AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Skrevet 14. april 2023 Jeg har en del hjemmekontor og er glad i å lage meg en omelett til lunsj. Så har lyst på spennende ideer til fyll. Den vanlige er jo ost og skinke. I dag har jeg med paprika, løk og cherrytomat. Andre tips? Anonymkode: fbf08...c52
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #2 Skrevet 14. april 2023 Jeg hiver oppi de jeg behøver å bruke opp. I dag blir det søtpotet, aubergine og fetaost, med persille. Er også veldig glad i sopp+løk+cherrytomater. Har jeg grønnsaker som ikke kan stekes (salat, agurk mm) så tar jeg det inntil en ganske enkel omelett. Varierer urter en del, estragon, basilikum, med mer. Lager også innimellom okinoymaki varianter. særlig om jeg har rester av svin eller kylling. hodekål+gulrot+løk, og mel+egg, med hoisinsaus som topping. Anonymkode: 927b1...f23
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #3 Skrevet 14. april 2023 Kjempegodt å surre purreløk, sopp og squash før du har i eggeblandingen. Jeg bruker MASSE grønnsaker, tenker litt på sunt i hverdagen. Anonymkode: b53c2...be3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 Skal jeg lage den eksta god, freser jeg små baconbiter, paprika og hvitløk i panna først. Så har jeg i eggeblanding med gressløk pluss ost. Anonymkode: 56c61...4b2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 Små brokkolibuketter som først er stekt i litt smør og hvitløk, gjerne med litt ost eller baconbiter. Spinat gjør seg godt oppi, gjerne sammen med parmesan. Vårløk og skinke, med rå paprika ved siden av. Cottage cheese og salamibiter, gjerne sammen med raspet brokkoli eller blomkål, eller spinat. Anonymkode: 8f33b...84e
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #6 Skrevet 14. april 2023 Mange gode tips allerede! Ikke tenkt på å bruke urter i eggeblandingen. Jeg bruker salt, pepper og litt cayennepepper. Har vurdert å ha cottage cheese i eggene, hvordan er forholdene der for å få god røre? TS Anonymkode: fbf08...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå