Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 Jada, har lagt på meg så det holder i julen, og kommer nok til å bruke noen uker (mnd..) på å få det av. Derfor begynner jeg å bli noe desperat etter å få meg nye "jobbklær" (først og fremst bukser som ikke er jeans)! Litt rart å plutselig kun gå med skjørt, særlig når jeg aldri går med det ellers. Har til dags dato ennå ikke funnet en "penbukse" på H&M som sitter pent på meg, ikke har jeg god tid til å lete, og ikke gidder jeg å bruke masse penger på noe jeg håper er klær jeg kan legge bort igjen om en stund. Derfor alle moteguruer og shoppefanatiske KG-snupper; Hvor skal jeg gå for å finne en fin bukse som ikke koster skjorta??
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #3 Skrevet 3. januar 2006 Jeg ville nok gått for Vero Moda eller H&M, selv om jeg synes buksene begge steder kan være litt simple i finishen/stoffet. Spesielt hvis de bare er tenkt til bruk i en overgangsfase. Ellers har faktisk Lindex endel fine bukser, ikke bare kjerringklær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå