Nevian Skrevet 15. april 2023 #1 Del Skrevet 15. april 2023 Inspirert av spørsmålet de alltid stiller gjesten i Heia Fotball-podcasten, så tenkte jeg å spørre folk her inne - hva er din superkraft? Det kan være alt mulig; løpe raskt, lage ekstremt god kaffe, eller være en som alle liker i sosiale settinger. Jeg kan starte med det jeg anser som min superkraft - tålmodighet. Mest fordi jeg anser meg selv som rimelig behersket og stoisk, og det gjør meg ingenting å vente lenge på noe - i hvert fall hvis jeg vet at det ordner seg til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 15. april 2023 #2 Del Skrevet 15. april 2023 Tålmodighet er en bra superkraft å ha! Jeg skulle ønske jeg var mer tålmodig. Min superkraft er at jeg leser veldig raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 15. april 2023 #3 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg gjennomskuer lett andre mennesker. Det er min superkraft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 15. april 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 15. april 2023 Wednesday Addams skrev (1 time siden): Min superkraft er at jeg leser veldig raskt. Det gjør jeg i hvert fall ikke. Jeg kan aldri låne ei bok på biblioteket, for jeg vil aldri rekke å lese den på den tida de gir meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. april 2023 #5 Del Skrevet 15. april 2023 Tror det må være promping. Ikke mye å skryte av det altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. april 2023 #6 Del Skrevet 15. april 2023 Pågangsmot. Den svikter i øyeblikk men det er forbigående. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 15. april 2023 #7 Del Skrevet 15. april 2023 Utholdenhet. Mental, altså. Den har sannelig blitt satt på kraftig prøve, men jeg har... ja, holdt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 15. april 2023 #8 Del Skrevet 15. april 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Tror det må være promping. Ikke mye å skryte av det altså Synes jeg hører kona di. "Jeg har en superhelt hjemme..." 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. april 2023 #9 Del Skrevet 15. april 2023 every woman skrev (3 timer siden): Synes jeg hører kona di. "Jeg har en superhelt hjemme..." 🥰 Vel... hun er ikke så veldig fan av den superkraften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april 2023 #10 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg har en så tørr humor at jeg kan starte skogbranner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april 2023 #11 Del Skrevet 15. april 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Tror det må være promping. Ikke mye å skryte av det altså Fått i deg prompepulveret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. april 2023 #12 Del Skrevet 16. april 2023 Cid skrev (10 timer siden): Fått i deg prompepulveret? Nei, det er nok medfødt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. april 2023 #13 Del Skrevet 16. april 2023 Lager gode kaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. april 2023 #14 Del Skrevet 16. april 2023 Jeg har innebygget bullshitdetektor. Veldig nerd på algoritmer og rutiner, kjempegod på å tisse lang. Et enormt talent på prokastinering, og dessuten kjenner jeg forskjell på de vanligste typene Cola. Som om ikke det er nok, så kan jeg også lukeparkere og rygge med tilhenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TraumaQueen Skrevet 18. april 2023 #15 Del Skrevet 18. april 2023 Ekstremt viljesterk. Vil ikke hevde jeg er spesielt begavet på noe måte, men kjører gjennom med bare viljen til å klare det jeg har satt som mål foran meg. Viljestyrken min er ikke sterk nok alltid den heller dessverre, det hender jeg brenner meg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå