AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Skrevet 14. april 2023 Jeg har gått ned i vekt etter å ha vært litt overvektig i alle år. Jeg har alltid slitt med å finne klær jeg liker, eller å style et antrekk. Jeg ser hva som er fint på andre, men klarer ikke å lage et antrekk selv. Har alltid tenkt at jeg har kledd meg dårlig fordi jeg har vært deppa over å være tykk. Men nå er jeg slank, og jeg kler meg fortsatt like dårlig, viser det seg. 😅 Så jeg trenger hjelp - jeg starter helt på scratch her! Jeg er 35 år, 164 cm høy, 57 kg. Korte og litt kraftige ben, slank overkropp. Liker jeans, sneakers, komfortable klær, men vil fortsatt se litt fresh ut. Nå er jeg VELDIG grå mus, og er så lei av det! Noen tips til hvor jeg kan starte? Anonymkode: eba57...f35 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #2 Skrevet 14. april 2023 Rette eller litt vide jeans med litt høy midje vil gjøre beina lenger! kombiner med enkle hvite t-shirt og en blazer med pent snitt. Tenk en basegarderobe med plagg som sitter godt på deg og av god kvalitet. Gjør det enkelt! har du ei hvit skjorte, jeans, ei dressbukse, en blazer, en strikkejakke og ellers noen gode basistopper kan du jo freshe det opp med ei fin veske, smykker, sko osv. Om man føler at man ikke har «peiling» er kanskje løsninga å bruke energien på noe annet - f eks sminke, hår og tilbehør? 😄 Anonymkode: 6aa29...3fd
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #3 Skrevet 14. april 2023 Jeans, t-skjorte/skjorte, blazer og kule sneakers er jo kjempe flott og passer alltid Anonymkode: fd8b9...5e0 1
Helene1982 Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 Hvilken farge har du på håret og hvilken farge er huden din? Hva er du mest fornøyd med ved deg selv og ønsker å fremheve? Og er det noe du er usikker på ved kroppen din, eller ved klær, eller stiler du ikke liker, som teksturer eller, hvor tettsittende plaggene er eller lignende? Har du noen forbilder som du synes har en kul stil?
SaltLakris Skrevet 15. april 2023 #5 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Rette eller litt vide jeans med litt høy midje vil gjøre beina lenger! kombiner med enkle hvite t-shirt og en blazer med pent snitt. Tenk en basegarderobe med plagg som sitter godt på deg og av god kvalitet. Gjør det enkelt! har du ei hvit skjorte, jeans, ei dressbukse, en blazer, en strikkejakke og ellers noen gode basistopper kan du jo freshe det opp med ei fin veske, smykker, sko osv. Om man føler at man ikke har «peiling» er kanskje løsninga å bruke energien på noe annet - f eks sminke, hår og tilbehør? 😄 Anonymkode: 6aa29...3fd Støtter denne! En fresh hårklipp/farge og pen sminke gjør det meste. Da gjør det ikke noe om antrekket er «kjedelig».
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå