AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Skrevet 15. april 2023 Vi damer vil bare ha menn som er opptatte, bare utro menn, bare menn som er (fyll inn hva som helst av negative egenskaper) osv osv ifølge incels. Men hvor tar de disse påståtte faktakunnskapene fra? Og hva baserer de denne «fasiten» på? hva er verst, konspihuer, eller incels? Eller kan man si at det går ut på det samme? Anonymkode: 2a5ae...401 16
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Skrevet 15. april 2023 Selvom incels også lager konspirasjonsteorier og helt fjerne teorier er incels definitivt verre enn de som tror på flat jord eller at fluor i drikkevannet forgifter oss. De skader hvertfall ingen andre, incels sine holdninger er skadelige for både dem selv og samfunnet og ikke minst kvinner Anonymkode: dfef6...b6e 20 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #3 Skrevet 15. april 2023 De sitter på nettforum i ett ekkokammer. Og har lite, til ingen kontakt med kvinner, og lite til ingen kompiser. Hadde de f eks hatt en vennegjeng, så hadde de jo sett at det ikke bare er en type mann som får kjæreste. Incels er utenfor samfunnet, og har rettet sinnet mot kvinner. Anonymkode: 9a8ac...f1a 19 11
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #4 Skrevet 15. april 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Vi damer vil bare ha menn som er opptatte, bare utro menn, bare menn som er (fyll inn hva som helst av negative egenskaper) osv osv ifølge incels. Men hvor tar de disse påståtte faktakunnskapene fra? Og hva baserer de denne «fasiten» på? Anonymkode: 2a5ae...401 De vil rett og slett bare ikke innse at de ikke er attraktive i hovedsak på grunn av personligheten. Og at de ikke ville blitt mer attraktive av å ha penger eller sixpack. Da er det lettere å forklare det med kvinner ditt og kvinner datt og kravstore kvinner som må senke krava. Anonymkode: 7f380...214 22 4
Cuckold Skrevet 15. april 2023 #5 Skrevet 15. april 2023 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Vi damer vil bare ha menn som er opptatte, bare utro menn, bare menn som er (fyll inn hva som helst av negative egenskaper) osv osv ifølge incels. Men hvor tar de disse påståtte faktakunnskapene fra? Og hva baserer de denne «fasiten» på? hva er verst, konspihuer, eller incels? Eller kan man si at det går ut på det samme? Anonymkode: 2a5ae...401 Jeg er ikke incel, men jeg har selv skrevet en god del her på Kvinneguiden om kvinner med urealistisk kresenhet. For de menn som har vært heldige kan selvsagt pule litt rundt og nyte fordelene av denne kvinnelige kresenheten, men vi trenger ikke av den grunn være uærlige og nekte for at sexrelasjonsmarkedet er svært skjevt - og at denne skjevheten fører til at mange flere kvinner enn de som tilhører de 20 % mest attraktive kan få dater og seksuelle forhold med menn som tilhører de 20 % mest populære. Dette gjør noe med selvbildet og hva man føler man fortjener, det er vanskelig å gå for en kjæreste som er mindre attraktiv enn mennene du har ligget med de siste 3 år. Det er altså ikke bare incels som ser skjevhetene på kjønnsmarkedet, også menn som selv nyter fordelene av skjevhetene kan innrømme at det dessverre er noen negative mekanismer i spill. Endret 15. april 2023 av Cuckold 8 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #6 Skrevet 15. april 2023 11 minutter siden, Cuckold said: Jeg er ikke incel, men jeg har selv skrevet en god del her på Kvinneguiden om kvinner med urealistisk kresenhet. Hva menes med urealistisk kresenhet? Er vel mer incels som lider av det. Kresenhet er en god ting, så lenge man heller velger å være singel enn å ha en dårlig partner. Anonymkode: 7f380...214 26 3
Cuckold Skrevet 15. april 2023 #7 Skrevet 15. april 2023 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker said: Hva menes med urealistisk kresenhet? Er vel mer incels som lider av det. Kresenhet er en god ting, så lenge man heller velger å være singel enn å ha en dårlig partner. Anonymkode: 7f380...214 Incels lider vel sjelden av urealistisk kresenhet? Dette er jo menn som hverken har mulighet til å få sex eller forhold, og enten man er veldig attraktiv eller midt på treet eller mindre attraktiv vil man som mann gjerne være vesentlig mindre kresen på hvem man kan ha sex med enn hvem man ønsker som kjæreste, så hvis disse guttene kunne fått jenter til sengs ville de ikke vært incels, at de er incels skyldes rett og slett at sexrelasjonsmarkedet er kvinnens marked og uansett egen attraktivitet kan kvinner alltid finne en eller annen ganske attraktiv mann å ha sex med. Derfor er det en del menn som ikke når opp på dette markedet. Endret 15. april 2023 av Cuckold 5 1
knooters Skrevet 15. april 2023 #8 Skrevet 15. april 2023 Det finnes jo single kvinner der ute som leter etter forhold. Poenget er jo at incels må ha personligheten på plass, og en del av incel-mentaliteten er jo at samfunnet, kvinner eller noe annet eksternt er problemet - fremfor at de prøver å gjøre seg selv mer tiltrekkende. Vet ikke om jeg har sett noen incel noen gang som ikke har en del å gå på der. 9 4
Helene1982 Skrevet 15. april 2023 #9 Skrevet 15. april 2023 Cuckold skrev (2 timer siden): Incels lider vel sjelden av urealistisk kresenhet? Dette er jo menn som hverken har mulighet til å få sex eller forhold, og enten man er veldig attraktiv eller midt på treet eller mindre attraktiv vil man som mann gjerne være vesentlig mindre kresen på hvem man kan ha sex med enn hvem man ønsker som kjæreste, så hvis disse guttene kunne fått jenter til sengs ville de ikke vært incels, at de er incels skyldes rett og slett at sexrelasjonsmarkedet er kvinnens marked og uansett egen attraktivitet kan kvinner alltid finne en eller annen ganske attraktiv mann å ha sex med. Derfor er det en del menn som ikke når opp på dette markedet. 100 % uenig. Om noen mener at kvinner burde ligge med menn de ikke liker, men ha sex med menn som mener at de har urealistiske krav som er: Gidder ikke å ha sex med menn jeg ikke har lyst til å ha sex med, er det noe fundamentaalt galt med innstilligen. Idéen om at kvinner burde ha sex med menn fordi de også fortjener å ha sex er ikke realistisk og kommer ikke til å skje. Hvem er det som forer disse mennene med idéer om at dette er en strategi som foreløpig aldri har virket, men kommer til å virke om man sutrer nok. jeg mener at en del menn trenger tilgang på ressurser da de er deprimerte, men hvem har fortalt dem at det ikke er en sammenheng mellom innsats og resultat. Ikke si får ikke nok likes på tinder. vår suksess er som regel en blanding mellom egenskaper og investert arbeid. Om du investerer null, kommer du aldri over 50 uansett. Jeg aner ikke hvem som forer folk med idéer om hva kvinner EGENTLIG ønsker. jeg tror noen tjener penger på disse mennene eller har dem som fanklubb. og ikke er tjent med at de heiser seg. Vet du hvor denne retorikken kommer fra? 18 7
Cuckold Skrevet 15. april 2023 #10 Skrevet 15. april 2023 8 minutter siden, knooters said: Det finnes jo single kvinner der ute som leter etter forhold. Poenget er jo at incels må ha personligheten på plass, og en del av incel-mentaliteten er jo at samfunnet, kvinner eller noe annet eksternt er problemet - fremfor at de prøver å gjøre seg selv mer tiltrekkende. Vet ikke om jeg har sett noen incel noen gang som ikke har en del å gå på der. Incel betyr vel bare at dette er en mann som lever i ufrivillig sølibat. At noen av mennene blir bitre og mister troen etter hvert betyr ikke at de har vært bitre eller ikke gjort så godt de kunne tidligere - uten at det hjalp. Det er litt for bekvemt for kvinner å prøve å legge ansvaret ene og alene på mennene som sliter og se bort fra at problemet henger sammen med kvinnens overtak på sexrelasjonsmarkedet og en derav naturlig utviklet kresenhet. Jeg har vært noen måneder på Tinder og jeg slutter aldri å forundre meg over hvor lite flatterende bilder og profiltekst en del kvinner legger ut, mulig dere kvinner som bare ser mannlige profiler ikke er klar over at det finnes nok av kvinner med en underutviklet evne til å presentere seg fra sin beste side og gjøre det beste ut av det man har. Ikke at jeg tror dette er tilfelle for de fleste menn som lever i ufrivillig sølibat, men noen slike menn finnes det åpenbart - men det finnes også nok av kvinner i samme liga. 6 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #11 Skrevet 15. april 2023 Cuckold skrev (3 timer siden): Jeg er ikke incel, men Det har ikke noe å si at du ikke omtaler deg som incel eller ikke er i ufrivillig sølibat, når du oppfører deg som en incel og har samme holdninger som en incel Anonymkode: dfef6...b6e 12 11
Cuckold Skrevet 15. april 2023 #12 Skrevet 15. april 2023 8 minutter siden, Helene1982 said: 100 % uenig. Om noen mener at kvinner burde ligge med menn de ikke liker, men ha sex med menn som mener at de har urealistiske krav som er: Gidder ikke å ha sex med menn jeg ikke har lyst til å ha sex med, er det noe fundamentaalt galt med innstilligen. Idéen om at kvinner burde ha sex med menn fordi de også fortjener å ha sex er ikke realistisk og kommer ikke til å skje. Hvem er det som forer disse mennene med idéer om at dette er en strategi som foreløpig aldri har virket, men kommer til å virke om man sutrer nok. jeg mener at en del menn trenger tilgang på ressurser da de er deprimerte, men hvem har fortalt dem at det ikke er en sammenheng mellom innsats og resultat. Ikke si får ikke nok likes på tinder. vår suksess er som regel en blanding mellom egenskaper og investert arbeid. Om du investerer null, kommer du aldri over 50 uansett. Jeg aner ikke hvem som forer folk med idéer om hva kvinner EGENTLIG ønsker. jeg tror noen tjener penger på disse mennene eller har dem som fanklubb. og ikke er tjent med at de heiser seg. Vet du hvor denne retorikken kommer fra? Jeg vet ikke hva du tror jeg skrev, men det er ikke lett å skjønne hvordan du mener dette på noe som helst vis et et svar på innlegget du siterer. Men det er jo alltid lettere å argumentere mot en stråmann. 5 5
Baktus2024 Skrevet 15. april 2023 #13 Skrevet 15. april 2023 Når , i fremtiden, har jentene knullet seg ut over sidelinja og selv blitt incel ?? en ting har jeg lært av historien til land og mennesker..motkultur..fra ene grøfta til den andre ..den sexuelle frigjøringen og mobbingen av de som ikke er inne i den bobla vil få en Newtons motreaksjon..når alle kvinner har puult med alle mangen nok ganger og føler at de har tapt sin egenverdi, ja så vil alle bli pripne som vill spille hard to get.. jentene vil bli de nye incels,eller enda verre..horene.. så hvorfor tro at alle trender i samfunnet i presens er en evigvarende epoke ?? Samfunna på denne planeten har aldri vært en evigvarende epoke, det vil nok ikke dagens jenter bli heller... 3
Cuckold Skrevet 15. april 2023 #14 Skrevet 15. april 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det har ikke noe å si at du ikke omtaler deg som incel eller ikke er i ufrivillig sølibat, når du oppfører deg som en incel og har samme holdninger som en incel Anonymkode: dfef6...b6e Ikke? Hvis argumentasjonen mot incels er at disse mennene ikke får sex fordi de er bevisst skjevhetene på sexrelasjonsmarkedet, hvordan kan det være irrelevant at en heldigere stilt mann som er bevisst de samme skjevheter ikke mister sin attraktivitet? Jeg ser de samme skjevheter - bare fra en litt annen vinkel. Og i motsetning til kvinnene har jeg sympati for menn som lever i ufrivillig sølibat. Selv om jeg som mann egentlig burde vært glad til for alle potensielle rivaler som var parkert på sidelinjen. Kvinners forakt for menn som ikke er populære slutter aldri å forundre meg. 6 5
Helene1982 Skrevet 15. april 2023 #15 Skrevet 15. april 2023 Cuckold skrev (4 minutter siden): Jeg vet ikke hva du tror jeg skrev, men det er ikke lett å skjønne hvordan du mener dette på noe som helst vis et et svar på innlegget du siterer. Men det er jo alltid lettere å argumentere mot en stråmann. du skrev dette: Sitat . At noen av mennene blir bitre og mister troen etter hvert betyr ikke at de har vært bitre eller ikke gjort så godt de kunne tidligere - uten at det hjalp. Det er litt for bekvemt for kvinner å prøve å legge ansvaret ene og alene på mennene som sliter og se bort fra at problemet henger sammen med kvinnens overtak på sexrelasjonsmarkedet og jeg svarte dette Sitat Om noen mener at kvinner burde ligge med menn de ikke liker, men ha sex med menn som mener at de har urealistiske krav som er: Gidder ikke å ha sex med menn jeg ikke har lyst til å ha sex med, du skrev også dette: Sitat Jeg har vært noen måneder på Tinder og jeg slutter aldri å forundre meg over hvor lite flatterende bilder og profiltekst en del kvinner legger ut, mulig dere kvinner som bare ser mannlige profiler ikke er klar over at det finnes nok av kvinner med en underutviklet evne til å presentere seg fra sin beste side og gjøre det beste ut av det man har. Ikke at jeg tror dette er tilfelle for de fleste menn som lever i ufrivillig sølibat, men noen slike menn finnes det åpenbart - men det finnes også nok av kvinner i samme liga. Du vet hva jeg skrev. Hva lurer du på? Du kan ikke mumle om stråmenn, du kan spørre om du er usikker på hva jeg mener. 6 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #16 Skrevet 15. april 2023 Cuckold skrev (Akkurat nå): Ikke? Hvis argumentasjonen mot incels er at disse mennene ikke får sex fordi de er bevisst skjevhetene på sexrelasjonsmarkedet, hvordan kan det være irrelevant at en heldigere stilt mann som er bevisst de samme skjevheter ikke mister sin attraktivitet? Jeg ser de samme skjevheter - bare fra en litt annen vinkel. Og i motsetning til kvinnene har jeg sympati for menn som lever i ufrivillig sølibat. Selv om jeg som mann egentlig burde vært glad til for alle potensielle rivaler som var parkert på sidelinjen. Kvinners forakt for menn som ikke er populære slutter aldri å forundre meg. Nei argumentasjonen mot de som omtaler seg som incels og er tilhenger av disse incel teoriene og holdningene er at de har et misogynistisk kvinnesyn. De er kvinnefiendtlige. Derfor får kvinner et forakt mot de, ikke fordi de ikke er populære. Du fronter selv disse incelteoriene og forholder deg dermed ikke til virkeligheten, derfor ser jeg ikke noe poeng i å diskutere dette ytterligere med deg. Anonymkode: dfef6...b6e 3 5
Jegern Puahate Skrevet 15. april 2023 #17 Skrevet 15. april 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: De vil rett og slett bare ikke innse at de ikke er attraktive i hovedsak på grunn av personligheten. Anonymkode: 7f380...214 Slik fornektelse av virkelighetens paringslek er nøyaktig hva som startet incel bevegelsen i første omgang. Selvhjelpsguruer og PUAs ble veldig populære i en periode og solgte absurde ideer til mindre attraktive menn om at de kunne bli supersjekkere ved å lære noen banale teknikker. Når dette selvsagt feilet ble mange menn frustrerte og samlet seg på et forum startet av en PUA-avhopper som bekreftet at all PUA var reinspikka svindel, samt at utseende er det som teller mest på visse arenaer. Derfra utviklet den moderne incel kulturen seg gjennom begreper og rapporter fra 'felten' med stort sett samme erfaringer fra menn verden over. I settinger der en ikke får presentert sin personlighet i stor grad vil utseende trumfe alt annet, inkludert kroppsspråk og holdning. Nå tok faktisk de fleste incels dette greit i sarten, det var befriende å få en bekreftelse på at eksterne faktorer hadde mye større betydning enn hva velmenende folk eller sleipe PUAs ville fortelle Det var også en erkjennelse av at kvinner søker tross alt de beste menn av biologiske hensyn til sine barn. Således var den tidlige incel-fasen mer preget av mørk humor og alternative livsmåter enn å jage etter sex. Dessverre, etterhvert som dating-apper ble mer brukt så kom flere bitre og ustabile menn inn i miljøet,blant annet menn som hyllet drap på kvinner av typen Elliot Rodger. Incels gikk dermed fra å være en harmløs og stakkarslig gruppe til meget skumle og farlige personer. Med denne utviklingen ble også de mer objektive observasjonene slengt i samme bås, og miljøer som blir lukket ut av det gode samfunnsselskap blir ofte mer ekstreme. Fakumet gjenstår at attraksjon er en kombinasjon av flere ting, deriblant utseende, å fornekte dette gjør egentlig bare vondt verre. At gutter\menn tidlig lærer at også de kan bli grundig dømt etter utseende, slik som kvinner, gjør at de får noe konkret å jobbe med, som vil redusere bitterheten og frustrasjonen. 5 8
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #18 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det har ikke noe å si at du ikke omtaler deg som incel eller ikke er i ufrivillig sølibat, når du oppfører deg som en incel og har samme holdninger som en incel Anonymkode: dfef6...b6e Ifølge dere feminister, er alle som ikke er enige i den brutale feminismen a la Scandinavian Edition, er Incels alle som en. Her er en oppdatering til deg: En haug med konservative menn strammer brutalt inn den pro-kvinnelige abortretten i nok en viktig stat i USA, denne gangen ble det strammet brutalt inn i Florida. Verken guvernøren eller alle de andre rundt han er Incels. Tvert imot, de får nok pussy sånn sett, er gift, og har til og med avkom (barn). Flere og flere menn er svært lei av ekstremt kravstore kvinner, og det reageres mot feminisme på stadig flere plan. Til og med politikere i Norge har fått opp øynene for at menn - i alle aldre - har begynt å falle fra, og er blitt silt ut verre enn det Adolf gjorde i sin tid 1933 - 1945. Problemet er heller ikke at kvinner er kravstore. Problemet strekker seg tilbake til det øyeblikket menn ble lurt i "sin tid" for ca 60 år siden, for å støtte kvinner i ett og alt. Menn ble lovet at "mykere verdier hos menn skulle settes mye mer pris på", menn ble lovet at "det er veldig bra å støtte kvinner og at menn har også nytte av dette", og menn ble lovet at "alt skulle bli bra fordi likestilling er bra for menn også". Spol frem ca 60 år frem i tid, og vi ser at en haug med menn er blitt lurt. Nå er det fullstendig meningsdiktatur fra feministene sin side der de spinner på og serverer "nye krav og holdninger" som menn tydeligvis må rette seg etter. Kvinner ignorerer glatt at en mann som var mer enn god nok i 2003 - altså for kun 20 år siden - blir vurdert som bortimot "søppel" i dag. Kvinner har ikke bare blitt likestilte heller: de har tatt fullstendig over akademia, høyere utdanning, i tillegg til kommunal- og offentlig sektor, mens de stormer også frem innenfor den siste skansen - privat sektor. Men kvinner har allerede tatt over områder der "policy" / regler blir laget. Men nå har menn begynt å slå tilbake i en rekke vestlige land, politisk sett og via stemmeseddelen. Til og med i det feministiske fyrtårnet Sverige, ser feministiske ideer til å ha fått seg noen fine knekk, ettersom et anti-feministisk parti er blant topp to hos svenske menn. Ikke ulikt det vi finner i Frankrike og Italia, der disse anti-feministiske partiene til og med ledes av kvinner (Frankrike og Italia). Så neste gang du skal bable om "Incels", så sliter du med å forklare hvorfor Incels har null problemer med å gi sin stemme til kvinner som er langt ut på høyresiden, i blant annet Frankrike og Italia, men også i Danmark for vel noen år siden. Problemet er at kvinner har fått altfor lett tilgang til faste og sikre jobber, og har (mye) penger. I tillegg kan en kvinne tjene mange millioner av kroner nå som følge av digitalt-teknologisk utvikling i samfunnet. Dette var selvsagt ikke en gang et tema på 1960-tallet og utover. Først aktuelt de siste 15 år sånn ca. Mens menn, derimot, er blitt i stadig større grad henvist til isolasjon, der de ellers er blitt økonomiske tapere. Jobbene deres er i større grad usikre i privat sektor (blant de mennene som i det hele tatt har jobb) og menn må stresse mye mer. Husk at kvinner lever lenger enn menn i gjennomsnitt, og slik situasjonen er nå, vil det mest sannsynlig øke til kvinnene sin fordel om det ikke gjøres noe med dette snart. Og svært så få menn kan bare vrikke på rompa og få sendt penger for det (Twitter, Instagram, TikTok, OnlyFans, LoyalFans, JustFans, Vipps, PayPal - eller whatever) det måtte være. Politikere har endelig fått opp øynene for problemene her til lands også. Til neste år kommer også Mannsutvalget med noen anbefaler og tiltak for å hjelpe menn i Norge, men det har allerede kommet forslag når det gjelder å få flere menn i høyere utdanning, så får vi se om det blir vedtatt og hvordan det slår ut. Men det haster. Og ja, det blir færre kvinnfolk i høyere utdanning og sånn bør det være, nemlig FÆRRE kvinner i høyere utdanning og FLERE menn i høyere utdanning. Helt sykt at det er minst 50% flere kvinnelige studenter enn mannlige, og slik har det vært i årevis, men det er først nå man ser konsekvenser av det. Det ser også eldre menn som dere gjerne kaller for gris, men mange av disse mennene støttet kvinner på 1960- og 1970-tallet da kvinner hadde noen legitime grunner å kjempe for. Men de siste 20+ år, derimot, har det bikket over for lengst i total Female Supremacy der menn skal knuses i stillhet og gaslighting. Anonymkode: b6780...a2b 4 5 1
Pingvinen Skrevet 15. april 2023 #19 Skrevet 15. april 2023 (endret) Cuckold skrev (3 timer siden): Jeg er ikke incel, men jeg har selv skrevet en god del her på Kvinneguiden om kvinner med urealistisk kresenhet. For de menn som har vært heldige kan selvsagt pule litt rundt og nyte fordelene av denne kvinnelige kresenheten, men vi trenger ikke av den grunn være uærlige og nekte for at sexrelasjonsmarkedet er svært skjevt - og at denne skjevheten fører til at mange flere kvinner enn de som tilhører de 20 % mest attraktive kan få dater og seksuelle forhold med menn som tilhører de 20 % mest populære. Dette gjør noe med selvbildet og hva man føler man fortjener, det er vanskelig å gå for en kjæreste som er mindre attraktiv enn mennene du har ligget med de siste 3 år. Det er altså ikke bare incels som ser skjevhetene på kjønnsmarkedet, også menn som selv nyter fordelene av skjevhetene kan innrømme at det dessverre er noen negative mekanismer i spill. Jeg, og mange andre kvinner, er veldig kresne når det gjelder spesielt 3 ting. Og det er oppførsel, holdninger og personlighet. Det synes jeg alle bør være. incels er det primært pga dårlig oppførsel (personlighet). Hvis de ser seg rundt så er det mange menn(og kvinner) som er lite attraktiv fysisk, har dårlig økonomi ol som er i velfungerende forhold. Fordi en fin personlighet gjør at mennesker blir mer attraktive. Endret 15. april 2023 av Pingvinen 11 9
Pingvinen Skrevet 15. april 2023 #20 Skrevet 15. april 2023 Jegern Puahate skrev (4 minutter siden): Slik fornektelse av virkelighetens paringslek er nøyaktig hva som startet incel bevegelsen i første omgang. Selvhjelpsguruer og PUAs ble veldig populære i en periode og solgte absurde ideer til mindre attraktive menn om at de kunne bli supersjekkere ved å lære noen banale teknikker. Når dette selvsagt feilet ble mange menn frustrerte og samlet seg på et forum startet av en PUA-avhopper som bekreftet at all PUA var reinspikka svindel, samt at utseende er det som teller mest på visse arenaer. Derfra utviklet den moderne incel kulturen seg gjennom begreper og rapporter fra 'felten' med stort sett samme erfaringer fra menn verden over. I settinger der en ikke får presentert sin personlighet i stor grad vil utseende trumfe alt annet, inkludert kroppsspråk og holdning. Nå tok faktisk de fleste incels dette greit i sarten, det var befriende å få en bekreftelse på at eksterne faktorer hadde mye større betydning enn hva velmenende folk eller sleipe PUAs ville fortelle Det var også en erkjennelse av at kvinner søker tross alt de beste menn av biologiske hensyn til sine barn. Således var den tidlige incel-fasen mer preget av mørk humor og alternative livsmåter enn å jage etter sex. Dessverre, etterhvert som dating-apper ble mer brukt så kom flere bitre og ustabile menn inn i miljøet,blant annet menn som hyllet drap på kvinner av typen Elliot Rodger. Incels gikk dermed fra å være en harmløs og stakkarslig gruppe til meget skumle og farlige personer. Med denne utviklingen ble også de mer objektive observasjonene slengt i samme bås, og miljøer som blir lukket ut av det gode samfunnsselskap blir ofte mer ekstreme. Fakumet gjenstår at attraksjon er en kombinasjon av flere ting, deriblant utseende, å fornekte dette gjør egentlig bare vondt verre. At gutter\menn tidlig lærer at også de kan bli grundig dømt etter utseende, slik som kvinner, gjør at de får noe konkret å jobbe med, som vil redusere bitterheten og frustrasjonen. Det er svært mange menn som er lite attraktive fysisk som er i forhold. Uten å være rike. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå