ClausSaus Skrevet 14. april 2023 #1 Skrevet 14. april 2023 (endret) https://www.nettavisen.no/sexologen-svarer/sex/nettavisens-sex-og-samlivsspalte/hun-hadde-mye-mer-spennende-sex-for-meg-na-er-hun-ikke-interessert Altså… hun "forteller om intens spennende sex med forskjellige partnere", men med ham er hun ikke interessert i sex og i den grad hun vil er det kun "rutine". Og på toppen av det hele påstår hun at det ikke noe med ham å gjøre – til alle gode menns stooore overraskelse. Javel, men er ikke saken grei da? Gå videre, kamerat – du skal da ikke ha det sånn? For en ting er at hun tydeligvis har en mildt sagt noe tvilsom fortid. Men du skal da vel ikke avstå fra andre damer for ei som har hatt hæla i taket sex med andre, men som nå ligger der som en sjøstjerne når du en sjelden gang slipper til??? Hvem faen bryr seg om "hvorfor" – uansett årsak er da dette et verdiforslag du knapt engang skal trekke på smilebåndet av? Men så begynte jeg å gruble litt… for hele saken er så til de grader absurd at det bare virker merkelig å sende noe slikt i "trykken". Kan norske menn virkelig ha blitt så veike og balleløse at dette sølet her anses som en problemstilling av allmenn interesse…? Er dette "normalt" i dagens Norge? Endret 14. april 2023 av ClausSaus 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #2 Skrevet 14. april 2023 Jeg tviler på det. Fra de jeg kjenner er denne situasjonen fjern. Det er sikkert noen i Oslo. Mange raringer der. Anonymkode: 02269...f75 7
Matas Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt. - Matas, mod.
Andro Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 Du baserer en tråd på en betalingssak, og ts er ikke forståelig. Hva er saken, og hva lurer du på? 4 3
Duff Skrevet 15. april 2023 #6 Skrevet 15. april 2023 Skjønner ikke bæret av dette. Hva er greia ts? 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #7 Skrevet 15. april 2023 Hva er problemet? Hvorfor henge seg opp i dette? Trodde du hadde skjønt såpass at mennesker er rare og har alle mulige slags problemer i parforhold. Anonymkode: be72f...fc0 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #8 Skrevet 15. april 2023 Nettavisens Sex- Og Samlivsspalte 14.04.23 20:33 14.04.23 20:33 For abonnenter Anonymkode: b0943...f9a 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #9 Skrevet 15. april 2023 Hva enn som skjer i dating og sexlivet er det kvinner som har skylden Først avviser dere i hitt og pine, så når dere blir litt eldre 25+ så gir dere kroppen deres gratis til hygge for å håpe på en smule sjans for forhold det er norske kvinner som er ynkelig. Anonymkode: e6fb5...1f9
Fremmed fugl Skrevet 15. april 2023 #10 Skrevet 15. april 2023 ClausSaus skrev (12 timer siden): https://www.nettavisen.no/sexologen-svarer/sex/nettavisens-sex-og-samlivsspalte/hun-hadde-mye-mer-spennende-sex-for-meg-na-er-hun-ikke-interessert Altså… hun "forteller om intens spennende sex med forskjellige partnere", men med ham er hun ikke interessert i sex og i den grad hun vil er det kun "rutine". Og på toppen av det hele påstår hun at det ikke noe med ham å gjøre – til alle gode menns stooore overraskelse. Javel, men er ikke saken grei da? Gå videre, kamerat – du skal da ikke ha det sånn? For en ting er at hun tydeligvis har en mildt sagt noe tvilsom fortid. Men du skal da vel ikke avstå fra andre damer for ei som har hatt hæla i taket sex med andre, men som nå ligger der som en sjøstjerne når du en sjelden gang slipper til??? Hvem faen bryr seg om "hvorfor" – uansett årsak er da dette et verdiforslag du knapt engang skal trekke på smilebåndet av? Men så begynte jeg å gruble litt… for hele saken er så til de grader absurd at det bare virker merkelig å sende noe slikt i "trykken". Kan norske menn virkelig ha blitt så veike og balleløse at dette sølet her anses som en problemstilling av allmenn interesse…? Er dette "normalt" i dagens Norge? Mannen skriver at han er 49 år. Noe uklart hvor gammel kvinnen er, eller når hun hadde all denne "spennende" sexen. Det som opplagt ikke var lurt, var at han fikk informasjon om hennes tidligere aktiviteter. Hun gikk lei? Fant ut at hun egentligen ikke likte det? Tenner ikke på sin kjæreste? Har fått generelt lavere sexlyst? Føler at hun har blitt for gammel for slikt? 3
Fjompen Skrevet 15. april 2023 #12 Skrevet 15. april 2023 Er det ikke litt samme folka som betaler for Nettavisen som bryr seg om slike problemstillinger? 2 2
Adrenalina1 Skrevet 15. april 2023 #13 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva enn som skjer i dating og sexlivet er det kvinner som har skylden Først avviser dere i hitt og pine, så når dere blir litt eldre 25+ så gir dere kroppen deres gratis til hygge for å håpe på en smule sjans for forhold det er norske kvinner som er ynkelig. Anonymkode: e6fb5...1f9 Bla bla bla. Typisk menn å skylde på kvinner når de ikke får seg dame. Hva med å ta ansvar og gå i dere selv? 5 5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #14 Skrevet 15. april 2023 Dagens menn er jo nesten redd for å stå opp for seg selv, og det er jo ikke rart, slik kvinner holder på. De har lov til absolutt alt, null selvinnsikt, tenker ikke over at menn har følelser, egoistiske som bare det. Synes synd på alle som er singel og mann, og på alle menn som er sammen med en av disse «moderne» kvinnene. Anonymkode: f0708...5ff 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #15 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dagens menn er jo nesten redd for å stå opp for seg selv, og det er jo ikke rart, slik kvinner holder på. De har lov til absolutt alt, null selvinnsikt, tenker ikke over at menn har følelser, egoistiske som bare det. Synes synd på alle som er singel og mann, og på alle menn som er sammen med en av disse «moderne» kvinnene. Anonymkode: f0708...5ff Enig, det var mye bedre i gamledager når man kunne slå og voldta konene sine og ingen sa et pip og de ikke hadde lov til å jobbe eller ta høyere utdanning så det eneste de kunne var å slave for mannen. Det var tider det. Menn som tok livet av seg fordi de var homo, menn som hadde ansvar for å tjene nok penger til å forsørge kone og åtte barn, bare de rikeste mennene kunne ha dame og vanlige menn måtte spa kumøkk hele dagen og fikk alkoholproblem fordi de var så ulykkelige. Ahhh back in the days ❤️ Moderne kvinner og menn suger, fuck fremgang og likestilling! /sarkasme Anonymkode: f81db...432 6 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #16 Skrevet 15. april 2023 Fremmed fugl skrev (7 timer siden): Mannen skriver at han er 49 år. Noe uklart hvor gammel kvinnen er, eller når hun hadde all denne "spennende" sexen. Det som opplagt ikke var lurt, var at han fikk informasjon om hennes tidligere aktiviteter. Hun gikk lei? Fant ut at hun egentligen ikke likte det? Tenner ikke på sin kjæreste? Har fått generelt lavere sexlyst? Føler at hun har blitt for gammel for slikt? Ja sant det. Folk forandrer seg igjennom livet. Kan være han er en dårlig elsker, hvem vet eller tusen andre grunner. Det at en dame hadde en eksperimentell fase når hun var ung, betyr ikke at hun har det hele livet. Man bør ihvertfall ikke velge livspartner ene og alene på hvilke stillinger de har i senga. Nå er det heldigvis frivillig å være sammen med noen. Jeg råder alle mine mine yngre medsøstre til å ikke gi slik informasjon til sin kommende partner. Det vil bli brukt imot dem. Anonymkode: 039cd...972 4
ClausSaus Skrevet 15. april 2023 Forfatter #17 Skrevet 15. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja sant det. Folk forandrer seg igjennom livet. Kan være han er en dårlig elsker, hvem vet eller tusen andre grunner. Det at en dame hadde en eksperimentell fase når hun var ung, betyr ikke at hun har det hele livet. Man bør ihvertfall ikke velge livspartner ene og alene på hvilke stillinger de har i senga. Nå er det heldigvis frivillig å være sammen med noen. Jeg råder alle mine mine yngre medsøstre til å ikke gi slik informasjon til sin kommende partner. Det vil bli brukt imot dem. Anonymkode: 039cd...972 Sant det – best å holde sannheten skjult. For hva er vel et bedre grunnlag for et liv sammen enn skjeletter i skapet…? Forøvrig: Hun har "endret seg", er "ferdig med å eksperimentere", eller lignende? Sikkert fint for henne. Eller hva vet jeg. Men han skal da ikke gjøres dette til sitt problem? I realiteten spør han (av en en eller annen grunn): «Jeg har møtt frøken sjøstjerne-en-gang-i-måneden. Hva gjør jeg nå?» Allerede på dette tidspunktet er jo svaret klart: «Du finner deg en annen dame.» Men så fortsetter han gud hjelpe meg med å opplyse om at hun i tillegg ikke var frøken sjøstjerne-en-gang-i-måneden med andre menn tidligere. Og da blir jo spørsmålet tilbake: Hva i helvete er det som foregår her egentlig? Er norske menn blitt så ryggradsløse som dette? Endret 15. april 2023 av ClausSaus 2
Rosakatt Skrevet 15. april 2023 #18 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dagens menn er jo nesten redd for å stå opp for seg selv, og det er jo ikke rart, slik kvinner holder på. De har lov til absolutt alt, null selvinnsikt, tenker ikke over at menn har følelser, egoistiske som bare det. Synes synd på alle som er singel og mann, og på alle menn som er sammen med en av disse «moderne» kvinnene. Anonymkode: f0708...5ff Men er det ikke i det moderne samfunnet at det å ha følelser og åpenhet er mer mer normalt? Det var synd på damer før i tiden, og folk som fortsatt lever undertrykt som det. Var også synd på mange, mange menn. Men det er en ironisk kommentar, siden den kan beskrive det mannsdominerte samfunnet før i tiden 😅 Nå prøver vi å finne en slags balanse, selv om det er vanskelig. Det blir med en gan vanskelig når man må samarbeide istede for å bare få det som man vil hele tiden, å kun en av partene bestemmer Livet er mer en dating, å du trenger ikke være med noen du ikke trives med heldigvis 😊 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #19 Skrevet 24. april 2023 Duff skrev (På 15.4.2023 den 2.09): Skjønner ikke bæret av dette. Hva er greia ts? Om det er greit med damer som i tidligere forhold sugde kuk 4 ganger om dagen, og stod til seksuell disposisjon til eksen 24/7, ikke gjør det i dette forholdet?? En kjæreste som gjorde alt for å tilfredsstille eksen, og nå ikke gjør noe for den nye mannen. Anonymkode: 9d8cc...fdc 2
Duff Skrevet 24. april 2023 #20 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Om det er greit med damer som i tidligere forhold sugde kuk 4 ganger om dagen, og stod til seksuell disposisjon til eksen 24/7, ikke gjør det i dette forholdet?? En kjæreste som gjorde alt for å tilfredsstille eksen, og nå ikke gjør noe for den nye mannen. Anonymkode: 9d8cc...fdc Er du misunnelig på eksene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå