Gå til innhold

Vennskapelig brudd med eksen- vurderer å prøve meg..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har hatt et godt brudd med eksen, og etterhvert kommet tilbake sammen?

Evt hvor lang tid la det gå før man begynner å «prøve seg» igjen?

Anonymkode: 7deb7...cd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var også min ilusjon; et vennskapelig brudd hvor vi skulle samarbeide bra om barna etterpå. Kanskje ha en felles bolig hvor barna bor fast og vi foreldre flytter annenhver uke. Men det er ofte en grunn for et brudd, og årsaken som fører til bruddet blir sjeldent bedre, heller verre.. 

Så selv om jeg gjorde alt jeg kunne for å få et fint kutt, så endte det i helvete og rettsak og en x som ikke vil ha barna sine fordi han ikke tåler å treffe meg ved byttedager.. 

Anonymkode: d9ae0...bec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det noen som har hatt et godt brudd med eksen, og etterhvert kommet tilbake sammen?

Evt hvor lang tid la det gå før man begynner å «prøve seg» igjen?

Hvorfor vil du prøve deg på eksen din? Det virker i overkant desperat. 

Har vel opplevd dette når jeg var tenåring, men så blir man jo mer moden og voksen etterhvert - får selvrespekt, vet hvem man er og hva man ønsker i livet. 

Anonymkode: ec6fc...1f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det var også min ilusjon; et vennskapelig brudd hvor vi skulle samarbeide bra om barna etterpå. Kanskje ha en felles bolig hvor barna bor fast og vi foreldre flytter annenhver uke. Men det er ofte en grunn for et brudd, og årsaken som fører til bruddet blir sjeldent bedre, heller verre.. 

Så selv om jeg gjorde alt jeg kunne for å få et fint kutt, så endte det i helvete og rettsak og en x som ikke vil ha barna sine fordi han ikke tåler å treffe meg ved byttedager.. 

Huff.. det hørtes ikke godt ut da.. Nå har ikke meg eller eksen barn sammen, men hver våre barn kan man si. Jeg ser nok også for meg særbo en stund.

Her var det han som gjorde det slutt fordi han rett og slett ikke hadde overskudd til forhold da. Han hadde personlige ting å «ta tak i». Jeg vet han har mye.. 

Samtidig er jeg der at jeg vurderer å bare gå videre, etablere meg med noen andre. Men vil ikke miste muligheten med eksen heller..

AnonymBruker
Skrevet

Tiden med eksen er forbi. Best å gå videre:) 

Anonymkode: c50db...603

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Uff og huff.. Det må være vondt når alt er mannen sin feil. 

Anonymkode: e922b...0cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Uff og huff.. Det må være vondt når alt er mannen sin feil. 

Anonymkode: 

Jeg har ikke sagt at alt er mannen sin feil, men at jeg har gjort alt jeg kunne for å få et fint kutt. Men man må være to for å ønske å få det til, men da hadde det vel mest sannsynlig ikke endt i brudd heller da.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...