AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Del Skrevet 14. april 2023 Ønsker tips til sunt snacks jeg kan spise i helgen😃 prøver å kutte ned ganske greit på godteri og chips🤭 Anonymkode: 4b592...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #2 Del Skrevet 14. april 2023 MÅ du ha noen snacks i det hele tat da?😅 Dauer ikke om man kun spiser tre måltider om dagen. Anonymkode: 92899...e1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 14. april 2023 #3 Del Skrevet 14. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ønsker tips til sunt snacks jeg kan spise i helgen😃 prøver å kutte ned ganske greit på godteri og chips🤭 Anonymkode: 4b592...9b5 Blomkålbuketter, sukkererter, gulerøtter/agurk/stangselleri i strimler med dip av rømmekolle og en kryddermiks feks.’’holydaymix’’. Digg og kalorifattig snacks du kan kose deg med. Endret 14. april 2023 av Rødstrupa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #4 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): MÅ du ha noen snacks i det hele tat da?😅 Dauer ikke om man kun spiser tre måltider om dagen. Anonymkode: 92899...e1c Tatt* Anonymkode: 92899...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #5 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ønsker tips til sunt snacks jeg kan spise i helgen😃 prøver å kutte ned ganske greit på godteri og chips🤭 Anonymkode: 4b592...9b5 Lag selv! jeg har begynt å lage fettfrie potetgull selv og det er kjempeenkelt! (I mikro) ta et par poteter og skrell tynne skiver med ek ostehøvvel. Legg de på et fat med et bakepapir og tørk de med tørkepapir eller lignende. Ha på krydder etter ønske. brett bakepapir slik at du kan få flere lag med skriver på tallerkenen. legg i mikro i ca 5 min, dette varierer så prøv deg frem. Ta de ut når du mener de er ferdige, de blir best sprø om de blir brune ish👌🏻 veldig sunt og faktisk ikke så verst Anonymkode: 3c4ce...091 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #6 Del Skrevet 14. april 2023 Du kan prøve sukrin sjokolademousse, veldig godt, med sukkerfri vaniljesaus😊 eller og en god fruktsalat😻 Anonymkode: 3c4ce...091 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #7 Del Skrevet 14. april 2023 Kutt frukt og grønnsaker opp, og ha dipp til. Anonymkode: 2f472...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 14. april 2023 #8 Del Skrevet 14. april 2023 Sukrin sjokolade mousse med vaniljesaus uten sukker på, eller bare litt sukrin Gold på. Sukkerfri gelé. Lage iskrem av cottage cheese, sukrin/ sirup uten sukker, dæsj mandelmelk uten sukker, bær og kjeks eller vetabiks, fryse et par timer.. tik tok har massevis av videoer med dette om du trener tips og oppskrifter altså 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #9 Del Skrevet 14. april 2023 Nøtter, popcorn, mørk sjokolade. Anonymkode: 2f472...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #10 Del Skrevet 14. april 2023 Den der sjokoladeisen som har 3-400 kcal pr boks. Anonymkode: 6c5f5...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #11 Del Skrevet 15. april 2023 Et kveldsmåltid syns jeg er fint. Feks Mere suppe, liker godt den med tomat og den med gulrot En halv avokado most med salt og pepper, på et tynt knekkebrød. et par skiver spekeskinke ved siden av. Yt proteinpudding med sjokolade En håndfull nøtter Pepsi max Anonymkode: d88a9...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #12 Del Skrevet 15. april 2023 Frosne druer kan ikke fremsnakkes nok 😍 Andre forslag Lompechips Rista kikerter Dadler ruller i kakao eller lakris Rå grønnsaker med hummus eller baba ganoush Popcorn drysset med næringsgjær Anonymkode: 88fc0...58f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #13 Del Skrevet 16. april 2023 Stekte padron peppers Edamame-bønner Søtpotet-fries med hummus Anonymkode: 5df46...bdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå