AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Skrevet 15. april 2023 Klarte og ha bankkortet i buksa, og vaske det på 40 grader. Noen som vet om det ennå vil fungere? Skal vel være vannfast? Snakk om dnb. Anonymkode: 2cfe6...2d9
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Skrevet 15. april 2023 Prøv det i butikken eller en minibank? KJøp noe småtteri bare, en pakke tyggis for eksempel. Anonymkode: ec1f3...260
Minya Skrevet 15. april 2023 #3 Skrevet 15. april 2023 Det funka fint for meg da jeg gjorde det for ti-tolv år siden, men det var før den trådløse, og chippene var større og mer hardføre. Prøv det i butikken (ha backup betalingsmiddel med deg), funker det ikke, ber du bare om nytt kort i banken. Funker det, så kan det hende det lever helt til det går ut, eller så dør det litt før.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #4 Skrevet 15. april 2023 Minya skrev (11 minutter siden): Funker det, så kan det hende det lever helt til det går ut, eller så dør det litt før. Hva mener du? Om det funker, så funker det? Chippen dør vel ikke plutselig da. Anonymkode: 2cfe6...2d9
Minya Skrevet 15. april 2023 #5 Skrevet 15. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva mener du? Om det funker, så funker det? Chippen dør vel ikke plutselig da. Anonymkode: 2cfe6...2d9 Jeg mener at kortet kan få kortere levetid fordi det har vært i vaskemaskinen, ergo, det kan slutte å virke før kortet går ut og du uansett får nytt. Chippen *kan* dø plutselig, også om den ikke har vært gjennom en hel 40graders vaskesyklus, men som regel virker de jo til du klipper dem opp. Det er uansett ikke noe krise. Test kortet i en butikk og hvis det funker så bruker du det jo frem til det plutselig slutter å funke eller til du får nytt tilsendt. Funker det ikke, så må du jo uansett bestille nytt kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå