Gå til innhold

Kvinners nye krav: Kan ikke være singel fra før

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så et klipp med noen kvinner som diskuterte hva de ønsket seg i en mann. 

Et av kravene som ble nevnt var at han måtte være i et forhold (altså i et aktivt forhold). For man ville ikke ha noen som var single og ledige på markedet. Da var det noe galt med ham. 

Velkommen til 2023. 

Anonymkode: 22a04...46f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen. Det er min nr 1 no go, at noen ER i forhold eller hopper fra forhold til et annet. Hilsen steinalderen, tydeligvis.

Anonymkode: f31ba...b31

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Velkommen til: har sett et klipp…

• Liker 20
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg så et klipp med noen kvinner som diskuterte hva de ønsket seg i en mann. 

Et av kravene som ble nevnt var at han måtte være i et forhold (altså i et aktivt forhold). For man ville ikke ha noen som var single og ledige på markedet. Da var det noe galt med ham. 

Velkommen til 2023. 

Jeg så noen klipp der menn mishandlet kvinner til døde. Fy f menn er søppel. Velkommen til 2023

Anonymkode: aa923...6af

• Liker 15
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner setter sånne sinnssyke krav fordi de kan. Markedsverdien til kvinner har skutt i taket og øker bare mer og mer for hver dag. Da kan man sette hvilke krav man vil.

Anonymkode: e34a5...9e4

Skrevet

😂 særlig

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner liker menn som likes av mange andre kvinner. 

Anonymkode: c07af...b68

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ofte en grunn til at mange liker deg.

Akkurat som det er en grunn til at ingen liker deg...........

Anonymkode: 63901...8b5

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg så et klipp der kvinner ble omtalt som tømmestasjoner. Velkommen til 2023

• Liker 12
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så et klipp med en mann. Han sa damer fortjener å voldtas og dø. 

Feier jeg alle menn over en kam for idiotiske utsagn? Nei. 

Anonymkode: 4b1a3...eed

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Samme omvendt, og det er antagelig mer å like ved enkelte enn andre, så det er ikke merkelig engang. 

En mann som var opptatt har alltid vært og ville under enhver omstendighet vært uaktuell. Det jeg hører fra datter og hennes venninner tyder på at slikt ikke har endret seg hos kvinner generelt. 

Du kan finne eksempler på alt mulig på nettet. Noen vil til og med ha opptatte menn fordi de vil ha både kvinnen og mannen i det forholdet. Du kan finne det, men vanlig er det likevel ikke. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg så et klipp der menn normaliserte å slå kvinner for å sette dem på plass. Velkommen til 2023

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er ofte en grunn til at mange liker deg.

Akkurat som det er en grunn til at ingen liker deg...........

Anonymkode: 63901...8b5

comeback 10/10

AnonymBruker
Skrevet

Alle menn som har vært i forhold vet at det er som en magisk resept for å få andre damer interessert. Det er nesten som å skru på en elektrisk magnet som tiltrekker kvinner.   

Selvfølgelig tenker ikke alle kvinner på denne måten. Men at det er en trend hos den yngre del av den kvinnelige befolkningen tviler jeg ikke på. All statistikk viser jo at det blir stadig flere menn som er single og lever uten sex. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skjønner det godt jeg. Kvinner vil ha den beste mannen tilgjengelig, ikke en stakkarslig fyr som ikke har ting på stell. Dette sier vel seg selv, det. Denne sytingen om krav er turn-off. Kvinner kan og vil kreve. Menn må følge utviklingen og få fart i rumpa.

Endret av ruffen29
  • Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Merket meg det at jeg plutselig er mer populær når jeg er i forhold 😅 Er vel noe med at damer tenker at en er bra når det er en flott dame som ønsker å være sammen med han 

Anonymkode: 644a5...4cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøttmarkedet fungerer overraskende liket som arbeidsmarkedet. Kvinner er arbeidsgivere og menn er arbeidssøkere. 

De fleste arbeidsgivere vil ha arbeidssøkere som allerede er i jobb. De vil i alle fall ikke ha en som har vært arbeidsledig lenge, eller til og med har hull i cv-en. En som aldri har vært ansatt noe sted kan bare glemme å få jobb.

Anonymkode: 6901a...ef4

• Liker 2
Skrevet

Tror de fleste menn har merket at det er forskjell på hvor attraktiv man er om man er singel eller i ett forhold. Det sier mye om tankegangen til disse damene, patetisk egentlig

• Liker 1
Skrevet

Jeg så et klipp der noen sa at de så et klipp om at kvinner foretrekker menn som allerede er i et forhold, og alle i studio tok det som en faktaopplysning. Velkommen til 2023

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er helt motsatt kunne aldri hatt en mann som var i ett forhold.

Anonymkode: c6b76...2a3

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...