AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Skrevet 14. april 2023 Gikk på senteret her i går for å se om jeg fant meg en ny litt mer vårlig jakke. (Passe stort senter med mange klesbutikker.) En jakke til hverdagsbruk. Men fant knapt en eneste jakke i butikkene utenom sports butikkene. De som hadde noe hadde kanskje 1 jakke i forskjellige farger. Hvor i alle dager kjøper egentlig folk ytterjakker? Kun på nett? Anonymkode: 02992...87a
Mardina Skrevet 14. april 2023 #2 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Gikk på senteret her i går for å se om jeg fant meg en ny litt mer vårlig jakke. (Passe stort senter med mange klesbutikker.) En jakke til hverdagsbruk. Men fant knapt en eneste jakke i butikkene utenom sports butikkene. De som hadde noe hadde kanskje 1 jakke i forskjellige farger. Hvor i alle dager kjøper egentlig folk ytterjakker? Kun på nett? Anonymkode: 02992...87a På nett stort sett ja 😊 Jeg kjøper en del på Zalando 😊
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #3 Skrevet 14. april 2023 Jeg har nettopp kjøp6en på Companys. Anonymkode: e2747...e80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå