AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Skrevet 15. april 2023 Jeg har en venn som jeg mistenker saboterer og tar igjen på meg, samt er litt skadefro når det går meg dårlig. Også gjør han et poeng av å ikke være der for meg når noe skjer hvor det er naturlig å stille opp som venn. Kan det være hevn fordi han tolker det jeg gjør og sier som stikk mot ham? Han blir ofte sur og stille som svar, samme hva jeg sier, det er som regel bare hverdagsprat og plutselig føler han seg truffet og alt blir stille. Det gjelder andre i vennegjengen også egentllg. Siste var at vennegjengen snakka om et bestemt klesmerke og jeg sa at jeg handler ikke det for jeg hae bare dårlige erfaringer med det. Han ble stille og sendte meg bare olmt blikk, han hadde på seg klær fra det. Men hvis man spør så sier han bare at alt er bra. Blir litt forvirra av oppførselen Anonymkode: 8f9ec...62b
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Skrevet 15. april 2023 Vanskelig å si.. Men du trenger heller ikke å ytre mening om alt. Å snakke negativt om noe du vet en annen person liker er unødvendig Anonymkode: bd094...91a 4 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #4 Skrevet 15. april 2023 Høres passiv-aggressiv ut. Anonymkode: 09caa...fe0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå