AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Skrevet 14. april 2023 Hva hadde du gjort hvis samboeren din hadde sagt det til deg? Et svangerskap med vektøkning på 20 kg. Slank fra før. Anonymkode: d5d1a...39c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #2 Skrevet 14. april 2023 Blitt alenemor. Anonymkode: a0f26...4a3 21 22
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #3 Skrevet 14. april 2023 Hvorfor sa han det? Anonymkode: 14bc2...672
Bombasi Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 I hvilken kontekst? Hvorfor? Hvilken stemningsleie? 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 Her må du gi mere info! Anonymkode: ea3c3...6e5 2
Helene1982 Skrevet 14. april 2023 #6 Skrevet 14. april 2023 (endret) Bombasi skrev (26 minutter siden): I hvilken kontekst? Hvorfor? Hvilken stemningsleie? Nei. Er dette et ordforråd som er akseptabelt hjemme hos dere? Hva slags anledning passer det å si dette? Skal man si til en 5-åring at man må bruke ordene sine mens far kaller mor din feite dritt eller omvendt? Det blir jøss fra meg. Endret 14. april 2023 av Helene1982 9 1 6
Bombasi Skrevet 14. april 2023 #7 Skrevet 14. april 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Nei. Er dette er ordforråd som er akseptabelt hjemme hos dere? Hva slags anledning passer det å si dette? Skal man si til en 5-åring at man må bruke ordene sine mens far kaller mor din feite dritt eller omvendt? Det blir jøss fra meg. Jeg har ikke barn da, men hadde samboeren min sagt dette med humoristisk undertone så hadde jeg ikke akkurat dumpet henne. Klart uttrykket høres strengt ut, men nord-norsk som jeg er, så hadde jeg fint tålt det. Iallfall i mange anledninger. Så ja, kontekst, et hvorfor og stemningsleie har mye å si. Og det var det jeg spurte om. Jeg forsvarte ingen, og heller ikke munnbruken. 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #8 Skrevet 14. april 2023 4 minutter siden, Helene1982 said: Nei. Er dette er ordforråd som er akseptabelt hjemme hos dere? Hva slags anledning passer det å si dette? Skal man si til en 5-åring at man må bruke ordene sine mens far kaller mor din feite dritt eller omvendt? Det blir jøss fra meg. Skjerp deg. Anonymkode: 9c2d2...cc1 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. april 2023 #9 Skrevet 14. april 2023 Hadde blitt alenemor, vil ikke være sammen med noen som sier noe slikt. Jeg vet da min verdi og det er å aldri la en mann bryte meg ned igjen ❤️
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #10 Skrevet 14. april 2023 Middag hos hans mor. Jeg ertet/tullet med at hun sto på pinne for han. Egentlig humoristisk ment, men sikkert ubetenksomt. Hold kjeften på deg din feite dritt, sa han. Anonymkode: d5d1a...39c 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #11 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjerp deg. Anonymkode: 9c2d2...cc1 Eh, skjerpings sjøl? Anonymkode: c8045...263 1
Helene1982 Skrevet 14. april 2023 #12 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjerp deg. Anonymkode: 9c2d2...cc1 Viser til tidligere innlegg om ordforråd.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #13 Skrevet 14. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Eh, skjerpings sjøl? Anonymkode: c8045...263 Ikke bland deg, og skjerp deg sjøl. Anonymkode: 9c2d2...cc1 3
Bombasi Skrevet 14. april 2023 #14 Skrevet 14. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Middag hos hans mor. Jeg ertet/tullet med at hun sto på pinne for han. Egentlig humoristisk ment, men sikkert ubetenksomt. Hold kjeften på deg din feite dritt, sa han. Anonymkode: d5d1a...39c Jeg skal innrømme at jeg har lest feil. Trodde det stod "feige dritt", og ikke feite dritt. Skjønte heller ikke hvorfor du nevnte vektøkning oppi dette, derfor spurte jeg om kontekst. Ja nei, dette synes jeg ikke særlig om da det var alvorlig i det. Har han aggressjonsproblemer? Er der andre røde flagg? Eller var dette engangshendelse? Du burde iallfall si ifra om at det syntes du ingenting om. Og hvis du er redd for å si dèt til han, ja da bør varselsignalene poppe hos deg. Endret 14. april 2023 av Bombasi 6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #15 Skrevet 14. april 2023 Helene1982 skrev (7 minutter siden): Nei. Er dette er ordforråd som er akseptabelt hjemme hos dere? Hva slags anledning passer det å si dette? Skal man si til en 5-åring at man må bruke ordene sine mens far kaller mor din feite dritt eller omvendt? Det blir jøss fra meg. Har drar du veldig mange konklusjoner😅 Ts skrev jo avsolutt ingentig om hvilket sammenheng han sa dette i. Selv har jeg ganske så grov ironisk humor, særlig selvironi synes jeg er morsomt - jeg kunne fint ha sakt noe sont til typen min, han kunne ha sakt noe sont til meg, det er vår type humor. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Middag hos hans mor. Jeg ertet/tullet med at hun sto på pinne for han. Egentlig humoristisk ment, men sikkert ubetenksomt. Hold kjeften på deg din feite dritt, sa han. Anonymkode: d5d1a...39c Så da var det altså humor det var snakk om, altså? Jeg hadde sakt at jeg ikke synes denne typen humor er gøy - man må ha respekt for at alle ikke synes at dette er morsomt! Hadde også sakt at han såret meg, og er du usikker: Spør om han virkelig mente det. Dersom han oppriktig mener at du er en feit dritt, så burde du nok revurdere forholdet ja! Masse lykke til❤️🩹 Anonymkode: ea3c3...6e5 1 2
Sofie Maria Skrevet 14. april 2023 #16 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Middag hos hans mor. Jeg ertet/tullet med at hun sto på pinne for han. Egentlig humoristisk ment, men sikkert ubetenksomt. Hold kjeften på deg din feite dritt, sa han. Anonymkode: d5d1a...39c ENDA verre. Jeg kan «akseptere» (hermetegn siden vonde ord er jo egentlig ikke greit uansett! ) hvis vi er i en voldsom krangel alene, men ikke i nærheten av andre. Sier mye om hans respekt for deg når det gjøres i nærheten av andre folk😔 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #17 Skrevet 14. april 2023 Det der er ikke greit overhodet. Man kaller ikke andre mennesker for dritt og i hvert fall ikke kjæresten sin, hun som skal bli mor til hans barn. Det er så langt over streken at jeg hadde hatt store problemer med å svelge. Den der skulle han ha fått beklaget seg og virkelig vist på flere måter at han egentlig ikke mente. Uansett hvordan han følte seg i den situasjonen (og han var sannsynligvis litt pinlig berørt fordi kommentaren traff en nerve) så var ikke det der greit å si. Hvordan reagerte du på dette, TS? Hva skjedde etterpå? Anonymkode: d5830...02b 3 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #18 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Middag hos hans mor. Jeg ertet/tullet med at hun sto på pinne for han. Egentlig humoristisk ment, men sikkert ubetenksomt. Hold kjeften på deg din feite dritt, sa han. Anonymkode: d5d1a...39c Det der er så respektløst at det er helt sjukt. Hadde vært kroken på døra med mindre han krøyp langs gulvet i skam og ydmykelse etterpå. Anonymkode: b0f05...86e 7 2
kar90 Skrevet 14. april 2023 #19 Skrevet 14. april 2023 Er det mye du sier som "egentlig" er ment på en annen måte en hvordan han ser ut til å ta det? 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #20 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Middag hos hans mor. Jeg ertet/tullet med at hun sto på pinne for han. Egentlig humoristisk ment, men sikkert ubetenksomt. Hold kjeften på deg din feite dritt, sa han. Anonymkode: d5d1a...39c Det er ikke hyggelig og ikke greit. Det var barnslig i tillegg. Og foran hans mor? Hvordan reagerte hun da? Jeg skjønner godt om du er såret ❤️ Anonymkode: 464ce...880 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå