AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Skrevet 14. april 2023 Det er en fyr på treningssenteret. Jeg har sett han der 2 ganger, senest i går. Det er en del «blikking». Vi gikk forbi hverandre i går når han skulle gå og da så vi veldig på hverandre.. Han snudde seg til og med etter han var gått ut av porten og stod veldig lenge ved resepsjonen.. Hva er sannsynligheten for at jeg vil møte han igjen og hvis jeg gjør det, så synes jeg det er så kleint å begynne å ta kontakt.. Men så tenkte jeg i dag at treningssenteret har jo en instagramkonto.. Kanskje han (som jeg) følger dem..? Og det gjør han! Han var en av de første som dukket opp! Og han har åpen profil! Men er det veldig stalker å følge han? Jeg har jo egentlig ingenting å tape på det.. Hva synes dere?☺️ Anonymkode: fce14...8d0
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #2 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er en fyr på treningssenteret. Jeg har sett han der 2 ganger, senest i går. Det er en del «blikking». Vi gikk forbi hverandre i går når han skulle gå og da så vi veldig på hverandre.. Han snudde seg til og med etter han var gått ut av porten og stod veldig lenge ved resepsjonen.. Hva er sannsynligheten for at jeg vil møte han igjen og hvis jeg gjør det, så synes jeg det er så kleint å begynne å ta kontakt.. Men så tenkte jeg i dag at treningssenteret har jo en instagramkonto.. Kanskje han (som jeg) følger dem..? Og det gjør han! Han var en av de første som dukket opp! Og han har åpen profil! Men er det veldig stalker å følge han? Jeg har jo egentlig ingenting å tape på det.. Hva synes dere?☺️ Anonymkode: fce14...8d0 Ut i fra instaprofilen hans ser det ikke ut som han har kjæreste.. TS Anonymkode: fce14...8d0
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #3 Skrevet 14. april 2023 Hva vil du med å følge ham da? Er det ikke bedre å bare spørre om en date? Anonymkode: 47dd6...44b
svartkatt Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 Begynn med å si hei neste gang du ser han. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 Vent å se an hvordan interessen utvikler seg over tid. Syns ikke to ganger med blikk kontakt er nok til å ta kontakt på sosiale medier når han ikke har gitt deg personliaen sin selv. Om dere ser hverandre der 15 ganger på et halvt år da kan du legge han til Anonymkode: 8bafa...920
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå