Gå til innhold

Hvor raskt pleier hotellet å trekke penger for bookingen, via booking.com?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trykket på forhåndsbetal med et uhell. Jeg har ikke pengene for hotellet på konto før i juni. Noen som vet hvor raskt hotellet pleier å ta betalingen? :) De har kortnummer mitt. Det står uspesifisert dato om når betalingen trekkes. 

Anonymkode: c416e...121

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

har ikke pengene for hotellet på konto før i juni. Noen som vet hvor raskt hotellet pleier å ta betalingen? :) De har kortnum

Pleier skje ganske umiddelbart hvis man har valgt å forhåndsbetale. 

Anonymkode: e8e97...232

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Pleier skje ganske umiddelbart hvis man har valgt å forhåndsbetale. 

Uffda..

Jeg har ikke penger til å betale beløpet før mandag. Jeg får håpe på at de ikke prøver å trekke før. Vet ikke hva som skjer om de forsøker å trekke når jeg mangler  beløp for det? Min konto kan ikke trekkes i minus, tror jeg.. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Uffda..

Jeg har ikke penger til å betale beløpet før mandag. Jeg får håpe på at de ikke prøver å trekke før. Vet ikke hva som skjer om de forsøker å trekke når jeg mangler  beløp for det? Min konto kan ikke trekkes i minus, tror jeg.. 

Kan hende de bare kansellerer bestillingen, men mulig de kan kreve beløpet på ett eller annet vis. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kan hende de bare kansellerer bestillingen, men mulig de kan kreve beløpet på ett eller annet vis. 

Det er det jeg frykter...Jeg forsøkte å lese meg inn i reglene. Skikkelig kjipt.. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke hotellet som trekker pengene, det er booking.com - som igjen betaler hotellet for oppholdet den dagen du skal oppholde deg der. 

Les deg opp på betingelsene til booking.com. Hotellet har ikke noe med det å gjøre. 

Anonymkode: f7166...4cb

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er det jeg frykter...Jeg forsøkte å lese meg inn i reglene. Skikkelig kjipt.. 

Beste er å kontakte bookingselskapet og forklare situasjonen og spørre om du evt kan endre til betaling på stedet. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Beste er å kontakte bookingselskapet og forklare situasjonen og spørre om du evt kan endre til betaling på stedet. 

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke hotellet som trekker pengene, det er booking.com - som igjen betaler hotellet for oppholdet den dagen du skal oppholde deg der. 

Les deg opp på betingelsene til booking.com. Hotellet har ikke noe med det å gjøre. 

Anonymkode: f7166...4cb

Skal lese meg opp. Forsøkte å skrive til booking om problemet. Men tror det var en chatrobot for det kom opp alternative svar på problemet. Og der står det at jeg må kontakte hotellet :( . Men feilen ble desverre gjort på siden til booking. Feiltrykk , og det er jo kjipt å måtte betale 14 000 for feiltrykk, pluss booking slettet. Bookingen står fortsatt, men jeg får litt panikk og er redd den blir slettet. 

Jeg kan klare å få den betalt til mandag eller tirsdag. 

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg sendte melding nå til booking. Jeg har funnet en slags chat, men det sto at det ble videresendt og jeg får svar om et døgn. Jeg fortalte feilen, og spurte om det er mulig at jeg kan få betale på tirsdag fordi jeg har ikke dekning til det før da. Håper det løser seg 🥲

AnonymBruker
Skrevet

Var det en refunderbar bestilling? Isåfall kan du vel bare kansellere. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei den var desverre ikke refunderbar. Jeg trodde at jeg hadde trykket refunderbar, men har trykket feil. 🥲. Bestillingen var et hotel i starten av august. Håper de ikke kansellerer, men samtidig tar betalt 14 000 kr for denne feilen. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det står i bestillingen at betalingen håndteres av overnattingsstedet 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg fikk låne penger av en som jeg kjenner til betalingen. Jeg har penger til det på konto nå :) . Lettet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...