Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

har dere ett godt forhold til deres søster/bror?  Evt. hvorfor ikke?

jeg har selv en storesøster som er super egoistisk, alt handler om henne og hennes behov. Spør meg om tjenester hele tiden, men bryr seg aldri om hvordan jeg egentlig har det. Jeg er så lei….

skulle ønske jeg hadde en kjærlig søster som ville meg vel😢

Anonymkode: 4a30e...046

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke kontakt med dem, utenom jul og bursdag. Ingen spesiell grunn bare blitt sånn. 

Anonymkode: e6664...530

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei

jeg har selv en storesøster som er super egoistisk, alt handler om henne og hennes behov. Spør meg om tjenester hele tiden, men bryr seg aldri om hvordan jeg egentlig har det. Jeg er så lei….

Det er nok flere som har fraværende, fjernt eller dårlig forhold til søsken og foreldre enn det er som har et supert forhold til disse.

Anonymkode: acda7...acf

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hei

Min storebror vil ilke ha kontakt eller hjelpe foreldre eller snakke med oss. Alt har alltid handlet om ham og nå når foreldre trenger hjelp,nei, det vil han ikke. 

Jeg alltid tenkte at søstre har bedre forhold. Ser at det ikke er slik. Skulle ønske jeg hadde flere søsken så kanskje man kan få kvalitet ut av kvantitet.

Anonymkode: a3e2a...7a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er nok flere som har fraværende, fjernt eller dårlig forhold til søsken og foreldre enn det er som har et supert forhold til disse.

Anonymkode: acda7...acf

Det tror jeg ikke. De fleste har nok et helt ok forhold til sine søsken. Et sted på skalaen mellom "sporadisk, men hyggelig" og "som erterris".

Selv har jeg ingen søsken. Min mann har et supert forhold til sine søsken, snakker ofte på telefon men møtes sjelden pga avstand.

Min far har et godt og nært forhold til sine søsken, møtes jevnlig, omgåes som nære kompiser. Min mor har et mer overfladisk forhold til sine søsken. Møtes innimellom, og de har absolutt en vennlig tone, men de er ganske ulike så det er mer av høflighet enn fordi de er så tett knyttet.

Anonymkode: 3cc52...5ac

AnonymBruker
Skrevet

Søsteren min dukker aldri opp med mindre hun ønsker seg noe. 

Hvis det er ett eller annet som foreldrene våre ønsker hjelp til, så dukker hun aldri opp. Eller hun står ikke opp før klokken er 11 eller 12 om formiddagen, samtidig som vi andre har stått på helt siden klokken var åtte eller ni om morningen for å bli ferdige med ting. Så setter hun seg foran TV-skjermen, eller med nettbrett / datamaskinen sin i stedet for å faktisk være med på ting.            

Anonymkode: b88f1...a8f

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...