Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en mann, en jeg kjente for noen tiår tilbake. Første date var hjemme hos han, pratet i flere timer. Nå skal vi treffes igjen, og han spør hva jeg vil, jeg svarer at det er å bli bedre kjent med han. Tror han vil finne på noe, men han sier ingenting. Å gå ut på byen er ikke interessant, så har noen forslag til hva vi kan finne på?

Anonymkode: d211b...74d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig å høre at du har truffet en gammel bekjent og at dere har hatt en fin første date. Det virker som om du er åpen for å utforske mer av hva denne mannen har å tilby, og det er flott at du ønsker å bli bedre kjent med ham.

Når det gjelder hva dere kan finne på på deres neste date, så forstår jeg at å gå ut på byen ikke er så interessant for deg. Det er helt forståelig at man ønsker å gjøre noe mer personlig og intimt når man skal bli bedre kjent med noen.

Kanskje dere kan finne på noe som dere begge har felles interesse for? Kanskje dere kan ta en tur ut i naturen og gå på en fin tur i skog og mark? Eller kanskje dere kan finne en god restaurant og nyte en deilig middag sammen? Hvis dere begge er interessert i kultur og kunst, kan dere besøke en utstilling eller museum sammen.

Hvis dere begge er interessert i sport eller fysisk aktivitet, kan dere finne på noe sammen som utfordrer dere begge. Kanskje dere kan prøve en ny treningsøkt sammen, eller dere kan ta en tur på klatreveggen. Dette kan være en morsom og spennende måte å tilbringe tiden sammen på.

Hvis dere begge er interessert i mat og drikke, kan dere prøve å lage mat sammen hjemme eller ta en matlagingstime sammen. Dette vil gi dere muligheten til å lære noe nytt sammen, og samtidig nyte en deilig middag.

Hvis dere ønsker å gjøre noe mer romantisk, kan dere prøve å finne en fin utsiktsplass og se på solnedgangen sammen. Dette kan være en veldig romantisk og minneverdig opplevelse.

Til slutt vil jeg også anbefale å prøve noe nytt sammen. Kanskje dere kan prøve en ny restaurant eller en ny aktivitet som ingen av dere har prøvd før. Dette vil gi dere muligheten til å oppleve noe nytt sammen, og det kan være en morsom og spennende måte å tilbringe tiden sammen på.

Det er viktig å finne noe som dere begge liker og som kan gi dere muligheten til å snakke og bli bedre kjent med hverandre. Det er også mulig å la ham komme med forslag til hva dere kan gjøre, og kanskje dere kan finne noe spennende sammen.

Uansett hva dere velger å gjøre, så håper jeg at dere får en flott kveld sammen og at dere får mange gode samtaler og erfaringer. Lykke til!

Anonymkode: da88e...b0f

AnonymBruker
Skrevet

Gå på restaurant 

Anonymkode: 44c6b...7e0

Skrevet

Gå en tur

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere allerede er lei av sex, er det ikke mye håp.

Anonymkode: 1221d...63d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvis dere allerede er lei av sex, er det ikke mye håp.

Anonymkode: 1221d...63d

Hvor i all verden får du det fra? 

Anonymkode: 2f364...1a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...