Gjest bam bam thank you mam Skrevet 30. oktober 2002 #1 Skrevet 30. oktober 2002 Meg og min sammboer har vert sammen i snart to år,vi har det bra sammen,men vi har ikke sex... han sier at det er for at han ikke sover nokk og jobber for mye(noe han velger selv) han er rett og slett for trøtt og orker ikke tanken sier han.... Vi har ikke noe som binner oss sammen for uten vår kjærlighet (har ikke felles barn og er ikke gift og vi trenger ikke hverandre sånn rent økonomisk)....er sammen for vi trives sammen og elsker hverandre.... Vi har ikke hatt sex på nå snart en månde og før dette så har vi vel hatt sex om man kan kalle det det (vokner midt på natten av at han vil i halvsøvne eller ommvendt og da er det rett på sak han gjør seg ferdig uten en tanke på meg og mine behov og så sovner han igjenn) Har tatt dette opp med han utallige ganger og han sier at det er ikke noe med meg og disse handlingene på natten er noe han egenlig ikke er klar over.... jepp ikke noe selvtilits forsterkene utsagn.... I begynnelsen tok jeg innsjativ og prøvde ,men han feide meg bort....no tørr jeg ikke ta insjativ lenger for det tar for mye av meg og få nei hele tiden..... Han tar heller ingen insjativ,han spøker og kan ta meg på steder som gjør at jeg får forhåpninger,men det blir aldrig med mer enn mine forhåpninger.... Det har vert slik no i snart 8 månder,og jeg begynner å bli fortvilt og lei meg....selvtilitten min når det gjelder sex har aldrig vært stor da jeg har blitt oppdaratt til at jenter og sex er en fy fy ting.... No er den mindre,snart ikke mer igjenn....har mistet lysten på sex og blir ikke kåt for jeg har fått en tanke i hode om at jeg ikke er bra nokk for han og at det ikke er noe poeng i å bli opphisser for det er jo ikke som om det skjer noe videre etter det..... Jeg vet at han tilfredstiller seg selv,ikke for at han sier det,men for at det er jeg som vasker klær og jeg finner til stadighet honkler som er klistret sammen i skittentøys korgen (ja så er det sikkert ekelt at jeg sniker i skitten tøyet,men kan man la være når jeg er misstenksom?) Sniker også på telefonen hans,sjekker nommre i telefonkjosker ingenting som hetyder til at han er utro,og så stoler jeg på han også da ,selv om jeg ikke helt gjør det etter som at vi ikke har sex lengre.... Heller ingen ting i bilen eller lommer og ikke på kontu uttakene som tyder på at det er ugler i mosen..... er det som han sier at han bare er for trøtt og sliten til å tenke på sex....kan det være en bølge dal i forholdet på den fronten som varer så lenge og så tidelig ? er det noen som har vært borti lignende situasjon og har noen vennlige råd til meg ? bam bam thank you mam
Gjest tjodleik Skrevet 30. oktober 2002 #2 Skrevet 30. oktober 2002 Følg heller med på de andre trådene "menn og sex" og "hans sexlyst kontra min"! KG flyter jo over av sexfrustrerte damer for tida.... Det er litt rart at dette fenomenet kommer som en stor overraskelse på dere jenter... det at menn etter noe tid mister lysten på den de er sammen med, er faktisk svært vanlig, sjøl om de er like kåte... men kåtheten brukes i stedet på en runk i ny og ne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå