AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Skrevet 15. april 2023 Har bestilt legetime, så skal få sjekket det opp. I mellomtiden ønsker jeg bare å høre om noen har hatt det lignende og at det ikke har vært noe farlig. For er litt nervøs. Har ikke hatt mensen på snart 3 år pga spiral. Har de siste månedene hatt litt svak blødning, at det kun er litt rosa på papiret. Har også hatt en del mensensmerter, ikke nødvendigvis samtidig som disse sporblødningene. Har også slitt periodevis med økt utflod, til tider lukter dette veldig, så tror jeg også kan ha hatt bakteriell vaginose. Har brukt slike melkesyre tabeletter. Har vart en uke også gått over, og kommet tilbake osv. Har også kløe nedentil. Tatt klamydiatest og det var negativt. Når jeg kjenner inni skjeden, der jeg har kløe på høyre siden, kjenner jeg en mengde med småe utvekster. Har hatt polypp i skjeden før, men det var kun en og den ble fjernet. Disse er da kun på høyre side, ikke venstre, og det er akkurat der det klør. Har tatt celleprøve for ca 1 år siden. Ingenting galt. Jeg er jo da bekymret for at det skal være kreft…Vet at kreft i skjeden er sjeldent, og spesielt hos unge, jeg er da 26 år gammel. Er det noen her som har hatt disse plagene men at det ikke har vært noe farlig. Eller er det noen her som har hatt kreft i skjeden? Kan også legge ved at jeg har endometriose om det skulle være relevant. Beklager for rotete innlegg, men jeg er litt nervøs, samtidig som jeg føler jeg overreagerer… Anonymkode: a2948...419
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Skrevet 15. april 2023 Kan kløen skyldes sopp? Anonymkode: d68fd...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #3 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kan kløen skyldes sopp? Anonymkode: d68fd...1f4 Har prøvd med både pevaryl og canesten. Både krem og vaginatorer…Ikke blitt bedre ts Anonymkode: a2948...419
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #4 Skrevet 15. april 2023 Ingen som har noe tanker? ts Anonymkode: a2948...419
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå