Gå til innhold

Liker ikke å kysse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min liker altså ikke så mye å kysse. :murvegg:

Han mener det er oppskrytt, og at han alltid har hatt det sånn. Har jo selvfølgelig forhørt meg om det er meg det er noe galt med. At kysseteknikken min ikke er helt som han liker, men er altså ikke det. Han syns bare kyssing ikke er så flott som man skal ha det til. Men når han først kysser, så er det kjempebra. Er bare det at jeg trenger kyssing. Er jo supertennende å få et dypt, lidenskaplig kyss. Så er ganske frustrert kan man si.

Er ikke det at han IKKE kysser meg, men jeg må liksom minne han på at jeg gjerne vil ha litt mer en et lite nuss (som kun involverer lepper møter lepper, og ingen utveksling av spytt, for å ta det klinisk :erter:). Og det er så kjiiiiipt!!

Jeg vil ha klining!

:kline:

Noen som har erfart det samme før??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat på samme måten som deg! Og det er ikke noe moro! :sur:

Så, noen tips??? Anyone??

Skrevet

Er du siikker på at det at han ikke liker å kysse skyldes dårlig ånde hos deg da?

Har vært den som ikke orket å kysse - prøvde både å hinte - og i beskjed i klartekst - men det hjalp ikke - før jeg nektet å kysse ham.

Skrevet

Uffda...

Jeg er avhengig av kyssing. Kunne aldri vært sammen med en som ikke likte å kysse. Jeg har faktisk vært borti det, og det gikk ikke mange månedene før jeg sa takk for meg. Det var da flere grunner bak, men manglende kyssing var en av de.

Vet ikke hva dere skal gjøre, jenter. Snakk med dem? Overfall dem? Tving dem?

Nei, kyssing må man ha! ;)

Skrevet
Er du siikker på at det at han ikke liker å kysse skyldes dårlig ånde hos deg da?

Har vært den som ikke orket å kysse - prøvde både å hinte - og i beskjed i klartekst - men det hjalp ikke - før jeg nektet å kysse ham.

Ja, det er jeg sikker på. Har forhørt meg med alt sånne ting. Er det meg det er noe galt med, greia... Men neida, er bare han som ikke liker det... :cry:

Gjest Gjesta
Skrevet

Du, hvor heldig jeg er som har fått en kjærest som liker å kysse da! :sjarmor:

Men enig med førnevnte, tror ikke jeg kunne hatt et forhold med en som ikke likte å kysse... Ikke noe som er finere enn et dypt og lidenskapelig kyss.

Sier som Tone, overfall dem! :ler: Nei, kanskje ikke så dramatisk, men snakk med dem. Du sier at når dere først kysser, så er det bra. Da må han jo like det?! Pussig...

Gjest Varg-Menja
Skrevet (endret)

I mitt forhold er det motsatt, jeg er den som ikke er så glad i å kysse. Synes bare ikke det gir meg noe særlig, og dype våte tungekyss i tide og utide er bare ekkelt. Siden jeg vet at han er glad i det tilpasser jeg meg litt for hans skyld, når han tar initiativ, men gjør det nok sjelden selv. Mange andre måter man kan vise hengivenhet i hverdagen på som passer bedre for meg.

Og jeg håper dere tuller når dere snakker om overfall og tvang... Den første kjæresten min gjorde omtrent det, og det har nok bare forsterket den naturlige motviljen har mot kyssing, desverre.

Endret av Varg-Menja
Skrevet
Ja, det er jeg sikker på. Har forhørt meg med alt sånne ting. Er det meg det er noe galt med, greia... Men neida, er bare han som ikke liker det...  :cry:

Samme her.. Dater vi samme mann? :ler:

Skrevet
I mitt forhold er det motsatt, jeg er den som ikke er så glad i å kysse. Synes bare ikke det gir meg noe særlig, og dype våte tungekyss i tide og utide er bare ekkelt. Siden jeg vet at han er glad i det tilpasser jeg meg litt for hans skyld, når han tar initiativ, men gjør det nok sjelden selv. Mange andre måter man kan vise hengivenhet i hverdagen på som passer bedre for meg.

Har det på samme måte. Jeg liker bedre å gi en skikkelig god klem, og bare holde rundt. Høres antakeligvis snålt ut, men intimsona mi er utrolig stor og for meg er det en type hengivenhet.

Skrevet
Samme her.. Dater vi samme mann?  :ler:

hehehe... kan virke sånn! for har ikke vært borti sånt før... :ironi:

Men som andre sier her: overfalle han. Nei, det funker heller dårlig. Ender bare opp med at han trekker seg unna, og lurer på hva som går av meg. hehe..

Også kan jeg jo si at har bare vært sammen i fire måneder, så er liksom ikke det at det har vært noe bedre før.. Uff, kan jo ikke bare gå fra han fordi han ikke vil kysse så mye?? møøø.... :(

Gjest gjest1
Skrevet

Og jeg håper dere tuller når dere snakker om overfall og tvang... Den første kjæresten min gjorde omtrent det, og det har nok bare forsterket den naturlige motviljen har mot kyssing, desverre.

Her er det og sånn... Men jeg har aldri vært en "kroppslig" person.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det med overfall var ihvertfall fra min side en spøk, men jeg vet ikke, jeg... Synes det er trist at du ikke får kyss når du vil ...

Skrevet

Jeg elsker å kysse, men har hatt et par kjærester som har vært heller dårlig på det, og da har jeg unngått det så godt jeg bare kan... med blant annet at jeg synes det er mye bedre å kose osv osv... så tror nok det er deg ja...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg var helt anti-kysser med exen, fikk helt noia når han var i kyssehumør.

Han jeg flørter med nå er en drøm å kysse...herlighet for noen kyss han serverer, blir helt gele i bena jeg :) Kan ikke forestille meg at jeg kan bli anti-kyss med han her,... :) :) :)

Skrevet

Kanskje ikke de er så følsomme i leppene at det er erogen sone for dem? Men det høres trist ut.

Skrevet

Jeg er av den typen selv, jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor alle kysser... Jeg tenner ikke på det, føler ingen lyst til å gjøre det, jeg synes det er bedre å stryke hverandre.

Men for hva jeg vet så kan det ha å gjøre med at både jeg og kjæresten min var jomfruer før hverandre, og ikke har nevneverdig erfaring med å kysse andre(han har kysset en sjelden gang på fest da han var yngre, men det var jo på fest, med alkohol...). Men det ville ikke forklare hvorfor han liker det mye bedre enn meg:p For ham henger kyssing sammen med sex, men utenom sexen kysser vi omtrent aldri, fordi jeg ikke bryr meg om det:p

Skrevet
Kjæresten min liker altså ikke så mye å kysse.  :murvegg:

Han mener det er oppskrytt, og at han alltid har hatt det sånn. Har jo selvfølgelig forhørt meg om det er meg det er noe galt med. At kysseteknikken min ikke er helt som han liker, men er altså ikke det. Han syns bare kyssing ikke er så flott som man skal ha det til. Men når han først kysser, så er det kjempebra. Er bare det at jeg trenger kyssing. Er jo supertennende å få et dypt, lidenskaplig kyss. Så er ganske frustrert kan man si.

Er ikke det at han IKKE kysser meg, men jeg må liksom minne han på at jeg gjerne vil ha litt mer en et lite nuss (som kun involverer lepper møter lepper, og ingen utveksling av spytt, for å ta det klinisk :erter:). Og det er så kjiiiiipt!!

Jeg vil ha klining!

:kline:

Noen som har erfart det samme før??

Jepp, kjenner meg veldig igjen i din situasjon, med eksen min. Var veldig kjipt, måtte nærmest be om å få kyss til tider .. kjipt, og absolutt ikke slik jeg ville ha det. Rar kjæreste jeg hadde uansett da .. heh

Gjest christineemily
Skrevet

Så kjipt da :sjokkert: ! Klining får meg virkelig i stemning, og heldigvis har mannen min det på samme måten. Du må få han til å innse hvilken tennings faktor det utgjør for deg, kanskje det hjelper?

Skrevet

Ja, altså, jeg mente ikke at hun skulle sette seg på ham, holde fast hendene hans og tvinge tunga ned i halsen på han.... (selv om det kan fungere på enkelte :sjarmor: )

Nei, man kan såklart ikke tvinge noen til noe de ikke vil. Men som jeg sa tidligere - jeg ville aldri vært sammen med en som ikke ville kysse. Det er så viktig for meg!

Skrevet
Ja, det er jeg sikker på. Har forhørt meg med alt sånne ting. Er det meg det er noe galt med, greia... Men neida, er bare han som ikke liker det...  :cry:

Samme her.. Dater vi samme mann?  :ler:

Håper ikke det er min samboer dere dater i tilfelle... Sambo liker heller ikkeå kysse, og det er noe jeg virkelig savner. Jeg tenner utrolig på kyss og savner det daglige kysset. Trenger ikke kline hele tiden eller hver gang, men innimellom det også. Det er som om noe mangler i forholdet. :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...