AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Skrevet 14. april 2023 Jeg skal til å vaske klær hos en venninne, men hun har en annen vaskemaskin enn meg. Hva skal hvor av tøymykner, vaskemiddel og vanish? Anonymkode: 45e17...071
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #2 Skrevet 14. april 2023 Jeg har ikke lik maskin, men logisk er vaskemiddel i den store hvite til høyre og skyllemiddel i den gråblå. De gangene jeg bruker Vanish pleier jeg å ha sammen med vaskemiddel. Men mulig den kan gå i den i midten? Anonymkode: c6c6f...f5c 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #3 Skrevet 14. april 2023 Er de ikke merket I, II og *? I er forvask dersom man velger et program med forbask, II er hovedvask og vanligst i bruk, * er tøymykner/skyllemiddel. Anonymkode: 7ffe9...244
Snublefot62 Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 Beko vaskemaskin? Ligner vår Vaskemiddel i den store og skyllemiddel i den lille blå til venstre.
Ullvott Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 (endret) Snublefot62 skrev (2 timer siden): Beko vaskemaskin? Ligner vår Vaskemiddel i den store og skyllemiddel i den lille blå til venstre. Enig i dette. Samme gjelder hvis merket er Ariston. Min forrige maskin var av det merket, og så maken ut. Det lille trekantkammeret i midten er for øvrig til forvask dersom du kjører et program som har det. Endret 14. april 2023 av Ullvott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå