Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sant at man virker mindre attraktiv hvis man skriver først til en fyr? Det er fyr jeg er veldig interessert i, men jeg vil ikke at han skal miste interesse. Vil heller ikke virke desperat eller needy. Eller er det best at han skriver først? Vi har møtt mange ganger før

Anonymkode: 234fc...68d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han er interessert, blir han glad for at du skriver først.  Så enkelt er det som regel. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det kvinner har dette fra? Virker som veldig mange kvinner tror at menn hater at dere tar initiativ, noe som bare er tull, og en tankegang dere må legge fra dere. De få gangene en kvinne tør å ta initiativ, noe dere sjelden tør å gjøre, selv om dere er veldig interessert, så blir det tatt godt imot. Så nei, det stemmer ikke på noen måte 

Anonymkode: ba1f3...d89

• Liker 7
Skrevet

Nei, det er tull. 

• Liker 2
Skrevet

Alle liker å bli vist interesse for - om man er mann eller kvinne.

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe feil med det, så lenge du ikke skriver for mye og blir for pågående/needy.

Lykke til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvor er det kvinner har dette fra? Virker som veldig mange kvinner tror at menn hater at dere tar initiativ, noe som bare er tull, og en tankegang dere må legge fra dere. De få gangene en kvinne tør å ta initiativ, noe dere sjelden tør å gjøre, selv om dere er veldig interessert, så blir det tatt godt imot. Så nei, det stemmer ikke på noen måte 

Anonymkode: ba1f3...d89

Hva hvis det nesten alltid er kvinnen som starter samtalen først da? Burde hun ta hintet om at han ikke er interessert hvis dette har pågått over flere måneder?

Anonymkode: e56a2...f88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva hvis det nesten alltid er kvinnen som starter samtalen først da? Burde hun ta hintet om at han ikke er interessert hvis dette har pågått over flere måneder?

Ja.

Anonymkode: e83bc...b39

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kalevala skrev (20 minutter siden):

Hvis han er interessert, blir han glad for at du skriver først.  Så enkelt er det som regel. 

Enig, det der folk sitter og koker i hop om mindre eller mer attraktiv ut fra om man skriver først eller ikke er jo bare pisspreik. 

Hvis han etter hvert aldri tar initiativ til å skrive, da kan man gå ut fra at han ikke er så veldig interessert, men det er jo en annen sak.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja.

Anonymkode: e83bc...b39

Hvis hun ikke tar hintet men fortsetter å skrive, hva burde han gjøre?

Skrevet

Hvis hun ikke tar hintet men fortsetter å skrive, hva burde han gjøre?

"Det har vært hyggelig å ha kontakt med deg, men jeg kan ikke fortsette."

AnonymBruker
Skrevet

Nei man er ikke mindre attraktiv eller mer desperat om man skriver først. Man er moden og fremstår seriøs og det er et stort pluss. 

Anonymkode: 7f876...681

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som mann må jeg alltid skrive først. Fint hvis dere damer kan gjøre det.

Anonymkode: ba5d5...9d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja hvis det har pågått i flere måneder og det nesten alltid bare er den ene som tar kontakt så burde hun trekke seg vekk og innse at han ikke er seriøst interessert. Ved gjensidig interesse skal kontakten være 50/50. Det betyr ikke at all kontakt må være annenhver gang på prikken, men at begge viser like mye initiativ 

Anonymkode: 7f876...681

Skrevet

Gå for det du vil ha, eller får du det ikke. Tenker nå jeg selv om jeg er kvinne.  

Mannfolk har like mye angst når det fjelder dette, såvidt jeg har skjønt. Og de setter pris på at vi også tar initiativ.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (1 minutt siden):

"Det har vært hyggelig å ha kontakt med deg, men jeg kan ikke fortsette."

Og hvis han ikke skriver det men bare svarer normalt, er det fordi han syns det er litt hyggelig med oppmerksomheten likevel?

• Liker 1
Skrevet

Og hvis han ikke skriver det men bare svarer normalt, er det fordi han syns det er litt hyggelig med oppmerksomheten likevel?

Sannsynligvis. Om man vil vite hvorfor det er hyggelig, og hva han vil med det så må man spørre ham, og ikke KG ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det er nå i dagens samfunn, men da ikke Tinder eksisterte, og det var match, så fikk jeg så pass mange henvendelser, at jeg måtte nesten sortere ut på de som viste interesse. Så kunne jeg kanskje sende et ekstra svar til han som ikke var så "på", men jeg likte. Men tok han ikke det hintet, - så var det over og ut. 

Jeg er ikke så interessert i en mann som ikke går en ekstra mil for meg. Da er de ute. 

Anonymkode: 05a48...c34

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei, det stemmer ikke, men av en eller annen grunn er det noe dere tror. 

Jeg har møtt en del damer gjennom årene, og av alle damene som var interessert i meg, så er det kanskje 1 av 10 som våger å ta første steg, og da legger jeg nok litt på, ikke bare det, men flertallet viser ikke engang noe interesse selv om de liker mannen. Blir jo vandt til det, men aldri skjønt hvorfor så mange kvinner er så reserverte, for det er ikke riktig at menn ikke liker dere viser interesse 

Endret av Arild37
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt der med "hard to get" greiene er bare tull. menn blir superglad for melding. Bare ikke kast deg over dem ved første møte ;)

Anonymkode: 8b5ef...b5a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...