Gå til innhold

Hele Trondhjem by har blitt en anleggsplass!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp! det er ikke mulig å gå seg en tur uten å se en kran, eller høre dundring fra anleggsmaskiner eller ta bilen uten å måtte kjøre på en eller annen grusanlagt omkjøringsvei. Dette er ikke til å holde ut! Hvorfor er alt så elendig planlagt. Oppe på tyholdt har de rassert alt med bygging, men ikke nok med det. Når de omsider sblir ferdig om 5-6 år, så skal de pokker meg starte nytt byggeprosjekt ved det gamle NRK området. Hvordan kan politkere la det gå på årevis etter årevis der folk blir boende på anleggsområder fordi de ikke klarer å samkjøre å få fortgang på alle prosjektene? De må jo klare å bygge ut litt samtidig sånn at en byggperiode kan bli på 2-3 år i stedet for 10! Er det egentlig lovlig å forvandle boligområder om til evigvarende anleggsområder?

Anonymkode: adbce...eda

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig. Trondheim har blitt helt ødelagt med nybygg og nye veier. Husker det var så koselig å kjøre fra KBS senteret og til sentrum, nå er det ingenting som er koselig lenger, og jeg syns byen har blitt stressende. 

Anonymkode: 31dbf...00d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Full forståelse, jeg bor i Oslo. Det er dunking og bygging og omkjøringer og innstillinger, bråk, gjerder, kraner, rør.... sukk.

Man MÅ ikke bo i by nei, og bygging blir aldri ferdig, men.... sukk.

Sukk.

Anonymkode: 04656...c67

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2023 den 10.56):

Full forståelse, jeg bor i Oslo. Det er dunking og bygging og omkjøringer og innstillinger, bråk, gjerder, kraner, rør.... sukk.

Man MÅ ikke bo i by nei, og bygging blir aldri ferdig, men.... sukk.

Sukk.

Anonymkode: 04656...c67

Det er stor forskjell på Oslo og Trondheim.

Nå skal jeg ikke påstå at Oslo alltid har vært så flinke på byplanlegging heller, men det som skjer i Trondheim er helt forjævlig. Hele byen ligner snart på Økern i Oslo.

Synd, for Trondheim pleide å være en hyggelig by. 

Hilsen ei som pendler mellom Oslo og Trondheim

Anonymkode: 5ff61...9e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...