AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Skrevet 14. april 2023 Hvilken av typene angrepille gir færrest bivirkninger? Noen med erfaring? Anonymkode: 25400...b28
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #2 Skrevet 14. april 2023 Begge er like på meg så jeg kjøper den billigste (som har blitt drit dyr den og ...) Pleier å få forskjøvet mensen alltid når jeg tar angrepille. Får en ekstra blødning den måneden, ca en uke etter angrepille Anonymkode: 00409...eca
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #3 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Begge er like på meg så jeg kjøper den billigste (som har blitt drit dyr den og ...) Pleier å få forskjøvet mensen alltid når jeg tar angrepille. Får en ekstra blødning den måneden, ca en uke etter angrepille Anonymkode: 00409...eca Er det ikke bedre å gå på prevensjon?🙄 Anonymkode: e1e58...d72
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 Hvilke bivirkninger tenker du på? Anonymkode: 240f8...e04
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er det ikke bedre å gå på prevensjon?🙄 Anonymkode: e1e58...d72 Nei. Jeg dytter ikke piller i meg daglig som tar fra meg all sexlyst, gjør meg suicidal og deprimert, feit, kviser, fett hår og øker faren for kreft og blod propp og tidlig død betraktelig nei. Bruker kondom men har skjedd at den har sprukket og da har jeg måttet ta angrepille et par ganger gjennom livet. Sist i fjor høst og da hadde jeg ikke kjøpt det på over ti år så ble sjokkert over prisen Anonymkode: 00409...eca
tiril123 Skrevet 15. april 2023 #6 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Begge er like på meg så jeg kjøper den billigste (som har blitt drit dyr den og ...) Pleier å få forskjøvet mensen alltid når jeg tar angrepille. Får en ekstra blødning den måneden, ca en uke etter angrepille Anonymkode: 00409...eca Takk for svar. Vi er i litt samme båt 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå