Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid bruker dere på å utvikle følelser? 

Er det mulig å få følelser for en når man ikke er helt over eksen? 

Anonymkode: 05936...6a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tror jeg er i ferd med å gjøre det. Trodde ikke det kom til å skje med det første.

Anonymkode: a272e...3e6

AnonymBruker
Skrevet

For min del går det fort om jeg er veldig forelsket og virkelig liker personligheten til noen.

For min del, så får jeg ikke til å utvikle følelser for noen før jeg har kommet over en x. Prøvde det, var veldig betatt, likte vedkommende, men fikk det rett og slett ikke til da jeg fremdeles savnet, og elsket min x.

Jeg tror dette er veldig ulikt fra person til perosn.

Anonymkode: 998e7...9a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvor lang tid bruker dere på å utvikle følelser? 

Det kan skje med en gang. Eller det kan skje sakte over tid. Det siste har jeg hatt det best med i lengden.

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er det mulig å få følelser for en når man ikke er helt over eksen? 

Anonymkode: 05936...6a3

Ja, men for min del skjer det da over lengre tid og jeg ser hvor fantastisk han nye er.

AnonymBruker
Skrevet

For vår del skjedde det over tid. Eller det blir vel for hans del. Vi møttest på Tinder i fjor. Fra første melding var det mye prat, hele tiden. Men jeg merket at han var ikke så giret på å møtes, selv om han la opp til det på meldinger. Jeg merket også ofte at han pratet om x’n sin. Allerede da burde jeg ha gått videre, men for min del syns jeg det var veldig koselig å prate med han, å jeg følte i en periode jeg ble mer hobby-psykolog med en «touch» av flørting. I perioder ble det også stillere i perioder med teksting.. Slik var det i typ 2 mndr. Så plutselig var han klar for å møtest, jeg for min del utviklet følelser veldig kjapt, egentlig før jeg møtte han. Vi møttest ikke så veldig hyppig, kansje 2-3 ganger i mnd. Kjemien var bedre en det var på meldinger. Etterhvert ble jo det hyppigere og hyppigere. Så innrømmet han at planen var vel egentlig å prøve å finne noen å ha sex med, å komme seg videre etter x’N. Det var også grunnen til at han ikke ville møte meg så kjapt, for han følte at der lå  mer i kortene en bare sex mellom meg å han. 
Nå har vi vært sammen i rundt 2 mndr. 

Anonymkode: 52338...5cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...