Gå til innhold

Går det an å venne seg helt på at en tann er trukket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei tann jeg sikkert har kostet på rundt 20k de siste 5 årene. Først sprakk tanna eller hva det var pg av gammel fylling, så da måtte den fikses med fylling etc. Så skjedde det igjen, pluss problem med tannkjøtt rundt tanna. Nå sier tannlegen at den enten må trekkes eller sette krone på. Så jeg vurderer bare å trekke hele driten for å spare pengene. 

Eneste er om det blir vanskelig å spise eller at det bare føles ekkelt i evig tid? er en gjeksel

Anonymkode: 90296...c80

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du blir vant til det, ja, etter en stund. 

Selv mangler jeg alle de bakerste jekslene (++)

Anonymkode: 268b4...6dd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mangler en tann nest bakerst, ganske stor jeksel det. Er veldig vant til det, og tenker egentlig ikke på det. Var samme greia her, masse styr med tanna som begynte å koste veldig mye penger. I begynnelsen føltes det rart og at matt seg seg fast i krateret, men det gikk over. Glad jeg fjernet den. Men nå hadde jeg rotfylt i forkant, og kortversjonen av alt styret var at de klarte ikke fikse betennnelsen/smertene uansett hva de prøvde. Så jeg ville bare ha tannhelsiket ut. Skulle jeg hatt ei tann der så hadde det måttet være implantat, og det gidder jeg ikke bruke penger på. 

Anonymkode: c3af4...4ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mangler to jeksler, det gikk ganske kort tid før jeg ble vant til det. Vurderer å erstatte dem, men usikker på om det er verdt det.

Anonymkode: 3a67f...eb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...