AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Skrevet 15. april 2023 Jeg er litt kresen i matveien, eller det vil si at jeg ikke spiser svin og ikke er glad i kinesisk mat. Kjæresten min har tidligere sagt at dette er en stor sorg for han, og jeg har sagt at jeg kan prøve det flere ganger. Men likevel er det sånn at hver gang han skal lage middag lager han noe av det jeg skrev over, og irriterer seg over det etterpå. Jeg prøver å lage noe begge liker når jeg lager middag. Er han litt urimelig? Føler meg ikke bra nok pga dette, men alle har vel noen retter eller cuisiner man ikke foretrekker? Anonymkode: dd4e5...1d1 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #3 Skrevet 15. april 2023 Rødstrupa skrev (Akkurat nå): Snakk om problemer🤣🤣🤣🤣🤣 Ts her. Det er faktisk det, fordi det ender med at han kritiserer meg resten av kvelden, og at jeg ikke er bra nok Anonymkode: dd4e5...1d1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #4 Skrevet 15. april 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er litt kresen i matveien, eller det vil si at jeg ikke spiser svin og ikke er glad i kinesisk mat. Kjæresten min har tidligere sagt at dette er en stor sorg for han, og jeg har sagt at jeg kan prøve det flere ganger. Men likevel er det sånn at hver gang han skal lage middag lager han noe av det jeg skrev over, og irriterer seg over det etterpå. Jeg prøver å lage noe begge liker når jeg lager middag. Er han litt urimelig? Føler meg ikke bra nok pga dette, men alle har vel noen retter eller cuisiner man ikke foretrekker? Anonymkode: dd4e5...1d1 Sorg, faktisk. Virker ikke som han forstår hva det er. En ting hvis dere aldri kunne delt samme måltid, men bare svin og kinamat kan han da fint spise uten at du spiser det samme. Anonymkode: 82ab3...419 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #5 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her. Det er faktisk det, fordi det ender med at han kritiserer meg resten av kvelden, og at jeg ikke er bra nok Anonymkode: dd4e5...1d1 Be han om å drite og dra neste gang. Si du er møkk lei av sutringen hans over dette og at du nå ikke gidder å høre mer pisspreik om dette! Anonymkode: c490f...437 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #6 Skrevet 15. april 2023 Ja det er urimelig og egoistisk av han å bevisst lage mat han vet at du ikke liker! Man lager såklart noe begge liker eller så lager man hvert sitt. Anonymkode: d3b82...310 6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #7 Skrevet 15. april 2023 Det er dårlig gjort å provosere med å lage noe han vet du vil unngå. Min mann liker heller ikke svin, kunne ikke ramlet meg inn å servere ham det. Han takler heller ikke sterk mat, noe jeg elsker. Da hakker jeg opp chilli som jeg strør over min mat eller har separat chilisaus til meg. Er det ikke meningen begge skal kose seg da? Anonymkode: ff759...9fb 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #8 Skrevet 15. april 2023 Leter han etter feil på deg på andre områder også? Får han deg ofte til å ikke føle deg bra nok? Isåfall leave his ass og la den nedbrytende kødden få være alene og finn en god mann som verdsetter deg, respekterer ulikhetene deres og bygger deg OPP Anonymkode: d3b82...310 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #9 Skrevet 15. april 2023 Kresen i matveien = 👎 Anonymkode: 94e5e...f5d
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #11 Skrevet 15. april 2023 jeg like ikke ingefær elle honning. Eller jeg hater det. Ikke spiser jeg svi heller av prinsipper. Ikke f om jeg hadde funnet meg at min sambo serverte meg noe av dette, flere ganger og så blitt sur jeg ringer ette pizza. Alle kan gjøre feil. Men når han vet... dust. Stor sorg ? Han må gå å vaske munnen sin og så holde kjeft ( om dette her) Anonymkode: 52e0e...e5e 1
lillevill Skrevet 15. april 2023 #13 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Det er faktisk det, fordi det ender med at han kritiserer meg resten av kvelden, og at jeg ikke er bra nok Anonymkode: dd4e5...1d1 Du kommer til å internalisere denne fantasien han har om at du ikke er bra nok. Det er slike folk man ikke må ha i livet sitt, fordi man blir så syk av det. Du kommer til venne deg til at du fortjener kritikk hver dag, og leve kuet, og miste deg selv siden du ikke lengre nyter det DU liker. Antageligvis er han en narsissist og har store problemer med seg selv, og ødelegger deg. Ikke få barn med han ihvertfall, han vil gjøre det samme med dem.. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #14 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er dårlig gjort å provosere med å lage noe han vet du vil unngå. Min mann liker heller ikke svin, kunne ikke ramlet meg inn å servere ham det. Han takler heller ikke sterk mat, noe jeg elsker. Da hakker jeg opp chilli som jeg strør over min mat eller har separat chilisaus til meg. Er det ikke meningen begge skal kose seg da? Anonymkode: ff759...9fb Dette. Det er det normale mennesker gjør i samlivet. TS sin mann minner meg om min syke eks-svigermor som demonstrativt serverte spekemat til meg når jeg var gravid ( og meg alene.) Jeg ble satt alene ved et bord og skulle spise spekemat. Fordi det spise hun når hun var gravid og det er bare tull at man ikke kan spise det som gravid. Anonymkode: a5855...8fc
MizzVic Skrevet 15. april 2023 #15 Skrevet 15. april 2023 Stor sorg at du ikke spiser svin? Du får diske opp noe blodpudding og lungemos neste gang han kommer til deg. Og neste gang han vurderer begynne sutre over at du ikke spiser noe du har sagt ifra om på forhånd, så be han dra hjem, eller dra hjem selv. Hvorfor tilbringe tid med noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #16 Skrevet 15. april 2023 Slutt å spise middag sammen. Hvis han bevisst lager mat du ikke liker for så å ødelegge resten av kvelden etterpå, så er det bedre at du lager deg noe selv, så slipper du både ekkel mat og kritikken hans. Anonymkode: 7456b...7cb
PM75 Skrevet 16. april 2023 #17 Skrevet 16. april 2023 Atferden hans er helt urimelig! Det er helt urimelig at han bevisst lager noe du ikke liker, og ikke minst urimelig å kritisere deg & lage dårlig stemning for å ikke like det!! Har du pratet med han om det?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #18 Skrevet 16. april 2023 Han høres psyko ut, foe å være helt ærlig. Denne mannen leter jo ikke bare etter feil hos deg, han skaper helt bevisst situasjoner der han kan mishandle seg psykisk, høres det ut som. Anonymkode: 96bc2...b80
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #19 Skrevet 16. april 2023 Mishandler deg psykisk, skulle det stå. Anonymkode: 96bc2...b80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå