AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Skrevet 14. april 2023 Har forstått at det er godt betalt. Og har gode bonuser. Noen som vet? Anonymkode: 9c671...b7b
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #2 Skrevet 14. april 2023 Er fagbrevutdanning. Så man blir ikke millionær. 450ish skulle jeg tro. Anonymkode: bfd79...fc8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #3 Skrevet 14. april 2023 Snittlønnen til en apoteker er 656880,- årlig. Skal du bli apoteker må du ta 5 årig mastergrad i farmasi på universitet først og deretter minst 2 års yrkespraksis før du kan bli apoteker. Dersom det er apotektekniker du tenker på hvor det kun er autorisasjon etter bestått eksamen på vgs, tjener man mye mindre. Jeg er autorisert apotektekniker. Sluttet i yrket pga dårlig lønn kontra ansvar og arbeidstider. Hadde 390000 i 2018 med 10 års ansiennitet Anonymkode: 5eb9d...6e6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Snittlønnen til en apoteker er 656880,- årlig. Skal du bli apoteker må du ta 5 årig mastergrad i farmasi på universitet først og deretter minst 2 års yrkespraksis før du kan bli apoteker. Dersom det er apotektekniker du tenker på hvor det kun er autorisasjon etter bestått eksamen på vgs, tjener man mye mindre. Jeg er autorisert apotektekniker. Sluttet i yrket pga dårlig lønn kontra ansvar og arbeidstider. Hadde 390000 i 2018 med 10 års ansiennitet Anonymkode: 5eb9d...6e6 What, det er mindre enn jeg tjener i barnehagen jo, og jeg tjener ikke sååå mye 🙈 Anonymkode: 89220...2a8
Maskinfører Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 Da må du vel bli farmasøyt sånn som min tidligere søster er
Katrin94 Skrevet 14. april 2023 #6 Skrevet 14. april 2023 Først en liten gjennomgang av titler på apotek. Apoteker: sjefen på det aktuelle apoteket Provisorfarmasøyt: 5 årig masterutdannelse Reseptarfarmasøyt: 3 årig bachelorutdanning Apotektekniker: utdanning via videregående skole/ relativt kort fagskoleutdanning For å bli apoteker må man være provisorfarmasøyt og 2 år praksis i apotek. Apotekere tjener generelt godt. 1 mil er nok en vanlig lønn for en apoteker med litt erfaring. Man kan søke litt i denne kalkulatoren: https://www.farmaceutene.no/arbeidsrett-og-lonn/lonn/lonnskalkulator/ også vel å merkende at ikke alle farmasøyter jobber på apotek. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #7 Skrevet 14. april 2023 Katrin94 skrev (1 time siden): Først en liten gjennomgang av titler på apotek. Apoteker: sjefen på det aktuelle apoteket Provisorfarmasøyt: 5 årig masterutdannelse Reseptarfarmasøyt: 3 årig bachelorutdanning Apotektekniker: utdanning via videregående skole/ relativt kort fagskoleutdanning For å bli apoteker må man være provisorfarmasøyt og 2 år praksis i apotek. Apotekere tjener generelt godt. 1 mil er nok en vanlig lønn for en apoteker med litt erfaring. Man kan søke litt i denne kalkulatoren: https://www.farmaceutene.no/arbeidsrett-og-lonn/lonn/lonnskalkulator/ også vel å merkende at ikke alle farmasøyter jobber på apotek. Takk for svar og god oversikt. Apoteker, sjef på et apotek, som du sier kan tjene 1 mill. Og også få høy bonus i tillegg til lønna👍. TS Anonymkode: 9c671...b7b
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #8 Skrevet 14. april 2023 Maskinfører skrev (3 timer siden): Da må du vel bli farmasøyt sånn som min tidligere søster er Mener ikke å spore av, men... "Tidligere søster"? Anonymkode: 9e1b7...5a0
Maskinfører Skrevet 14. april 2023 #9 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Mener ikke å spore av, men... "Tidligere søster"? Anonymkode: 9e1b7...5a0 Ja de brøt med meg den 20.09.2011 da mor døde jeg vokste opp på barnehjem og disse i fosterhjem jeg var sikkert ikke bra nok for dem og de anså sine foster søsken som biologiske søsken har ikke sett dem på 12 år nå ikke en eneste blomster kvast legger de på graven hennes ikke selv på 10 års dagen i 2021 de var veldig glade i henne min far skal også i denne graven så jeg tar regninga sjøl men jeg er knust snart skal min nevø konfirmeres der er nok ikke jeg tilgodesett
Mr&Ro Skrevet 14. april 2023 #10 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): What, det er mindre enn jeg tjener i barnehagen jo, og jeg tjener ikke sååå mye 🙈 Anonymkode: 89220...2a8 Særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå