Rødstrupa Skrevet 15. april 2023 #21 Del Skrevet 15. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 14.4.2023 den 12.24): Jeg var på et 1. gangs intervju hvor jeg ble bedt om lønnsforventninger. Jeg sa jeg ikke ønsket å oppgi dette og spurte hva de har som utgangspunkt. Hun som intervjuet meg (fra HR-avdelingen) sa at hun ønsket at jeg skulle oppgi dette først. Jeg sa at jeg ikke ønsket å snakke om dette såpass tidlig i prosessen. Intervjueren sa at vi kan prate om det på et eventuelt 2. gangs intervju. Nå har jeg fått innkalling til 2. gangs intervju neste uke og vet de kommer til å spørre meg direkte om en sum / lønnsspenn. Hva skal jeg gjøre? Jeg tror at min forventning (litt mer enn nåværende lønn) i utgangspunktet er høyere enn det stillingen tilbyr. Jeg ønsker heller ikke å låse meg til et intervall. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 64299...63c Prøv å finne ut hvordan den type stilling ligger lønnsmessig. Kontakt HK Handel og Kontor feks. Dersom du er i en annen jobb nå og arbeidsoppgaver mm.er noenlunde de samme i denne nye jobben du søker/er i intervju hos, kan du kanskje antyde at du ikke ser for deg å skulle gå ned i lønn sammenlignet med hva du har i lønn nå. Endret 15. april 2023 av Rødstrupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 15. april 2023 #22 Del Skrevet 15. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette har jeg tenkt på tidligere, men jeg aner ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med de? Anonymkode: 64299...63c HR har oversikt over tillitsvalgte. Det har også forbundskontoret i fylket / avdelingen. Endret 15. april 2023 av Andro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #23 Del Skrevet 15. april 2023 Andro skrev (5 minutter siden): HR har oversikt over tillitsvalgte. Det har også forbundskontoret i fylket / avdelingen. Det er HR jeg har fått lønnsnivået av… Anonymkode: 64299...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #24 Del Skrevet 15. april 2023 On 4/14/2023 at 12:24 PM, AnonymBruker said: Jeg var på et 1. gangs intervju hvor jeg ble bedt om lønnsforventninger. Jeg sa jeg ikke ønsket å oppgi dette og spurte hva de har som utgangspunkt. Hun som intervjuet meg (fra HR-avdelingen) sa at hun ønsket at jeg skulle oppgi dette først. Jeg sa at jeg ikke ønsket å snakke om dette såpass tidlig i prosessen. Intervjueren sa at vi kan prate om det på et eventuelt 2. gangs intervju. Nå har jeg fått innkalling til 2. gangs intervju neste uke og vet de kommer til å spørre meg direkte om en sum / lønnsspenn. Hva skal jeg gjøre? Jeg tror at min forventning (litt mer enn nåværende lønn) i utgangspunktet er høyere enn det stillingen tilbyr. Jeg ønsker heller ikke å låse meg til et intervall. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 64299...63c Du bør da oppgi hva du forventer, for hvis det er langt over det de ønsker å tilby så er det ikke noe vits å gå videre i prosessen Anonymkode: 8311a...b0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå