Gjest christineemily Skrevet 5. januar 2006 #21 Skrevet 5. januar 2006 Veldig enig med Bellatrix. Ikke så enig med Medister, men fortsatt ganske så enig. Litt mindre enig med Vimselims og absolutt ikke enig med Christineemily og Wendy. ← HÆ? HVORFOR? Det er jo opplagt !!!
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 5. januar 2006 #22 Skrevet 5. januar 2006 Ganske så enig med Devil's Spawn
Gjest vimse Skrevet 5. januar 2006 #23 Skrevet 5. januar 2006 Veldig enig med Bellatrix. Ikke så enig med Medister, men fortsatt ganske så enig. Litt mindre enig med Vimselims og absolutt ikke enig med Christineemily og Wendy. ← Jasså???
Gjest christineemily Skrevet 5. januar 2006 #24 Skrevet 5. januar 2006 Ganske så enig med Devil's Spawn ← DU OGSÅ!!!
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 5. januar 2006 #25 Skrevet 5. januar 2006 Det er bare en logisk konsekvens av at hun skrev at hun er ganske enig med meg.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 5. januar 2006 #27 Skrevet 5. januar 2006 *mista tråden* ← ØØYYYYH! G-streng!
Gjest christineemily Skrevet 6. januar 2006 #29 Skrevet 6. januar 2006 Javel!!! Får forklare meg litt bedre! : Flyfolk: høytsvevende ingen bakkekontakt sexy i uniform farlig mye mingling med kollegaer et yrke det lages altfor mange filmer om de lever i en klisje! Trygdefolk: korrupte grinete og mangel på humørspredning sitter hele dagen = flate rumpeballer, ingen sprettrumpe der, nei et yrke det lages altfor få filmer om de bør få en kleskode, så vi kan kjenne de igjen på gaten! de får så dårlig lønn av staten, - at de er missunelig på de stakkars trygdebrukerne! Derav den dårlige servicen! NOEN SOM TØR Å SI SEG UENIGE NÅ???
Gjest christineemily Skrevet 6. januar 2006 #30 Skrevet 6. januar 2006 Det er bare en logisk konsekvens av at hun skrev at hun er ganske enig med meg. ← ok, Medister'n! Så du er en Jatter???
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 6. januar 2006 #31 Skrevet 6. januar 2006 Ja, jeg tror det først og fremst er dét folk forbinder med meg. Derfor har jeg som nyttårsforsett å gi litt klarere uttrykk for meningene mine enn jeg har gjort tidligere.
Gjest christineemily Skrevet 6. januar 2006 #32 Skrevet 6. januar 2006 Ja, jeg tror det først og fremst er dét folk forbinder med meg. Derfor har jeg som nyttårsforsett å gi litt klarere uttrykk for meningene mine enn jeg har gjort tidligere. ← Ååånei du! Har sett på deg som en oppgående menneske med egne meninger! Men hvis det er sånn at du sier deg enig med Spawn bare for atte Spawn sier seg enig med deg først.... DA er jeg jammen ikke sikker! Jeg føler meg mobba !!! Men du sa deg ihvertfall ikke uenig i mine siste argumenter .
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 6. januar 2006 #33 Skrevet 6. januar 2006 NOEN SOM TØR Å SI SEG UENIGE NÅ??? ← Er det rart jeg ikke turde?
Gjest christineemily Skrevet 6. januar 2006 #34 Skrevet 6. januar 2006 He,he, jeg har taket på medister'n!!! Men... ærlig talt, - litt lengre oppi trå'n her sier du at ditt nyttårsforsett er å gi klarere utrykk for dine meninger :klø: ... hmmm, - forvirra jeg nå???
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2006 #35 Skrevet 9. januar 2006 de som jobber i trygdeetaten er fordömte overlegne. Meg om mitt!! ← De som flyr må jo være mer overlegne, de ser jo hele tiden ting ovenfra og ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå