Gå til innhold

Unmatchet meg på Tinder - har møttes i en måned?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fyr i ca. en måned nå, og møttes ganske mange ganger på den tiden. (Rundt 10?). Så nå at han plutselig hadde unmatched meg på Tinder. Hva kan dette bety? Er det innenfor å spørre han om det? 

Anonymkode: 1b28a...102

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har vel oppdaget noe ved deg han ikke liker. Du kan selvsagt spørre, men det er jo kleint.

Anonymkode: 95885...0ae

AnonymBruker
Skrevet

Ja etter ti dates bør du spørre, men spør han face to face så du kan se ansiktet hans når han svarer. 

Anonymkode: 13260...9a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har vel oppdaget noe ved deg han ikke liker. Du kan selvsagt spørre, men det er jo kleint.

Er ikke kleint, etter ti dates kjenner man hverandre godt nok til å snakke om hvor man står 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her. For å presisere - vi snakker i andre kanaler enn Tinder, og har gjort det nesten hele veien. Har fortsatt konkrete planer om å møtes igjen. Så jeg forstår ikke helt denne? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS her. For å presisere - vi snakker i andre kanaler enn Tinder, og har gjort det nesten hele veien. Har fortsatt konkrete planer om å møtes igjen. Så jeg forstår ikke helt denne? 

Jeg er litt grønn på sånne apper, men han har ikke slettet brukeren sin da?

Anonymkode: cecaf...8e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er derfor du må spørre han. 

"Hva tenker du om oss?" vent og la han svare, svarer han utydelig krev et direkte svar. Så spør "Er du fortsatt på Tinder?" vent og la han svare og svarer han utydelig krev et direkte svar. Så si "Ok for jeg så at du var borte og lurte på om du hadde unmatchet for at jeg ikke skulle se du la ut nye bilder for å sjekke andre eller om du har slettet hele brukeren fordi du anså oss som eksklusive nå og vil satse på oss" 

Det er umulig å gjette hvorfor han er borte. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Hva tenker du om oss?" vent og la han svare, svarer han utydelig krev et direkte svar. Så spør "Er du fortsatt på Tinder?" vent og la han svare og svarer han utydelig krev et direkte svar. Så si "Ok for jeg så at du var borte og lurte på om du hadde unmatchet for at jeg ikke skulle se du la ut nye bilder for å sjekke andre eller om du har slettet hele brukeren fordi du anså oss som eksklusive nå og vil satse på oss" 

Da høres TS ihvertfall ut som en psyko om hun skal avhøre han slik.

AnonymBruker
Skrevet

Kan han ha slettet brukeren sin? Har ikke peiling på tinder, men kan matchen forsvinne om ingen av dere skriver til hverandre på tinder? Evt pluss abonnement? Om ham svarer deg som før i andre kanaler, så ville jeg ikke tenkt så mye over det. 

Anonymkode: 7e943...78b

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har møtt en fyr i ca. en måned nå, og møttes ganske mange ganger på den tiden. (Rundt 10?). Så nå at han plutselig hadde unmatched meg på Tinder. Hva kan dette bety? Er det innenfor å spørre han om det? 

Han har vel merket seg at du fortsatt er på tinder. Hvorfor skal han fortsette videre med deg når du er der? 

Anonymkode: a794a...565

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er ikke kleint, etter ti dates kjenner man hverandre godt nok til å snakke om hvor man står 

Tydeligvis ikke siden han bare unmatchet henne

Anonymkode: 3493d...a45

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da høres TS ihvertfall ut som en psyko om hun skal avhøre han slik.

Hvor gammel er du? Det er sånn voksne som dater snakker sammen og som regel før 10 date 

• Nyttig 1
Skrevet

Hvordan vet du at han har unmatchet deg, og ikke slettet brukeren sin? Begge deler ser helt likt ut. Du får ikke beskjed om at du er unmatchet, vedkommende bare forsvinner fra Tinderen din. Akkurat samme når han sletter brukeren sin

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dropp det jeg uthevet. La mannen snakke for seg, uten å stille ham til veggs med dine antagelser. Du aner ikke hva som har skjedd, og hvorfor. 

Anonymkode: fff98...c5c

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, non_stop said:

Hvordan vet du at han har unmatchet deg, og ikke slettet brukeren sin? Begge deler ser helt likt ut. Du får ikke beskjed om at du er unmatchet, vedkommende bare forsvinner fra Tinderen din. Akkurat samme når han sletter brukeren sin

Det er sant! Jeg får høre med han. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere har kontakt på alle andre plattformer så han har ikke behovet for å spare på deg på tinder da? 

Noe som vil si at han fortsetter å oppdatere profilen sin i all hemmelighet. Han ønsker ikke at du skal se hvor aktiv han er der, samtidig som han fortsetter å treffe deg. 

Anonymkode: cd5b8...988

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har åpenbart slettet deg fordi dere har kontakt på andre medier og nå kan han oppdatere profilen med nye bilder uten at du ser det. 

Anonymkode: ec07b...349

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han føler vel dere ikke trenger tinder mer og har slettet bruker eller noe?

Anonymkode: f61cd...799

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Noe som vil si at han fortsetter å oppdatere profilen sin i all hemmelighet. Han ønsker ikke at du skal se hvor aktiv han er der, samtidig som han fortsetter å treffe deg. 

Anonymkode: cd5b8...988

Det er en mulighet. Det skjedde meg med en jeg datet i tre måneder. 

Men trenger ikke være sånn for ts så derfor viktig å spørre hva han ser i datingen og de to og se på ansiktet hans om han blir ukomfortabel og vil vri seg unna direkte svar eller om han svarer åpent og ærlig 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro at han har slettet tinder

Anonymkode: 71321...1fa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...