AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Skrevet 14. april 2023 Det har skjedd to ganger nå, under sex i misjonær. Sengen har fått en betydelig våt flekk, og jeg kjente at det liksom pumpet ut noe. Det var ingen orgasme involvert. Kan ikke helt skjønne at jeg skal ha tisset på meg (men jeg vet at squirt inneholder urin) fordi man merker om man slipper urinstrålen løs.... og ikke var det fittesaft fordi det ikke ble våtere inni der. Begge ganger kjente jeg tre-fire pump i løpet av samleiet. Flere som opplever dette? Vil jeg etterhvert få orgasmefølelse samtidig? Får forresten hverken vaginal eller klitorisorgasme under sex. Anonymkode: 420e5...b43
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #2 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det har skjedd to ganger nå, under sex i misjonær. Sengen har fått en betydelig våt flekk, og jeg kjente at det liksom pumpet ut noe. Det var ingen orgasme involvert. Kan ikke helt skjønne at jeg skal ha tisset på meg (men jeg vet at squirt inneholder urin) fordi man merker om man slipper urinstrålen løs.... og ikke var det fittesaft fordi det ikke ble våtere inni der. Begge ganger kjente jeg tre-fire pump i løpet av samleiet. Flere som opplever dette? Vil jeg etterhvert få orgasmefølelse samtidig? Får forresten hverken vaginal eller klitorisorgasme under sex. Anonymkode: 420e5...b43 Er helt vanlig at Squirting ikke er en orgasme. Mange som squirter gjør det enten under, rett før, eller rett etter en orgasme. Men det er ingen orgasme i seg selv. Mange som squirter kjenner bare en type press, eller følelse av at man må tisse før det «pumpes» ut og det blir vått. Er helt normalt at selve squirtingen inseg selv ikke gir noen egen nytelse eller økt nytelse. Om du hverken oppnår klitoral eller vaginal orgasme, så vil du sannsynligvis ikke oppleve noe orgasme av squirtingen din. Anonymkode: 797d2...253 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #3 Skrevet 14. april 2023 Jeg må stimulere klitoris og g punktet for å time orgasme til squirt og squirter lettere da, men squirt i seg selv er ikke orgasmen som den over her påpeker. Det du opplevde kan ha vært squirting men da bør du kjenne det på en helt annen måte enn kun noe som pumper ut. Jeg pumper ut mengder med fittesaft når jeg er veldig opphisset, så kan ha vært det som skjedde. Anonymkode: 93a83...f5e
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 Det blir ekstra press på blæra under sex slik at det presses ut litt urin hvis Lykke muskelen din ikke er sterk nok, enkelt og greit. Begynn med knipeøvelser. Anonymkode: b3733...294
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 Lykke muskelen faktisk... 😂 Lukkemuskelen Anonymkode: b3733...294
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #6 Skrevet 14. april 2023 Har hatt kun en eneste slik orgasme og tro meg, du merker når det skjer, det er ikke en liten flekk, det spruter som en manns orgasme og føles helt vanvittig godt. Vått i senga blir det jo uansett Anonymkode: e8264...5f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå