Gå til innhold

Mannen bæsjer ALLTID før min tannpuss, han nekter å la meg pusse først!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver bidige kveld når jeg er på vei for å legge meg, fyker mannen opp av sofaen og inn på badet,- for å gjøre nr 2(!) Jeg synes det er kjempeekkelt å måtte ta tannpussen i hans møkkalukt, men han har null forståelse for det. Føler nesten jeg får dritt-smak i munnen når jeg går inn etter han. Blæ!

Sier han er redd jeg blir lenge på badet og bare MÅ ha ut den daglige bæsjen før jeg tar min kveldsrutine... jeg bruker maks 20 min på badet totalt om kvelden (gjør ikke nr 2 da). Vi har kun ett bad...

Hva gjør vi?!! Hvem har rett her??

Anonymkode: 11bd7...736

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hulderen said:

Sett tannbørsten din på kjøkkenet og puss tennene dine der.

Tør ikke tenke på responsen fra mannen til TS 😛 

Anonymkode: 9f4d3...f4e

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (1 minutt siden):

Sett tannbørsten din på kjøkkenet og puss tennene dine der.

Men det er hele kveldsrutinen min. Med vask av ansikt, bodylotion, gre håret, tannpuss, tanntråd, ta på nattøy osv. Kan ikke gjøre det på kjøkkenet. 

-TS

• Liker 3
Skrevet

Spis mat som gjør at du blir uvel i magen, sett deg ned og gjør ditt på do når han pusser tennene, jo verre jo bedre. Kanskje han selv forstår da. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du får gå inn på badet før han, uten å si ifra at du skal legge deg. 

Anonymkode: 7b5e6...01a

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Mannen må få lov å bæsje å ikke vente 20 minutter på deg. Veldig smart å ha toalett å bad på samme rom.....

Anonymkode: af95e...6fe

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ta kveldsrutinen en halvtime-time før dere skal legge dere. Om han da blir stressa og fyker inn på badet før deg, så venter du med kveldstutinen til rett før du legger deg

Anonymkode: c8dde...3b5

• Liker 13
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke en sånn spray med god duft på badet? Fra Rituals el.l.

Anonymkode: e2ce0...f61

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det er hele kveldsrutinen min. Med vask av ansikt, bodylotion, gre håret, tannpuss, tanntråd, ta på nattøy osv. Kan ikke gjøre det på kjøkkenet. 

-TS

Du kan fint vaske ansikt på kjøkkenet. Gre håret og ta tanntråd foran speilet i gangen. Ta på bodylotion og nattøy på soverommet.

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Brenn en fyrstikk på badet, det fjerner bæsjelukta. 

Anonymkode: 7a06c...dcc

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye rart man skal klage på 😅

Anonymkode: d4661...f4a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

-TS

Vel, om han alltid løper inn før deg og gjør nr.2 uansett hvilket tidspunkt du velger så ville det faktisk ikke vært så dumt å bare rydde deg plass på kjøkkenet og vaske ansiktet, pusse tennene..... kan såklart være greit å spare bodylotion og pysj til soverommet. Sikker på at du ikke må gjøre det mer en 1-2ganger før han tar poenget.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Skjønner godt at han ikke orker å måtte sitte og vente på deg i 20 min om han må på do 😅 Kan du ikke ta kveldsrutinen tidligere på kvelden og bare pusse tennene rett før du skal i seng?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Puss tennene en time før du vanligvis gjør det, og lat som du skal tisse. Bare sånn at han ikke vet at du har gjort det du skal. Dropp nattøy, og skift på soverommet. 

Voila!

Anonymkode: 4f0ad...1ff

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Han bæsjer vel ikke på samme tidspunkt hver dag? 

Anonymkode: dd63b...39f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som bestemmer når de skjønner drite da?

Anonymkode: 86ef9...549

• Liker 1
Skrevet

Hvis dette normalt skjer kl 22 ca, gå på badet kl 2140 og si at du lover å være ferdig til 22 så han kan gå bæsje på sitt faste tidspunkt.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Når han bokstavelig talt oppfører seg som en liten drittunge, så får du behandle han som en. En halvtime før du skal på badet klapper du han på hodet og sier "nå må du gå og bæsje, lille venn!"

Anonymkode: 12863...328

• Liker 14
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Støtter de som foreslår å gjøre kveldsstellet enda tidligere. Du kan gå inn en time før du skal legge deg og gjøre det du skal, det gjør da ingenting. Trenger ikke annonsere hva du skal, bare gjør det.

Anonymkode: c6288...3e7

• Liker 4
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...