AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #81 Skrevet 21. april 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Ja de mennene våres virker som er ganske like. Og du og jeg også på en måte. Alltid til stedet, alltid tilgjengelig. Det blir mye hverdag, det samme om og om igjen. Å ja, en lang og tung vinter. Men igjen, han kan jo ikke be om en pause hver vinter, fordi han syns hverdagen blir tung og kjedelig. Vi har den uka her vært litt travle. I går tok jeg meg faktisk en tur til søsteren min, bare for å stikke av litt. Jeg pleier ikke det, og kanskje er det noe jeg bør gjøre oftere. Men stemningen er relativt god. Jeg gir han ikke klem eller noe i løpet av dagen, bortsett fra når vi legger oss. Da er det nattakos og kyss, og så standar frasen hans "god natt, sov godt, glad I deg". Planen er at han tar fri fra jobb et par dager snart, og drar på hytten alene. Kjenne på om det er det han trenger, om det holder å bare ta en natt alene der en gang i blant. Så venter vi på time på FVK, kjedelig det skal være så lang ventetid. I mellomtiden får vi bare prøve å ha god stemning her hjemme, for barna trenger ikke en mamma og pappa som ikke kan smile til hverandre og ikke prater sammen. TS Anonymkode: 57ac7...bd5 Mennene virker så like fordi de begge to er typisk avoidant attachment styles. Og dere to virker like fordi dere er anxious avoidant styles. Les dere opp på the anxious avoidant dance og så vil dere kunne begynne å jobbe med å fikse den vonde dynamikken! Det endret livet mitt 🙏🏻 Anonymkode: 26770...694 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #82 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja de mennene våres virker som er ganske like. Og du og jeg også på en måte. Alltid til stedet, alltid tilgjengelig. Det blir mye hverdag, det samme om og om igjen. Å ja, en lang og tung vinter. Men igjen, han kan jo ikke be om en pause hver vinter, fordi han syns hverdagen blir tung og kjedelig. Vi har den uka her vært litt travle. I går tok jeg meg faktisk en tur til søsteren min, bare for å stikke av litt. Jeg pleier ikke det, og kanskje er det noe jeg bør gjøre oftere. Men stemningen er relativt god. Jeg gir han ikke klem eller noe i løpet av dagen, bortsett fra når vi legger oss. Da er det nattakos og kyss, og så standar frasen hans "god natt, sov godt, glad I deg". Planen er at han tar fri fra jobb et par dager snart, og drar på hytten alene. Kjenne på om det er det han trenger, om det holder å bare ta en natt alene der en gang i blant. Så venter vi på time på FVK, kjedelig det skal være så lang ventetid. I mellomtiden får vi bare prøve å ha god stemning her hjemme, for barna trenger ikke en mamma og pappa som ikke kan smile til hverandre og ikke prater sammen. TS Anonymkode: 57ac7...bd5 Helt enig med deg ang pause hver vinter🙈 Føler det er litt avhengig av årstid. At det ofte blir en sånn " greie". Vi krangler svært sjeldent heldigvis,men føler jeg gir mye. Og det hadde vært fint å bli gitt tilbake til. Og jeg føler at jeg alltid har vært mer glad i han enn han i meg. Jeg blir liksom en liten spurv som gjerne vil sees og jeg er så redd for å bryte opp familie og det som hører til. Men går det greit med deg? Sånn på ordentlig? Anonymkode: b57d5...eea 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #83 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Helt enig med deg ang pause hver vinter🙈 Føler det er litt avhengig av årstid. At det ofte blir en sånn " greie". Vi krangler svært sjeldent heldigvis,men føler jeg gir mye. Og det hadde vært fint å bli gitt tilbake til. Og jeg føler at jeg alltid har vært mer glad i han enn han i meg. Jeg blir liksom en liten spurv som gjerne vil sees og jeg er så redd for å bryte opp familie og det som hører til. Men går det greit med deg? Sånn på ordentlig? Anonymkode: b57d5...eea Ååå, takk som spør. Så hyggelig av deg ❤️ Nei, det går egentlig ikke veldig bra med meg. Går konstant rundt med vondt i magen og tårer i øynene. Jeg er usikker, utrygg. Å aner ikke hvordan dette går. Å det er så vondt. Skulle så gjerne hatt noen å prate med om dette. Nesten 3 uker til timen hos FVK... Han er som "vanlig". Prater, gir hadet kyss, nattakyss. Sier han er glad i meg. Jeg blir snart tussete. Vi har ikke pratet noe om dette siden søndag. Å jeg orker ikke heller. Er sliten, så drit sliten. TS Anonymkode: 57ac7...bd5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #84 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ååå, takk som spør. Så hyggelig av deg ❤️ Nei, det går egentlig ikke veldig bra med meg. Går konstant rundt med vondt i magen og tårer i øynene. Jeg er usikker, utrygg. Å aner ikke hvordan dette går. Å det er så vondt. Skulle så gjerne hatt noen å prate med om dette. Nesten 3 uker til timen hos FVK... Han er som "vanlig". Prater, gir hadet kyss, nattakyss. Sier han er glad i meg. Jeg blir snart tussete. Vi har ikke pratet noe om dette siden søndag. Å jeg orker ikke heller. Er sliten, så drit sliten. TS Anonymkode: 57ac7...bd5 Kjenner meg så veldig igjen og får så vondt av deg. Det er aldri kjekt å gå sånn å være redd og utrygg 💔Unner ingen å gå sånn. Syntes han det er greit å gå til FVK? Her nektet han å snakke med noen. Det skjer liksom ikke. Og det er utrolig frustrerende. Håper det hjelper dere❤️ Du kan iallfall lufte deg til meg hvis du vil. Klem Anonymkode: b57d5...eea
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #85 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kjenner meg så veldig igjen og får så vondt av deg. Det er aldri kjekt å gå sånn å være redd og utrygg 💔Unner ingen å gå sånn. Syntes han det er greit å gå til FVK? Her nektet han å snakke med noen. Det skjer liksom ikke. Og det er utrolig frustrerende. Håper det hjelper dere❤️ Du kan iallfall lufte deg til meg hvis du vil. Klem Anonymkode: b57d5...eea Vi har vært på FVK før, da hun her kollegaen "dukket opp", og han var veldig klar på at han ikke ville dit igjen. Men jeg bestilte time igjen nå, litt for at jeg tenkte at jeg kan gå alene. Men på søndag sa han at han gjerne ville bli med, hvis jeg synes det er greit.... TS Anonymkode: 57ac7...bd5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #86 Skrevet 23. april 2023 Jeg tror det kan være sunt. Min erfaring med å være i veldig langvarige forhold er at man etterhvert er så nære og kjenner hverandre så godt, at hvem man er glir litt i hverandre. Man adopterer hverandres tanker som sine egne, og skjønner det ikke selv mens man står oppi det engang. Det er også sunt for begge parter å savne hverandre litt, kjenne på at man klarer seg alene, bare få være seg selv litt... Jeg merket bare sekunder etter eksen min gikk ut døren at jeg pustet for første gang skikkelig på 12 år. Elsker man hverandre/ønsker å være sammen vil man komme styrket ut av pausen. Lykke til! Det trenger absolutt ikke være slutten, men det kan selvfølgelig bli det. Fokuser på å kjenne på hva du vil i pausen. Kanskje viser det seg at han vil bli og du vil gå, når du først får sjansen til å tenke skikkelig på det. Hvem vet! Anonymkode: e1128...4ec 1
dårligbrukernavn Skrevet 23. april 2023 #87 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (På 21.4.2023 den 23.15): Ååå, takk som spør. Så hyggelig av deg ❤️ Nei, det går egentlig ikke veldig bra med meg. Går konstant rundt med vondt i magen og tårer i øynene. Jeg er usikker, utrygg. Å aner ikke hvordan dette går. Å det er så vondt. Skulle så gjerne hatt noen å prate med om dette. Nesten 3 uker til timen hos FVK... Han er som "vanlig". Prater, gir hadet kyss, nattakyss. Sier han er glad i meg. Jeg blir snart tussete. Vi har ikke pratet noe om dette siden søndag. Å jeg orker ikke heller. Er sliten, så drit sliten. TS Anonymkode: 57ac7...bd5 Vet ikke om det er til hjelp, men ettersom jeg ser du skriver du gjerne skulle hatt noen å prate med tenkte jeg bare å si det i tilfelle det kan være til hjelp: Du kan snakke med meg om du vil. Bare skriv pm om du skulle ha lyst. <3 1
Okidokisjokioki Skrevet 24. april 2023 #88 Skrevet 24. april 2023 Kjenner meg veldig igjen i det din partner skriver om å tilbringe hver ettermiddag på sofaen med hver sin telefon. Jeg får panikk med jevne mellomrom for at livet glir forbi mens jeg skroller på en skjerm som til syvende og sist har liten verdi. Noen ganger slår jeg meg til ro med at jeg trives med det, mens noen ganger er jeg helt avhengig av å gjøre noe mer utav livet en periode. Kanskje dere kan prøve å gjøre litt mer sammen på ettermiddagene? Få barnevakt og gå på date, lage kino i stuen en ettermiddag og legge bort telefonene, eller prøve å komme dere litt ut med venner o.l.? Klem 🥰 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #89 Skrevet 24. april 2023 Okidokisjokioki skrev (3 timer siden): Kjenner meg veldig igjen i det din partner skriver om å tilbringe hver ettermiddag på sofaen med hver sin telefon. Jeg får panikk med jevne mellomrom for at livet glir forbi mens jeg skroller på en skjerm som til syvende og sist har liten verdi. Noen ganger slår jeg meg til ro med at jeg trives med det, mens noen ganger er jeg helt avhengig av å gjøre noe mer utav livet en periode. Kanskje dere kan prøve å gjøre litt mer sammen på ettermiddagene? Få barnevakt og gå på date, lage kino i stuen en ettermiddag og legge bort telefonene, eller prøve å komme dere litt ut med venner o.l.? Klem 🥰 Joda, det hadde nok vært en god idé. Men siden han sier han vil ha pause fra MEG så er det vel ikke det han har mest lyst til virker det som. Hvis det er meg han vil ha pause fra da, og ikke det kjedelige hverdagslivet. Han tror det er meg, men er litt usikker. Ikke rart jeg er sliten og forvirra. TS Anonymkode: 57ac7...bd5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #90 Skrevet 24. april 2023 Menn går alltid til en ny, så du kan være sikker på at han har en annen han vil teste. Derfor pause. Om hun ikke blir noe av vil han ha deg tilbake. Anonymkode: a8e25...0a1 2
Hulderen Skrevet 24. april 2023 #91 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Joda, det hadde nok vært en god idé. Men siden han sier han vil ha pause fra MEG så er det vel ikke det han har mest lyst til virker det som. Hvis det er meg han vil ha pause fra da, og ikke det kjedelige hverdagslivet. Han tror det er meg, men er litt usikker. Ikke rart jeg er sliten og forvirra. TS Anonymkode: 57ac7...bd5 Si meg, liker han å pine deg? Han vil ha pause, men kyss og klem skal han ha! Han må jo nyte å føle seg verdifull, å se deg usikker og redd. Sånn behandler man ikke noen man er glad i. Når får du nok og setter ned foten? Han får ikke mer respekt fir deg av at du finner deg i alle nykkene hans. Jeg blir sint på dine vegne av å lese hvordan han behandler deg. Jeg skjønner at du er sliten. Men prøv å mobilisere så mye energi at du klarer å sette grenser fir ham. Da vil du også føle deg bedre. 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #92 Skrevet 24. april 2023 Hulderen skrev (1 time siden): Si meg, liker han å pine deg? Han vil ha pause, men kyss og klem skal han ha! Han må jo nyte å føle seg verdifull, å se deg usikker og redd. Sånn behandler man ikke noen man er glad i. Når får du nok og setter ned foten? Han får ikke mer respekt fir deg av at du finner deg i alle nykkene hans. Jeg blir sint på dine vegne av å lese hvordan han behandler deg. Jeg skjønner at du er sliten. Men prøv å mobilisere så mye energi at du klarer å sette grenser fir ham. Da vil du også føle deg bedre. For å si det slik, så vil han ha mer enn kyss og klem i helga og (dessverre) fikk han det. For å være litt detaljert så var det noe av den heteste sexen vi har hatt på lenge. Det rare var at dagen etter følte jeg meg nesten litt brukt. Jeg nøyt sexen, og ville, eller så hadde jeg jo ikke gjort det. Men følte meg faktisk litt rar dagen etter. Uff... Anonymkode: 57ac7...bd5 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #93 Skrevet 24. april 2023 Hulderen skrev (4 timer siden): Si meg, liker han å pine deg? Han vil ha pause, men kyss og klem skal han ha! Han må jo nyte å føle seg verdifull, å se deg usikker og redd. Sånn behandler man ikke noen man er glad i. Når får du nok og setter ned foten? Han får ikke mer respekt fir deg av at du finner deg i alle nykkene hans. Jeg blir sint på dine vegne av å lese hvordan han behandler deg. Jeg skjønner at du er sliten. Men prøv å mobilisere så mye energi at du klarer å sette grenser fir ham. Da vil du også føle deg bedre. Enig, dette er bare dårlig gjort av han. AnonymBruker skrev (3 timer siden): For å si det slik, så vil han ha mer enn kyss og klem i helga og (dessverre) fikk han det. For å være litt detaljert så var det noe av den heteste sexen vi har hatt på lenge. Det rare var at dagen etter følte jeg meg nesten litt brukt. Jeg nøyt sexen, og ville, eller så hadde jeg jo ikke gjort det. Men følte meg faktisk litt rar dagen etter. Uff... Anonymkode: 57ac7...bd5 Og det er ikke det spor rart! Det er jo voldsomt tvetydige signaler til kropp og sinn. Anonymkode: 69ccd...45b 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #94 Skrevet 24. april 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: For å si det slik, så vil han ha mer enn kyss og klem i helga og (dessverre) fikk han det. For å være litt detaljert så var det noe av den heteste sexen vi har hatt på lenge. Det rare var at dagen etter følte jeg meg nesten litt brukt. Jeg nøyt sexen, og ville, eller så hadde jeg jo ikke gjort det. Men følte meg faktisk litt rar dagen etter. Uff... Anonymkode: 57ac7...bd5 Du føler det fordi han ikke viser deg respekt slik han holder på, og du føler nok at du ikke har respektert deg selv heller når du ga etter for sexen. Når vi har sex med noen vi elsker uten å føle oss emosjonelt trygge med dem, så føler vi oss brukt, fordi vi ikke har respektert våre grenser. Anonymkode: 26770...694 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #96 Skrevet 5. mai 2023 Å innlede pause uten å forklare hva det går i er patetisk, særlig når man er gift. Det kan du hilse ham og si fra meg. Anonymkode: 922e3...bc5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #97 Skrevet 5. mai 2023 Men om han bare skal ha en pause for å savne deg, da kan han vel leie seg en møblert hybel i ett par måneder? Har aldri hørt om voksne mennesker som har pauser i forholdet. Ungdommer har gjerne det, men det er tullete at voksne har det. Det er klart han ønsker å flørte, ha sex og finne ut om han kan få noen han tenker er bedre (eventuelt yngre) enn deg, mens han han deg på gress i tilfelle han finner ut at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Ved å si at det kun er pause for at dere skal savne hverandre (så idiotisk unnskyldning) tenker han at du holder deg trofast i denne perioden og venter på hvorvidt han bestemmer seg for å fortsette forholdet med deg. Nei, stå på ditt ts. Enten fortsetter dere forholdet, ellers er det helt slutt. Om han insisterer på pause, får du bare si at du da anser forholdet som slutt, og kommer til å leve som singel. Lykke til. Tenk over hva du mener du selv fortjener; syns du det er greit å leve med en mann som får deg til å kjenne på så mange vonde og vanskelige følelser, eller fortjener du bedre? Anonymkode: b61af...2ea 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #98 Skrevet 5. mai 2023 Tenker på deg,håper det går bra❤️hilsen hun som var i samme leir Anonymkode: b57d5...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå