AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Skrevet 14. april 2023 Har skadet leddbåndene i begge knærne og har veldig vondt og klarer ikke å gå så langt. Skulle ta bussen et par stopp i dag og ringte på i god tid før bussstoppet. På skjermen i bussen st det at bussen stoppet, og det var en høy plingelyd som antydet at jeg hadde ringt på. Sjåføren kjørte rett forbi stoppet og stoppet ikke før ved neste stopp 200 meter lenger bort. Dette medførte at jeg måtte gå tilbake dit jeg skulle og det var veldig smertefullt å gå. Før jeg gikk av bussen gikk jeg frem til sjåføren og spurte hvorfor han ikke stoppet, og da sa han at han hadde glemt det, og hadde ikke hørt verken plingelyden eller sett på skjermen at jeg ringte på. Er det mulig? Det kan jo hende at han hadde airpods i ørene sine, men det har de ikke lov til å ha når de er på jobb. Irriterende👿 Anonymkode: cede6...69c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #2 Skrevet 14. april 2023 Du må rope stopp med en gang du ser at sjåføren ikke bremser ned for holdeplassen. Alle kan gjøre feil. Dette skjer fra tid til annen, de fleste beklager seg og stopper når man roper og minner de på det. Anonymkode: dc51e...f59 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 Har opplevd dette mange ganger de siste årene, og har to ganger tatt taxi og sendt regningen til busselskapet. Dette er midt i tjukkeste byen og de stopper ikke hvilket som helst sted, bare fordi de har glemt å stoppe på busstoppet. Man må vente til neste busstopp har jeg fått vite. Ts Anonymkode: cede6...69c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 Bra smertene ikke var verre enn at du klarer å ta deg tid til å lage en tråd om at bussjåfører også er mennesker. Anonymkode: 61cc5...a74
Gjest Lykkedykker Skrevet 14. april 2023 #6 Skrevet 14. april 2023 Har vært bussjåfør i 5-6 år nå. Og har kjørt forbi holdeplasser folk har trykket til 3 ganger iløpet av disse årene. Disse gangene har jeg vært litt for opptatt i mine egne tanker. Så, sånt kan skje.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #7 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har opplevd dette mange ganger de siste årene, og har to ganger tatt taxi og sendt regningen til busselskapet. Dette er midt i tjukkeste byen og de stopper ikke hvilket som helst sted, bare fordi de har glemt å stoppe på busstoppet. Man må vente til neste busstopp har jeg fått vite. Ts Anonymkode: cede6...69c Har du sendt regning fordi du har måtte gå tilbake ett stopp?! Selvsagt må de stoppe på busstoppet. Eller tenker det at det å stoppe midt i veibanen er trafikksikkert? Anonymkode: 61cc5...a74 1
17.11 Skrevet 14. april 2023 #8 Skrevet 14. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har opplevd dette mange ganger de siste årene, og har to ganger tatt taxi og sendt regningen til busselskapet. Dette er midt i tjukkeste byen og de stopper ikke hvilket som helst sted, bare fordi de har glemt å stoppe på busstoppet. Man må vente til neste busstopp har jeg fått vite. Ts Anonymkode: cede6...69c Ja, det stemmer at de egentlig bare har lov til å slippe folk av og på ved et busstopp. En gang opplevde jeg at bussen byttet rute underveis. Han var helt på bærtur. Vi var flere på bussen som stussa noe sykt da bussen tok feil avkjørsel, og vi måtte bare gå av på første og beste stopp. En annen som kjørte helt, helt feil beklaget over høyttaleanlegget og sa at han hadde trodd han satt i sin egen bil. Syns den var litt søt. Sjeldent jeg blir skikkelig irritert egentlig.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #9 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du sendt regning fordi du har måtte gå tilbake ett stopp?! Selvsagt må de stoppe på busstoppet. Eller tenker det at det å stoppe midt i veibanen er trafikksikkert? Anonymkode: 61cc5...a74 Nei jeg har tatt taxi når det er 20 minutt til neste avgang og den har vært forsinket og jeg har kommet for sent til min avtale. Ts Anonymkode: cede6...69c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #10 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bra smertene ikke var verre enn at du klarer å ta deg tid til å lage en tråd om at bussjåfører også er mennesker. Anonymkode: 61cc5...a74 Det er knærne som er skadet, ikke fingrene og hjernen. Ts Anonymkode: cede6...69c 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #11 Skrevet 14. april 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Irriterende👿 Anonymkode: cede6...69c Mennesker gjør feil. Det er like sikkert som at vi alle skal dø en dag. Anonymkode: e9cda...525 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå