Gå til innhold

Like en bekjent/kollega på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å like en jeg kjenner på Tinder. Hun er ikke en venn av meg, men en bekjent som jeg treffer av og til i både sosiale settinger og i jobbsammenheng. 

For dere som betaler og kan se likes på Tinder, Synes dere det er kleint om noen dere kjenner, og som dere ikke er interessert i,  liker dere? 

Anonymkode: 65925...46d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville holdt meg unna. Har selv sveipet til venstre på en kollega som egentlig er veldig pen. Men kolleger er no-go for meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja litt kleint.. Da hadde jeg heller vist interesse IRL! kommer jo selvsagt litt an på hvilke settinger dere møtes i og. Hvilken jobb det er snakk om osv.

Anonymkode: af7c9...3ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Pappadrømmen said:

Jeg ville holdt meg unna. Har selv sveipet til venstre på en kollega som egentlig er veldig pen. Men kolleger er no-go for meg.

Men dette er en kollega jeg treffer ganske sjeldent, må sies. kanskje en gan eller to i året.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja litt kleint.. Da hadde jeg heller vist interesse IRL! kommer jo selvsagt litt an på hvilke settinger dere møtes i og. Hvilken jobb det er snakk om osv.

Anonymkode: af7c9...3ec

Er et yrke med et relativt lite miljø, men vi har ikke noe avhengighetsforhold yrkesmessig,

TS

Skrevet

Så lenge det er lov å du tror det ikke blir ubehagelig for denne kollegaen, lik ivei 😊 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For dere som betaler og kan se likes på Tinder, Synes dere det er kleint om noen dere kjenner, og som dere ikke er interessert i,  liker dere? 

Ja det er ekstremt kleint og i mine tilfeller har det ødelagt hele relasjonen, jeg tenker "Ånei faen! Kleint! Fuck hva gjør jeg nå" og unngår de helt. 

Da burde du heller betale for tinder pluss selv for å finne ut om hun har liket deg først, før du liker henne. 

Har en venninne som ikke bryr seg og liker alle hun kjenner bare for å si "Haha hei er du her du og, lykke til i jakten!" og le av hverandre, så mitt svar er ingen sannhet for alle

Anonymkode: f43ce...110

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja det er ekstremt kleint og i mine tilfeller har det ødelagt hele relasjonen, jeg tenker "Ånei faen! Kleint! Fuck hva gjør jeg nå" og unngår de helt. 

Da burde du heller betale for tinder pluss selv for å finne ut om hun har liket deg først, før du liker henne. 

Har en venninne som ikke bryr seg og liker alle hun kjenner bare for å si "Haha hei er du her du og, lykke til i jakten!" og le av hverandre, så mitt svar er ingen sannhet for alle

Anonymkode: f43ce...110

Jeg har samme erfaring. Har fått endel likes og superlikes av venner og bekjente, og synes hele opplegget er ganske jævlig. Men jeg kjenner ingen jeg liker på den romantiske måten. Så det er vanskelig. Hadde jeg kjent en kjekk mann jeg hadde hatt et godt øye til hadde jeg nok gått rundt og håpet han skulle like meg på Tinder, sende superlike osv.  Alt man håper alle man ikke liker på den måten IKKE skal gjøre. 

Jeg har også venninner som liker alle kjentfolk på tinder bare for å si "Hei er det deg!" som ab over her, men jeg ser helt ærlig ikke poenget i å gjøre sånt.

Anonymkode: 9b59d...055

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Her er det store forskjeller ute og går, både personlig, og i vennekretser etc. 

Hvis du ikke er så selvbevisst, og bryr deg om hva alle tenker og sier om deg, så er gjerne livet lettere. Får du en match med noen du kjenner fra før, så kan det positive oppveie kleinhet mange ganger. Og husk, ting blir ikke kleint, før du gjør det til det. Personlig gir jeg ikke likes til helsepersonell og behandlere, som jeg kjenner.

Anonymkode: 93947...efc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...