AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Skrevet 15. april 2023 Jeg vet ikke hva jeg vil med denne tråden, kanskje søke råd eller bare få utløp for all lidelsen. Jeg er en 27 gammel gubbe som har et avstandsforhold i utlandet, der jeg blir satt under konstant press for penger, fordi hun er veldig fattig og foreldrene arbeidsledige og uten engasjement for å søke jobb. Jeg dro dit fordi løpet er kjørt i Norge, jeg har gått siden jeg var 22/23 år og lett etter en jente i Norge å dele livet med, uten å finne.... bortsett fra et kjempekort, hemmelig forhold i en student-organisasjon i studietiden (som ingen måtte vite om).... Jeg engasjerer meg mye sosialt, men alle jenter på mine fritidsaktiviteter (hobbyer) er opptatt. Mao, single jenter er en null-mengde... Jeg har alt på stell på papiret, jobb, bolig, utdannelse mv... er høy og ser normalt bra ut. Alle mine kompiser i min alder er enten i forhold, eller har samboer, noen har barn til og med, mens jeg bare har en internett-kjæreste som plager om penger hele tiden.... Jeg føler at tiden er løpt ut, jeg angrer bittert på ikke å ha mer pågående overfor jenter da jeg var i begynnelsen av 20-åra og ung og det fortsatt fantes single jenter i mine miljøer. Jeg måtte bare ut med det, føler at livet mitt er rent ut av meg, det eneste jeg har å se frem til er døden. Mann 27 Anonymkode: 0b63a...185 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Skrevet 15. april 2023 Ok.. du er 27 og ingen gubbe. Men du er på full fart på vei mot bitter incel! Stopp nå! Anerkjenn at du har gjort det du har gjort frem til nå og det har ikke fungert så bra, du er bare 27 år og har god tid til å endre retning. Det første jeg ville gjort er å finne mening og lykke med livet utenfor er forhold, finne gode verdier og ting jeg tror på, så ei dame som tror på det samme. Anonymkode: 7bb98...0b6 3
Kira123 Skrevet 15. april 2023 #3 Skrevet 15. april 2023 Henger med på anonym over her. Det er viktig å finne mening og lykke med livet utenfor et forhold, og en kjæreste vil ikke fikse de tingene for deg på sikt. Ønsker deg lykke til og håper du finner den du leter etter Selv fant jeg lykken etter ca 3 år på tinder, men selvsagt så dukker det opp mye rart mellom de som kunne vært en potensiell kjæreste. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #4 Skrevet 15. april 2023 Du har sett etter dame i fem år og ikke funnet noen så nå ser du fram til døden og du er scammet av en utenlandsk tøs? Jeg tror du bør starte med å skape deg et ok liv med fornuftige fritidssysler, godt kosthold og jevnlig trening. Når du begynner å like deg selv og livet ditt, vil det komme andre inn i det. Du må sette ting i perspektiv, voksenlivet har så vidt begynt og når ungjentene begynner å bli mer voksne, begynner de å se etter andre kvaliteter enn de gjør som purunge. Da vil en som deg, forutsatt du har skaffet deg indre ro, være attraktiv partner siden du har utdanning, bolig, jobb etc. Om depresjonen har tatt deg - søk hjelp, det er en sykdom, ikke en livsstil. Lykke til, det ordner seg! Anonymkode: b068d...fd0
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #5 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har sett etter dame i fem år og ikke funnet noen så nå ser du fram til døden og du er scammet av en utenlandsk tøs? Jeg tror du bør starte med å skape deg et ok liv med fornuftige fritidssysler, godt kosthold og jevnlig trening. Når du begynner å like deg selv og livet ditt, vil det komme andre inn i det. Du må sette ting i perspektiv, voksenlivet har så vidt begynt og når ungjentene begynner å bli mer voksne, begynner de å se etter andre kvaliteter enn de gjør som purunge. Da vil en som deg, forutsatt du har skaffet deg indre ro, være attraktiv partner siden du har utdanning, bolig, jobb etc. Om depresjonen har tatt deg - søk hjelp, det er en sykdom, ikke en livsstil. Lykke til, det ordner seg! Anonymkode: b068d...fd0 Scammet og scammet, jeg har vel kanskje gitt henne rundt 3.000 kr tilsammen, og sagt at det nå er slutt på pengetransaksjoner til utlandet. -jeg har også gjort det klart fra dag 1 at jeg ikke sender penger til hennes foreldre, de er voksne mennesker og må fikse det selv. Jeg er bare bitter over at jeg nå ikke lenger møter jenter så lett som før, da det var mange av dem på univesitetet og jeg er dømt til et liv i bitterhet. Hver gang jeg snakker med kjæresten min i utlandet, så er temaet penger eller økonomi, uansett hvor hardt jeg prøver å snakke om noe annet, så ender vi alltid opp i pengeprat, jeg begynner å bli DRITT-LEI av det... Ts Anonymkode: 0b63a...185
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #6 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Scammet og scammet, jeg har vel kanskje gitt henne rundt 3.000 kr tilsammen, og sagt at det nå er slutt på pengetransaksjoner til utlandet. -jeg har også gjort det klart fra dag 1 at jeg ikke sender penger til hennes foreldre, de er voksne mennesker og må fikse det selv. Jeg er bare bitter over at jeg nå ikke lenger møter jenter så lett som før, da det var mange av dem på univesitetet og jeg er dømt til et liv i bitterhet. Hver gang jeg snakker med kjæresten min i utlandet, så er temaet penger eller økonomi, uansett hvor hardt jeg prøver å snakke om noe annet, så ender vi alltid opp i pengeprat, jeg begynner å bli DRITT-LEI av det... Ts Anonymkode: 0b63a...185 Men da er det jo bare å gjøre det slutt, eller er du så desperat at du tviholder på forholdet fordi da har du ihvertfall noen(selv om hun mest sannsynlig bare bruker deg)? Hva gjør du for å treffe damer egentlig? Anonymkode: c9cb9...e93
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #7 Skrevet 15. april 2023 27 år ja.... Jeg er dame og fikk første forhold som 29 åring. Det er ikke alderen din det noe galt med men holdningene dine til livet. Kanskje på tide å begynne hos psykolog og lære seg å bli mer positiv og full av liv, respektere andre mennesker, bli glad i deg selv og slutte å utnytte fattige jenter Anonymkode: 307a3...67c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #8 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men da er det jo bare å gjøre det slutt, eller er du så desperat at du tviholder på forholdet fordi da har du ihvertfall noen(selv om hun mest sannsynlig bare bruker deg)? Hva gjør du for å treffe damer egentlig? Anonymkode: c9cb9...e93 I Norge, ingenting, har gitt opp, går på en del hobbyer der det er damer, men jeg spør ikke lenger på kaffe eller dates, det er håpløst, norske damer liker å gå på en dumpster-diving når de leter etter menn, og går bare etter utro sexavhengige sjarmører... Ts Anonymkode: 0b63a...185
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #9 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I Norge, ingenting, har gitt opp, går på en del hobbyer der det er damer, men jeg spør ikke lenger på kaffe eller dates, det er håpløst, norske damer liker å gå på en dumpster-diving når de leter etter menn, og går bare etter utro sexavhengige sjarmører... Ts Anonymkode: 0b63a...185 Du har rett i en ting. Du kommer ikke til å få deg ny dame hvertfall. Ingen vil ha en mann med sånt kvinnesyn. Game over for deg om du ikke begynner i terapi og skjerper deg Anonymkode: 307a3...67c 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #10 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I Norge, ingenting, har gitt opp, går på en del hobbyer der det er damer, men jeg spør ikke lenger på kaffe eller dates, det er håpløst, norske damer liker å gå på en dumpster-diving når de leter etter menn, og går bare etter utro sexavhengige sjarmører... Ts Anonymkode: 0b63a...185 Neida vi gjør ikke det, det er nok helt og holdent din egen feil til at du ikke har dame. Kanskje på tide å ta en titt innover og revidere de kvalme kvinnefiendtlige holdningene du har? inntil da, så heier jeg på damen din. Anonymkode: c9cb9...e93 1 1
Rødstrupa Skrevet 15. april 2023 #11 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg vet ikke hva jeg vil med denne tråden, kanskje søke råd eller bare få utløp for all lidelsen. Jeg er en 27 gammel gubbe som har et avstandsforhold i utlandet, der jeg blir satt under konstant press for penger, fordi hun er veldig fattig og foreldrene arbeidsledige og uten engasjement for å søke jobb. Jeg dro dit fordi løpet er kjørt i Norge, jeg har gått siden jeg var 22/23 år og lett etter en jente i Norge å dele livet med, uten å finne.... bortsett fra et kjempekort, hemmelig forhold i en student-organisasjon i studietiden (som ingen måtte vite om).... Jeg engasjerer meg mye sosialt, men alle jenter på mine fritidsaktiviteter (hobbyer) er opptatt. Mao, single jenter er en null-mengde... Jeg har alt på stell på papiret, jobb, bolig, utdannelse mv... er høy og ser normalt bra ut. Alle mine kompiser i min alder er enten i forhold, eller har samboer, noen har barn til og med, mens jeg bare har en internett-kjæreste som plager om penger hele tiden.... Jeg føler at tiden er løpt ut, jeg angrer bittert på ikke å ha mer pågående overfor jenter da jeg var i begynnelsen av 20-åra og ung og det fortsatt fantes single jenter i mine miljøer. Jeg måtte bare ut med det, føler at livet mitt er rent ut av meg, det eneste jeg har å se frem til er døden. Mann 27 Anonymkode: 0b63a...185 Tull og tøys.🧌🧌🧌🧌🧌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå