Gå til innhold

Veske-investering  

8 stemmer

1. 1. Veskeinvestering - hvilken bør jeg gå for?

• Gucci Marmont small
      2
    • Mulberry Lily
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken veske bør jeg velge? Gucci Marmont small eller Mulberry Lily (vanlig størrelse)? 
ønsker en tidløs veske i denne størrelsen som passer til de fleste anledninger - alt fra festkjole til t-skjorte og jeans. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vurdert å kjøpe mulberry på 15 år.. Veldig mange fine tidløse vesker å velge fra andre merker, blant annet Gucci som du skriver 

Anonymkode: 91fcc...18d

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Har ikke vurdert å kjøpe mulberry på 15 år.. Veldig mange fine tidløse vesker å velge fra andre merker, blant annet Gucci som du skriver 

Anonymkode: 91fcc...18d

Mulberry hadde kanskje sin «storhetstid» for 15 år tilbake, men føler Lily uansett er nokså safe og tidløs. Den er så uanstrengt og passer derfor alt. Den er dessuten nokså diskret uten stor logo.  
Hadde en YSL Cassandre som jeg rett og slett syntes ble litt for flashy med den store logoen og det samme problemet melder seg egentlig når det gjelder Marmont Også - to store G’er og er derfor redd for at jeg ikke kommer til å trives med å bruke den.  

Gucci holder seg nok bedre i pris. 

AnonymBruker
Skrevet

Mulberry er fine og har flere, men Gucci uten tvil, er bare mine LVer og Chaneler jeg bruker mer enn de fra Gucci

Anonymkode: b10de...2d9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kanskje selve merket Gucci er mer klassisk, men akkurat den veska var litt "bråkete" om du skjønner? Mulberry-veska var renere og mer klassisk i utseendet. 

Anonymkode: b7c26...0cd

Skrevet

Gucci merket med store gull emblem er sykt harry. Ville valgt mulberry lily fordi den er stilren 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes kanskje selve merket Gucci er mer klassisk, men akkurat den veska var litt "bråkete" om du skjønner? Mulberry-veska var renere og mer klassisk i utseendet. 

Anonymkode: b7c26...0cd

Jeg er nok litt enig. Gucci er jo generelt litt «mer» enn Mulberry som har det typiske trauste britiske over seg. 
Tenker nok at Lily passer fint til min garderobe og livsstil, men samtidig liker jeg at Gucci-stilen gir noe ekstra. 
Gucci holder seg nok også bedre i pris ved evt videresalg. 

Skrevet

Jeg liker begge disse veskene, men favoritten er nok Gucci'en.... Gucci har noe klassisk og luksuriøst over seg og hever ethvert antrekk. Mulberryen blir enklere, men for all del: nydelig den også! 🙂

Skrevet

Takk for innspill! 😌 

Enig i at Gucci er både klassisk og lukseriøst. Og så har den en edge som Lily ikke har.  Har dessuten inntrykk av at Lily har en tendens til å miste fasongen etter en tid. Den er veldig myk i skinnet og vil se veldig flat og rar ut om man ikke setter ned en organizer til å stive den. 

Skrevet
Parv skrev (3 minutter siden):

Takk for innspill! 😌 

Enig i at Gucci er både klassisk og lukseriøst. Og så har den en edge som Lily ikke har.  Har dessuten inntrykk av at Lily har en tendens til å miste fasongen etter en tid. Den er veldig myk i skinnet og vil se veldig flat og rar ut om man ikke setter ned en organizer til å stive den. 

Hvor får man kjøpt organizer til lily vesken? 

Skrevet
Kvalitet skrev (3 minutter siden):

Hvor får man kjøpt organizer til lily vesken? 

Har sett noen selge på Tise blant annet. Ellers må man kanskje sjekke Etsy, Ebay og lignende 😊

AnonymBruker
Skrevet

Begge så skikkelig trash ut.

Anonymkode: 62e4f...6b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Begge så skikkelig trash ut.

Anonymkode: 62e4f...6b5

Ok. Har du et alternativ som ikke ser skikkelig trash ut? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...