AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Skrevet 15. april 2023 Jeg ønsker tips til solbrilbriller, typ raske briller, som passer til oss med høye kinnbein. Vanlige solbriller med justerbare neseputer får jeg oftest til å tilpasse, men strever med briller til trening og turer. Ønsker at de ser sporty ut, har litt størrelse og at de har myke puter til nesen, både for komfort og for at de ikke skal sette seg fast i håret hvis jeg tar dem på hodet. Har nå et billig par fra Viper (se bilde) som ikke blir liggende på kinnene, men de er litt for skjøre (altså, kjenner at de er billige) og neseputene er hardplast, så kan bli ubehagelig over tid. Har blant annet forsøkt flere modeller fra både Blitz, Northug og alle jeg har funnet i dagligvare/bensinstasjoner, men de blir liggende på kinnene og klatrer etterhvert opp til panna 😅 Anonymkode: 83f0d...6d5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Skrevet 15. april 2023 Rossignol! Blitz funker ikke på meg heller. Har prøvd mange briller! Anonymkode: 3ffab...588
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #3 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rossignol! Blitz funker ikke på meg heller. Har prøvd mange briller! Anonymkode: 3ffab...588 Har du forslag til modell? Jeg har et par fra Rossignol som jeg bruke tidligere, men de er så smale. Føler meg ikke vel i dem og de ligger så tett på øyet at det blir ubehagelig i lengden. TS Anonymkode: 83f0d...6d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå