Gå til innhold

Vanlig å bli massert på puppene ila en ansiktsmassasje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å bli massert på puppene ila en ansiktsmassasje? Bestilte meg to massasjer på et anerkjent hotell i syden nå i påskeferien, da hun som skulle massere meg begynte å massere puppene mine, kunne bokstavelig talt kjenne hånden hennes på niplene mine. På den andre massasjen jeg tok, skulle jeg få en full body da hun som masserte meg da, dro ned trusene mine helt av rumpa og masserte skikkelig intenst der nede i 10 min. Følte meg sykt ukomfortabel ila begge massasjene, men turte ikke å si ifra. Har noen hatt noen lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, studracaris22 said:

Er det vanlig å bli massert på puppene ila en ansiktsmassasje? Bestilte meg to massasjer på et anerkjent hotell i syden nå i påskeferien, da hun som skulle massere meg begynte å massere puppene mine, kunne bokstavelig talt kjenne hånden hennes på niplene mine. På den andre massasjen jeg tok, skulle jeg få en full body da hun som masserte meg da, dro ned trusene mine helt av rumpa og masserte skikkelig intenst der nede i 10 min. Følte meg sykt ukomfortabel ila begge massasjene, men turte ikke å si ifra. Har noen hatt noen lignende erfaringer?

Hadde du med deg røropplegg fra leiligheten din til syden?

Anonymkode: fe470...281

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig å massere sete muskel.

ikke vanlig å basere selve brystet da det ofte er fett der. Men kan massere muskel rundt på oversiden.

Anonymkode: 5f8ff...447

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått massasje med hudbehandling av en kvinne. Hun inkluderte brystene, og dro også ned trusa ifbm massasje av rumpa sammen med ryggen. Jeg opplevde ikke som lugubert, eller at hun hadde noen egeninteresse av de kroppspartiene, men husker jeg synes det var merkelig at hun ikke spurte, hun kan jo ikke vite om noen plutselig kan få en veldig negativ reaksjon. Dette var i Polen, kanskje kroppskulturen der er litt annerledes i slike settinger enn en typisk norsk kunde ser for seg. Det var på et sparom  Raddison Blue hotell, ikke noe snuskete i en bakgate. 

Anonymkode: e6ba5...2d3

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hadde anmeldt 

Anonymkode: be3ff...d17

AnonymBruker
Skrevet
studracaris22 skrev (1 time siden):

Dette helt normalt. Les deg opp litt

Anonymkode: 7c20b...2c7

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Dette helt normalt. Les deg opp litt

Anonymkode: 7c20b...2c7

Er det normalt å massere brystene under en ansiktsmassasje? Du må ha lest andre artikler enn det jeg har gjort! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...