Gå til innhold

Deprimert, hva gjør man?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har prøvd at mamma har sønnen min en uke, men jeg er like "utbrent" etter den uka. Det gjør meg og så vanvittig motløs, at jeg kanskje egentlig hadde trengt måneder med "fri", men at det ikke er mulig. Jeg er helt låst i situasjonen min. Det er fort sånn at hvis man er utslitt så er det vanskeligere å stå imot de vonde, mørke tankene. Mens med overskudd er man liksom litt mer motstandsdyktig. Jeg har vært i søvnunderskudd og vært sliten siden fødsel for fire år siden (barnefar sviktet, var fraværende, begynte å drikke, stakk av om natta, var utro osv) så mye er sikkert utmattelse. 

Huff, håper du får avlastning snart, ikke godt å gå sånn ❤️

Jeg skal til psykiateren igjen snart, krysser sånn fingrene for at det finnes en medisin som kan hjelpe meg. 

-TS

Anonymkode: 50b81...2bc

Uff, skjønner deg godt. Ja jeg også har vært i søvnunderskudd, i 6 år snart. Det er så tungt sammen med alt annet. 
Føler med deg ❤️ Kan godt være utmattelsen kommer av det også. Jeg fikk fosterhjem 50%. Da far ikke er i bildet og det var den beste løsningen. Jeg var livredd, men det har gått over all forventning. 
håper du får en medisin som fungerer ❤️ Og vist ikke, så ikke vær redd for å be om litt hjelp❤️ Håper du blir bedre og får noe som funker 

Anonymkode: 03c09...c28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Men får du mye ut av psykolog timene? Hvis ikke ville jeg byttet behandler. 

Anonymkode: 8f48d...6ba

Kanskje ikke akkurat nå, jeg føler alt er litt planløst. Synes timene etter jul har vært innholdsløse, jeg tror jeg bør snakke om akkurat det. Jeg trenger konkrete oppgaver å forholde meg til, ikke "bare" å prate om elendigheten hver gang. 

Vet ikke hvor enkelt det er å bytte når jeg er henvist til henne som privat psykolog med avtale heller? Da må jeg eventuelt bli henvist på nytt til en annen vil jeg tro. Får se om det går an å komme inn på et bedre spor med henne først i hvert fall. 

-TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Uff, skjønner deg godt. Ja jeg også har vært i søvnunderskudd, i 6 år snart. Det er så tungt sammen med alt annet. 
Føler med deg ❤️ Kan godt være utmattelsen kommer av det også. Jeg fikk fosterhjem 50%. Da far ikke er i bildet og det var den beste løsningen. Jeg var livredd, men det har gått over all forventning. 
håper du får en medisin som fungerer ❤️ Og vist ikke, så ikke vær redd for å be om litt hjelp❤️ Håper du blir bedre og får noe som funker 

Anonymkode: 03c09...c28

Godt å høre du har funnet en løsning, håper du kommer deg etter hvert ❤️ 

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...