AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Skrevet 14. april 2023 De fleste mennesker med et åpent og aktivt sexliv har skjønt at womanizer er et fantastisk onaniprodukt for kvinner. Men hvilken påvirkning har produktet for sexlivet. På kort sikt sikkert spennende å leke med men på lang sikt? Vil klitoris påvirkes negativt med en partner med tanke på oralsex? Noen andre tanker rundt dette? Anonymkode: 0f40f...a3d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #2 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): De fleste mennesker med et åpent og aktivt sexliv har skjønt at womanizer er et fantastisk onaniprodukt for kvinner. Men hvilken påvirkning har produktet for sexlivet. På kort sikt sikkert spennende å leke med men på lang sikt? Vil klitoris påvirkes negativt med en partner med tanke på oralsex? Noen andre tanker rundt dette? Anonymkode: 0f40f...a3d Nå bruker ikke jeg/vi womanizer, men et par andre leketøy. Feks rabbiten min, g-punkt stimulator+vibrator. For oss er det utelukkende et positivt krydder i sexlivet. Har jeg lyst på ekstra intense/dype orgasmer, så klarer gode leketøy ting med kroppen et annet menneske aldri vil klare. Har jo hatt leketøy ganske mange år. Leketøyene mine har ikke hatt noen negativ påvirkning på klitoris. Skjønner ikke helt hva du mener? Om man stimulerer klitoris så mye og ofte at man opplever «nummenhet», så tar man en liten pause med de, så er følelse veldig raskt tilbake til normalen. Jeg setter ikke mindre pris på oralsex selv om jeg noen ganger bruker leketøy, om det er det du mener? Anonymkode: 7708d...dbd 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #3 Skrevet 14. april 2023 Ikke merket forskjell 🤷♀️ Men jeg bruker ikke womanizeren daglig liksom. Anonymkode: 27ec4...424
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 Hyppig bruk av klitoris vibrator gjør at jeg ikke kommer av menneskelig stimuli, så jeg bruker ikke klitoris vibrator lenger eller max en gang i året. Antar samme problematikken vil oppstå med womanizer. Anonymkode: b457e...af7 2
Frkego Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 Vi kjøpte womanizer basert på at den har fått så mye skryt. Jeg er alt for følsom for å bruke den 😅 har prøvd mange ganger og det er nesten vondt, selv på laveste innstilling (har womanizer liberty). Har forsøkt å plassere den på ulike steder, men det er alt for intenst. Kan fungere når jeg bruker den under vann da. Så nei, jeg synes ikke det er et fantastisk onsniprodukt. Dyr var den også. Vi bruker andre leketøy og her har det kun positiv effekt. Vibrator eller en dildo innimellom når vi har sex er både godt og bidrar til variasjon. Selvfølgelig blir klitoris vant til stimulering fra vibrator og kan derfor bli mindre følsom. Dette vil normalt gå tilbake til normalt ved å ha en pause fra vibrator en liten periode. Man får ikke dempet følsomhet for alltid. Vi bruker det bare innimellom og merker derfor ikke endret følsomhet. Han slikker meg oftere enn jeg bruker vibrator. Jeg synes også at orgasme jeg får av at han slikker meg eller at jeg masserer klitoris med fingrene er bedre enn med vibrator. Får også til å holde orgasmen lengre.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #6 Skrevet 14. april 2023 Hørt flere si at de mister litt følsomheten, og at orgasme med partner blir vanskeligere, hvor vanlig det er vet jeg ikke, men det er tilfelle for en del Anonymkode: eb093...4e2 1
svartkatt Skrevet 14. april 2023 #7 Skrevet 14. april 2023 Womanizer er noe av det kjedeligste jeg har vært borti.. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #8 Skrevet 16. april 2023 Jeg vet ikke med womanizer men jeg bruker andre typer vibratorer. Brukt i ca ti år. Ingen forskjell på sensitivitet på klitoris som jeg merker. Klarer i like stor grad å komme av å bruke fingre eller slikking. Anonymkode: 7c1c3...67b 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #9 Skrevet 16. april 2023 Aldri brukt noe. Kommer som et uvær med bare mannen min 😍😍😍 Veldig glad jeg slipper maskinerier med i sengen. Anonymkode: 42091...37b 2 1
Ænema Skrevet 16. april 2023 #10 Skrevet 16. april 2023 kan heller ikke bruke denne pga overfølsomhet. så har derfor ikke anelse om den gjør noe på lang sikt. men jeg tviler. jeg har aldri blitt mindre følsom eller fått problemer med orgasme pga vibrator bruk. 2
Topper og daler Skrevet 16. april 2023 #11 Skrevet 16. april 2023 Ænema skrev (1 minutt siden): kan heller ikke bruke denne pga overfølsomhet. så har derfor ikke anelse om den gjør noe på lang sikt. men jeg tviler. jeg har aldri blitt mindre følsom eller fått problemer med orgasme pga vibrator bruk. Sexolog Siv Gamnes: »Ingen sexpartner kan stille opp mot en Womanizer når det kommer til å gi kraftige orgasmer like raskt. Den er lagd for å stimulere klitoris, og gir såpass kraftig stimuli at man etter hvert kan få problemer med å få orgasme på vanlig vis.» https://www.nettavisen.no/livsstil/womanizer-gir-damer-orgasme-pa-rekordfart-men-sexolog-advarer-mot-hyppig-bruk/s/12-95-3424008049
Ænema Skrevet 16. april 2023 #12 Skrevet 16. april 2023 Topper og daler skrev (2 minutter siden): Sexolog Siv Gamnes: »Ingen sexpartner kan stille opp mot en Womanizer når det kommer til å gi kraftige orgasmer like raskt. Den er lagd for å stimulere klitoris, og gir såpass kraftig stimuli at man etter hvert kan få problemer med å få orgasme på vanlig vis.» https://www.nettavisen.no/livsstil/womanizer-gir-damer-orgasme-pa-rekordfart-men-sexolog-advarer-mot-hyppig-bruk/s/12-95-3424008049 ja mulig det. men jeg får ikke til å bruke womanizer pga den gjør vondt. så jeg kan ikke uttale meg. men de har kanskje rett de som skriver dette. min erfaring går kun på vanlig vibrator, jeg har ikke fått noe kronisk nummenhet av den (slik det står i artikkelen) 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #13 Skrevet 16. april 2023 Topper og daler skrev (2 timer siden): Sexolog Siv Gamnes: »Ingen sexpartner kan stille opp mot en Womanizer når det kommer til å gi kraftige orgasmer like raskt. Den er lagd for å stimulere klitoris, og gir såpass kraftig stimuli at man etter hvert kan få problemer med å få orgasme på vanlig vis.» https://www.nettavisen.no/livsstil/womanizer-gir-damer-orgasme-pa-rekordfart-men-sexolog-advarer-mot-hyppig-bruk/s/12-95-3424008049 Tull og tøys. Dere vet butikker vil selge! Dette er kun fake reklame. De kan ikke snakke for alle kvinner. Jeg bruker ingenting, kun min mann og han får meg til å besvime og går i bue. Hva skal jeg med maskinerier??? Slutt å se på reklamer! Finn ut av ting selv. Anonymkode: 42091...37b 1 3
Topper og daler Skrevet 16. april 2023 #14 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tull og tøys. Dere vet butikker vil selge! Dette er kun fake reklame. De kan ikke snakke for alle kvinner. Jeg bruker ingenting, kun min mann og han får meg til å besvime og går i bue. Hva skal jeg med maskinerier??? Slutt å se på reklamer! Finn ut av ting selv. Anonymkode: 42091...37b Jeg tror du svarer på noe annet enn det innlegget handlet om. Når det er sagt, så er det vel intet i veien med å bruke sexleketøy? For noen er det dessuten en veien til orgasme. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #15 Skrevet 16. april 2023 Har premium versjon, syns den er fantastisk. Men klarer fortsatt å komme sammen med kjæresten min men ikke hver eneste gang. Anonymkode: fab70...ad3
Topper og daler Skrevet 16. april 2023 #16 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har premium versjon, syns den er fantastisk. Men klarer fortsatt å komme sammen med kjæresten min men ikke hver eneste gang. Anonymkode: fab70...ad3 Bruk den sammen med kjæresten din, vel. 👍
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #17 Skrevet 16. april 2023 Jeg har ALDRI kommet aldri av penetrering og slikking er kun irriterende og kjedelig. Skal jeg i det hele tatt komme bruker jeg vibrator, uten er det like givende som å se maling tørke. Anonymkode: f12a9...28d 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #18 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ALDRI kommet aldri av penetrering og slikking er kun irriterende og kjedelig. Skal jeg i det hele tatt komme bruker jeg vibrator, uten er det like givende som å se maling tørke. Anonymkode: f12a9...28d Dette kan læres. Nyt deg selv. Ta på deg selv og finn det du liker. Anonymkode: 42091...37b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #19 Skrevet 16. april 2023 Jeg synes ikke Womenizer er så fantastisk. Den er så ekstrem at den gir en nesten vond følelse. Orgasmen blir bare veldig rar. Anonymkode: 192fd...912 1
Andro Skrevet 16. april 2023 #20 Skrevet 16. april 2023 Har flere varianter av disse, og fasiten er "Hipp hurra!" Brukes både når vi er sammen og når jeg er alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå