AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Skrevet 14. april 2023 Kriterier: - seriekobling slik at alle piper hvis en av dem utløses - varsling til mobil - så lav pris som mulig Jeg trenger 5 stk og de skal spres over tre etasjer, med to atskilte boenheter (tykke vegger imellom). Er det noen som har tips? Anonymkode: fba9c...9d0 1
newman01 Skrevet 14. april 2023 #3 Skrevet 14. april 2023 Google Nest Protect. Optisk og CO. Enkelt oppsett på telefonen, stabile og pålitelige. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #4 Skrevet 15. april 2023 newman01 skrev (11 timer siden): Google Nest Protect. Optisk og CO. Enkelt oppsett på telefonen, stabile og pålitelige. Funker de uten nett? Må man ha en bro eller annet tilleggsprodukt for at de skal fungere? Anonymkode: 9fb6b...c49
newman01 Skrevet 15. april 2023 #5 Skrevet 15. april 2023 Trenger ingen bro, og ikke nødvendig med internett. Det gjør oppsett og funksjonalitet lettere og bedre. De kommuniserer med hverandre. De har også talevarsling, så de kan si at det er detektert røyk på feks kjøkkenet eller i kjelleren. De har også et genialt svakt lys som aktiveres når man går i nærheten av dem i mørket. Ikke mye lys, men nok til å finne veien rundt omkring og unngå legoklosser når det er mørkt.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #6 Skrevet 15. april 2023 Jeg har selvsagt sett på Nest Protect, men den faller jo helt igjennom på kriterium 3. Jeg hadde håpet at jeg slapp å bruke 7500 kroner på noe jeg forhåpentligvis, og mest sannsynlig, aldri får bruk for. Ts Anonymkode: fba9c...9d0
newman01 Skrevet 16. april 2023 #7 Skrevet 16. april 2023 (endret) Da vil du slite med kriterie nr.2. Det hender de har Nest på tilbud til tusenlappen. Endret 16. april 2023 av newman01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå