AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Skrevet 15. april 2023 Nedre del av magen min er så stygg etter graviditet for 3 år siden 😞 skikkelig lei meg for det, da andre virker til å få sin gamle kropp tilbake, kun med litt slappere hud som ikke synes. Nedre del av mage henger jo litt hos meg, selv om jeg ellers er naturlig slank.. heldigvis skjuler jeg det som oftest under trusekanten, men blir lei meg hver gang jeg ser meg selv i speilet. Er liksom denne «kanten» jeg virkelig er misfornøyd med. Anonymkode: 40d33...9a0 5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Skrevet 15. april 2023 Du sier ingenting om alder? Ser helt vanlig ut for meg. Sånn ser de fleste damer på stranden. Anonymkode: fd09e...37b 15 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #3 Skrevet 15. april 2023 Sånn har jeg og! 25 år gammel og fikk barn for 2 år tilbake! Veide 52kg før graviditet, gikk opp over 20kg under graviditet og veier nå 64-65kg. Men så spiser jeg ikke sunt, drikker mye cola og trener ikke. Hadde jeg gjort det så hadde magen min vært mye jevnere. Har du prøvd å gjøre noe med det? Kropp er forskjellig og for noen så trenger dem ikke å jobbe hardt for å få magen sin tilbake. Anonymkode: 05c6f...7fe 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #5 Skrevet 15. april 2023 Kan det hende magemusklene har delt seg? Det kan opereres Anonymkode: b861c...8ba 1 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. april 2023 #6 Skrevet 15. april 2023 Min mage var fin helt til jeg fikk nr tre, da fikk jeg og en sånn dump. Måtte trene aktiv for å bli fit igjen, så bare å ta mageøvelser. Om det ikke nytter, kan det hende du har delte magemuskler og da må operasjon til.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #7 Skrevet 15. april 2023 Ingen får sin vanlige kropp tilbake etter graviditet. Sosiale medier representerer ikke sannheten for å si det sånn. Du har en helt normal fin kropp! Anonymkode: 52562...b58 21 5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #8 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen får sin vanlige kropp tilbake etter graviditet. Sosiale medier representerer ikke sannheten for å si det sånn. Du har en helt normal fin kropp! Anonymkode: 52562...b58 Jo, noen gjør det! Er helt enig i at TS har en fin og 100 % normal kropp, men på min kropp synes det ikke at jeg har født barn. Vet også om flere som ser nøyaktig ut som før fødsler. Anonymkode: 0adcf...cf0 5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #9 Skrevet 15. april 2023 Vet du, det der er en helt normal mage. Hvorfor ikke prøve å endre litt tankegang? Tenk at nettopp din kropp har bært frem barnet ditt. Jeg har selv hatt to svangerskap og fødte for 2 uker siden. Magen min blir aldri like fin igjen, men fy søren for en rå kropp jeg har som har skapt og bært frem mine to fantastiske barn. Jeg tenker på det hver gang jeg ser meg selv i speilet og føler meg som verdens heldigste. Anonymkode: 05ffd...65e 5 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #10 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, noen gjør det! Er helt enig i at TS har en fin og 100 % normal kropp, men på min kropp synes det ikke at jeg har født barn. Vet også om flere som ser nøyaktig ut som før fødsler. Anonymkode: 0adcf...cf0 Da er dere et mirakel. Når magen strekker seg så mye ut som under et svangerskap er det klart at huden blir slappere og muskulaturen anderledes Anonymkode: 52562...b58 12 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #11 Skrevet 15. april 2023 Du ser helt normal ut, og du må nesten godta at kroppen endrer seg etter en graviditet. Prøv å jobb med mentaliteten, for kroppen din er jo helt fin. Anonymkode: 9cefb...f8a 6 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #12 Skrevet 15. april 2023 Du har fin mage😊 Om du ønsker å gjøre noe med det, kan du begynne med styrketrening og endring av kosthold, men personlig syns jeg ikke magen din er stygg. Anonymkode: 177b0...a01 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #13 Skrevet 15. april 2023 Inni der har du skapt liv. Et liv som blåste opp magen din helt ut av proposjoner😂 Det er naturlig at det blir litt «arr» etter en så stor påkjenning. Magen din er ikke modell-slank, men den er veldig fin! En helt normal mage. Anonymkode: a9c9e...c3e 7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #14 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Da er dere et mirakel. Når magen strekker seg så mye ut som under et svangerskap er det klart at huden blir slappere og muskulaturen anderledes Anonymkode: 52562...b58 Har i hvert fall fire bekjente som fødsler ikke synes på. Alle var/er godt trente, men mirakler er ingen av oss. Eneste jeg kan si, er at vi alle var svært unge da vi fikk barn, det gjør sikkert sitt til at huden er mer elastisk. Mirakler er sjeldne og når bare jeg vet om flere, så kan vi ikke kalle det et mirakel Anonymkode: 0adcf...cf0
Heisann1234 Skrevet 15. april 2023 #15 Skrevet 15. april 2023 Jeg synes magen din ser helt fin og normal ut. Ikke heng deg opp i hvordan noen fåtall andre folk ser "perfekte" ut etter fødsel, for i det store og det hele så betyr det ingen ting. Hvis vi snakker om instagram så må man huske at 99% er filter og retusjering, og det er ofte de som er ekstremt opptatt av utseende sitt og har masse tid til å trening og div som legger ut disse "perfekte" bildene. Du har ikke noe massiv hud som henger, du ser slank ut. Litt ekstra hud som såvidt synes er ingenting. Kan dog anbefale trening, og spesielt styrketrening, kanskje det vil gi deg følelsen av at det strammer seg mer opp, men viktigste er at du gjør noe som gir deg bedre selvtillitt og selvfølelse. 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #16 Skrevet 15. april 2023 "Mammakropp" det der, sånn blir det når en får barn. Finnes kanskje unntak men majoriteten får mindre penere kropp etter graviditet, sånn er det bare. Du har hatt et annet menneske inni deg i 9 måneder hva forventer en? Anonymkode: ad77e...dfe 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #17 Skrevet 15. april 2023 Tren kjernemuskulatur. Anonymkode: d7c63...65d 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #18 Skrevet 15. april 2023 Fikk samme problemet men tolv år etter fødsel, løfta tungt og vips var magen sånn. Flat hele tida før, selv etter fødsel. Omtrent 55kg tung. Legen sa jeg må bare slanke meg, så trener situps og jogger, men får vekk alt annet enn kul på magen. Anonymkode: c453b...13b 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #19 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har i hvert fall fire bekjente som fødsler ikke synes på. Alle var/er godt trente, men mirakler er ingen av oss. Eneste jeg kan si, er at vi alle var svært unge da vi fikk barn, det gjør sikkert sitt til at huden er mer elastisk. Mirakler er sjeldne og når bare jeg vet om flere, så kan vi ikke kalle det et mirakel Anonymkode: 0adcf...cf0 Enig. Jeg er en av de med fremdeles flat mage, selv etter 2 barn. MEN så har jeg fått en rumpe som er like flat 🤣 så vi har alle hvert vårt 😅 Anonymkode: 72a9d...c5f 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #20 Skrevet 15. april 2023 Jeg forstår godt at du ikke er fornøyd med magen, men det er mange som ser ut som deg etter at de har fått barn. Anonymkode: b861c...8ba 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå