Gå til innhold

En kompis av meg har sagt at han syns det er trist at alle vennene hans backer ut en etter en.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har han nesten ingen igjen. Ingen bryr seg. Men så er han ELENDIG på å ta kontakt selv, og det vet han også. Han har sagt han liker at jeg tar kontakt med han, men når han basically ALDRI skriver eller ringer først, begynner også jeg å bli lei. Siden nyttår han har tatt kontakt med meg én gang, alle de andre gangene har jeg skrevet eller ringt først. Hva gjør jeg da? Jeg føler jeg maser. Noen med sånne venner?

Anonymkode: 059b8...87f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt det opp med han? Jeg faser ut «venner» det bare er enveis innsats med. 

Anonymkode: 18bd6...c13

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har du tatt det opp med han? Jeg faser ut «venner» det bare er enveis innsats med. 

Ja. Han sa at han visste at han er dårlig på det. Jeg sa at hvis han ville beholde vennene sine måtte han legge ned litt innsats, og han svarte at han visste det og. Likevel er han tyst. Han savner folka sine, men gjør ingenting for å beholde de.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja. Han sa at han visste at han er dårlig på det. Jeg sa at hvis han ville beholde vennene sine måtte han legge ned litt innsats, og han svarte at han visste det og. Likevel er han tyst. Han savner folka sine, men gjør ingenting for å beholde de.

Ts

Nei da kan han ikke klage heller, så får han sitte der alene og sture da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...