AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg opplever ofte at jeg utover dagen blir sort av mascara under øynene. Ikke at den renner, men mer en skygge. Jeg har prøvd både dyre og billige mascaraer, alle vannfaste. Er det meg, eller er det mascaraen? Hva er ditt beste tips? Anonymkode: e0ecd...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Del Skrevet 15. april 2023 pandaøyne er veldig ofte bruker relatert, gnir du deg ubevisst i øynene? Kniper du sammen øynene og myser? Har du på mascara på undervippene også? Har du prøvd NOBUA eller NuSkin sin mascara? Anonymkode: 0c284...ab8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #3 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg bruker primer på vippene før mascara. Det har hjulpet mye! Anonymkode: a03d0...9b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 15. april 2023 #4 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg bruker primer på vippene før mascara. Det har hjulpet mye! Anonymkode: a03d0...9b6 Hvilken primer? Jeg er ikke Ts, men opplever samme problem når jeg må ta buss i flere timer til et møte, og slumrer på bussen. Har vent meg til å reise uten mascara, men ville vært fint å kunne sminket meg før reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kløverpiken Skrevet 15. april 2023 #5 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg har lange vipper, og sliter med at mascaraen smitter fordi vippene mine treffer huden både oppe og nede. Jeg liker disse: rare beauty, Ilia, L’Oréal Paradise. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #6 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg gnir ikke i øynene... Har heller ikke spesielt lange vipper... På parfymeri fik jeg anbefalt Sensei 38° siden den skal sitte veldig godt. Jeg likte den imidlertid ikke. Jeg liker veldig godt børstene og resultatet av Dioshow og Helena Rubinstein, men Diorshow drysser på meg, og HR sverter... Har nå prøvd Maybilline, samt et lass med andre, men ingen blir likssom en favoritt. Det er kjedelig å kjøpe dyre mascaraer som ikke funker... TS Anonymkode: e0ecd...799 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 15. april 2023 #7 Del Skrevet 15. april 2023 Vet ikke om du renser ansiktet om morgenen og hvilke hudpleieprodukter du bruker, men rester av renseprodukt eller dersom du får krem på øyevippene, kan gjøre at mascaraen sitter dårlig. Du kan prøve å bruke en oljefri toner på en bomullspad og tørke over øynene/øyevippene før du påfører mascara. Det kan også hjelpe å pudre vippene lett før påføring, da det suger til seg overskudd av olje/fett som kan gjøre at mascaren smitter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ratched Skrevet 15. april 2023 #8 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg har slitt med det samme. Har i tillegg veldig fet hud så oljen i ansiktet smitter til maskaraen som igjen gjør meg svart under øynene. Jeg bruker nå Maybelline Lash Sensational Sky High og er veldig fornøyd med denne. Den smitter ikke hos meg og holder gjennom dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #9 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): pandaøyne er veldig ofte bruker relatert, gnir du deg ubevisst i øynene? Kniper du sammen øynene og myser? Har du på mascara på undervippene også? Har du prøvd NOBUA eller NuSkin sin mascara? Anonymkode: 0c284...ab8 Tror ikke man bruker begrepet «pandaøyne» i denne sammenhengen… Anonymkode: 7d15b...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #10 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg renser vanligvis ikke ansiktet på morgenen, vasker med vann. Er bevisst på å ikke få krem el. på vippene, da jeg har tenkt på det som en mulig årsak. Skal prøve å pudre. TS Anonymkode: e0ecd...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #11 Del Skrevet 15. april 2023 TonyMoly mascaraer blir ikke sånn. De har en type man kan kjøpe i Norge, som ironisk nok heter Panda. Ellers kjøper jeg rosa, oransje eller gul på ebay. Den vaskes bare av i varmt vann og selv ikke da blir man svart rundt øynene. Den legger seg rundt vippene og når den vaskes av så faller den av i flak, på en måte. Anonymkode: c9095...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå