Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva var det mest romantiske han/hun gjorde mot deg da dere ble sammen. Min kjære skrev en del dikt og inviterte på hjemmelaget pasta i alle varianter.🙃♥️

Endret av Rødstrupa
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han var utrolig romantisk og gentleman, god på å lage mat og inviterte mye på middag, pratet med oppmerksomhet i nuet og tilstedet med hjertet, masserte føttene og ryggen min uten intensjon om sex, ga meg smykker og gaver, tok meg med på mye morsomme roadtrips og tok ledelsen i å gjøre mitt liv bedre :)

Jeg ble forelsket og tok med han på mye fint og ga han mye fine gaver og god mat og massasjer, betalte spa, turer osv også (følte bare for å nevne det for enkelte menn her inne tåler ikke å lese positive ting om bra menn og angriper damer med "Gold digger" og "og hva gjorde du for han?" kommentarer. Ikke nødvendig her!) 

Anonymkode: 2cf4b...43a

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Han var sånn som ga meg jakken sin for å sitte på når vi gikk tur langs havet og skulle sette oss på en stein, ga meg smakebiter av maten underveis i kokkeleringen sin og spurte om han skulle ha mer av det eller det krydderet og tilpasse etter meg, spurte om jeg hadde på bilbelte, om jeg var kald, sulten, hva jeg trengte når jeg hadde mensen, generelt veldig omtenksom og det var det jeg falt for ❤️

Anonymkode: 2cf4b...43a

• Hjerte 3
Skrevet

Åå..den tiden der 🥹❤️ 

Jeg var så intenst forelsket i han..hvordan han var, hvordan han så ut. 
Han var (er fortsatt) gentleman til fingerspissene..og det var/er sexy! Han inviterte ofte på turer hvor han hadde pakket sekken full med god mat og drikke, utstyr til bål osv..jeg ble veldig glad i å gå tur etter at jeg ble kjent med han. Vi vandret gatelangs i byen og i skogen på nattestid når alt var stille og rolig, og bare pratet og pratet..han inviterte ofte på middager - både hjemmelaget og restaurant. Så var vi ofte på konserter og teater..og reiste mye! Det var mange små og store ting som han gjorde for meg, og gaver jeg fikk - men jeg tør ikke skrive hva spesifikt pga gjenkjennelsesfare..

Men det aller viktigste han gjorde for meg, var å gi meg troen på meg selv tilbake - den hadde jeg mistet etter et forhold hvor jeg ble fysisk og psykisk mishandlet. Å bli kjent med et menneske som bare ville meg vel, og som gjorde sitt ytterste for at jeg skulle ha det bra..det sto i stor kontrast til å bli banket opp annenhver dag.
Og, at han hadde guts til å satse på meg når han visste hvilke eks som lurte i skyggene (jeg måtte ha besøksforbud mot han, og politiet kjørte ofte rundt leiligheten mitt for å passe på..eksen ble domfelt, men psykopater liker ikke å «tape», så man vet aldri hva de kan finne på når ingen ser..). Allikevel nølte han aldri, og var min trygge klippe som fikk meg til å åpne øynene og se verden i helt andre farger. Å føle seg trygg igjen - den følelsen kan ikke beskrives. 

Nå, 14 år etterpå, kjenner jeg fortsatt sommerfugler i magen når jeg holder han i hånden. Jeg håper alle får oppleve kjærlighet i livet sitt. 

• Liker 2
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Han fantes ikke romantisk, men var glad i å lage middag til meg. Og var ellers ofte både saklig, rimelig og realistisk. Noe jeg digget, for jeg hadde mine romantiske ekser opp i halsen. 

Anonymkode: 74cf4...efd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han fantes ikke romantisk, men var glad i å lage middag til meg. Og var ellers ofte både saklig, rimelig og realistisk. Noe jeg digget, for jeg hadde mine romantiske ekser opp i halsen. 

Så ikke noe romantikk takk. Hmm den var ny…

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting faktisk. Han har egentlig aldri gjort noe romantisk for meg. 
Utrolig kjipt egentlig. 

Anonymkode: cbcbb...4f3

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt utenfor tråden men la gå:

En god del år siden hadde jeg en brevvenn fra et land langt unna Norge. Vi kjente hverandre i noen år via brev, messenger osv., før vi omsider fant ut vi skulle reise sammen. Dette var altså første gang jeg møtte min brevvenn i levende live.

Vi reiste til kanskje litt ymse steder, og skulle ta et nattog på slutten av turen(ukes tid). Kort oppsummert; dette nattoget får en benk i Slottsparken til å se ut som et førsteklasses luksushotell:P Kjempecreepy tog! Men vi var utslitt og la oss til å sove. Midt på natta så våknet jeg av at noen TAFSET meg på beina! Jeg ser veldig dårlig uten briller/linser, særlig i mørket, og myste mot konturen av min brevvenn som stod å klådde meg på beina! Jeg var millisekunder unna å tenne på alle plugger og plante foten i fleisen på ham, da det gikk opp for meg at han la et pledd over meg :fnise: Det hadde blitt kjempekaldt inne i vogna vi lå på, men jeg hadde vært så trøtt jeg ikke hadde våknet.

Denne brevvennen er jeg i dag gift med:) Dette var nok starten på at ting utviklet seg i romantisk retning. Men jeg tar meg smått i å lure på hva som hadde skjedd om jeg hadde planta foten i fleisen på ham den natta :fnise:

Anonymkode: 2712b...212

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han prioriterte meg, og ville at vi skulle møtes så ofte vi bare kunne, vi var ganske likt forelsket, altså ingen som var mer forelsket enn den andre. ( etter min mening)  Han fikk meg til å føle meg trygg, elsket og at han ville satse. han fortalte ofte ( og gjør det enda etter 4 år sammen) at han føler seg heldig som har har møtt ei han har det så bra med, der han kan være seg selv, at vi har det så bra sammen og at han er lykkelig Også gjør han småting som betyr mye. Åpner garasjeporten når jeg kommer hjem, smører frokost, lar meg få sove ut i helgene. Han sier ofte at han elsker meg, og ordene betyr noe fordi han viser det med handlinger at det er sant.

Føler vi har det veldig godt selv om han ikke kjøper gaver. 

Anonymkode: 6dcb5...d02

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (3 timer siden):

Så ikke noe romantikk takk. Hmm den var ny…

Han har blitt mer romantisk med tida og jeg er også blitt mye mer klar for det nå.

Men i starten ville jeg ikke ha blåkopi av eksen, som kjøpte omtenksomme gaver helt fram til bruddet han ville ha. Hadde ikke orket å date en som oppførte seg likt. 

AnonymBruker
Skrevet

Åååå min var - og er - superromantisk! Husker da jeg lå syk med feber, og fikk en sms om at det lå en oppmerksomhet utenfor døra mi. Der lå det en wellcare bøtte med halspastiller, brusen jeg liker, godiset jeg liker og et kjempesøtt kort. Han er kjempegod på hverdagsromantikk og gjør alltid små ting for å gjøre hverdagen min enklere. Jeg er så sinnsykt heldig 🥰

Anonymkode: 67df1...b8e

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Har to lengre forhold bak meg, og begge to sendte på mail til meg en mangesiders powerpoint "kjærlighetserklæring" full av bilder av oss sammen, dikt, klisjèer og fremtidslovnader.

Litt absurd at begge to valgte å gjøre det samme mot meg. Jeg har på ingen måte bedt eller hintet at de måtte gjøre det.

Så faktisk igjennom powerpointene herom dagen. Nesten surrealistisk fint å se på. Litt sånn "tenk at hun tenkte/skrev det", "tenk at hun gjorde det" og "tenk at vi har vært så oppslukt i hverandre". 

Det er gode minner å ha selv om forholdene ikke utviklet seg iht. powerpointene.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...