Gjest merete gjest nå Skrevet 3. januar 2006 #1 Del Skrevet 3. januar 2006 velger åikke være innlogget nå jeg. jeg strøk på min eksamen i juss, nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gå frem, jeg strøk på eksamen min i offentligrett, vet ikke om jeg skal fortsette på 3 avdelingen eller om jeg bare skal ta opp offentligretten alene. ?! jeg er litt i tvil om jeg vil fortsette med juss, men jeg har ingen andre sterke ønsker av studier heller. er trossalt nesten halvveis også. men jeg må hvertfall ta opp offentligretten, dette er forsovidt helt greit for meg, det e rjeg inneforstått med. spørsmålet er da videre om jeg skal ta den opp samtidig som jeg leser 3 avdeling, eller om jeg skal legge 3 avdeling på is og bare lese offentligretten som jeg skal ta opp? jeg vet nok ganske godt med meg selv at jeg kommer ikke uansett til å starte på offentligretten nå den første tiden, dette fordi jeg er ganske lei av emnet etter eksamens perioden, derfor vil jeg legge dette litt vekk og ta det heller frem når jeg har fått tankene mine over på noe annet. jeg leste masse før eksamen og føler at jeg heller var mer uheldig med oppgaven enn med at jeg hadde jerneteppe. jeg føler at det sitter. men så klart jeg skal lese igjen, og sette meg inn i det atter engang, men dette vil ikke bli gjort før februar mars. regner jeg med. jeg skal ta oppgave innlevering og se ann disse, også som en repitisjon. fortsetter jeg med 3 avdeling, får jeg tankene ove rpå noe annet, men jeg er redd det kan bli for mye også. men på en annen side, så har jussen ganske så lang sommerferie, og da kan jeg bare sette med ned med 3 avdeling og lese på nytt igjen slik at jeg ikke blir hengende etter. motivasjonen for å ta meg sammen og virkelig lese er så abolutt tilstede! et siste problem, er at jeg søkte meg inn via intern og siden jeg strøk kom jeg ikke inn,derfor er må jeg søke på nytt til våren. dette er jo også litt avgjørende i forhold til 3 avdelingen.. noen gode råd til jeg gjerne ha, noen for og imot argumenter hjelper betraktelig. visstnok veldig vanlig å ta opp eksamen har jeg skjønt, men hvorvidt er det vanlig å ta avdelingen samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå