FrøkenMånestråle Skrevet 14. april 2023 #21 Del Skrevet 14. april 2023 Snart 40 og vil overhodet ikke ha noe botox eller fillers, men så har jeg heller ikke behov for det siden jeg er tjukk . Gidder ikke å bruke sminke en gang så å gå til et menneske å få sprøytet inn noe i kroppen er ikke min greie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #22 Del Skrevet 14. april 2023 Er 46 og har ikke tatt noe. Begynner å nærme meg botox i panna tror jeg. Synes jeg har fått veldig fremtredende linjer på kort tid nå. Mannen min er veldig motstander mot kosmetiske inngrep. Han synes heller kvinner burde bære alderen sin med stolthet. Anonymkode: 07955...f2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #23 Del Skrevet 14. april 2023 Er 27. Tar jevnlig "lip flip" (dette gjør ikke noe med leppens størrelse) og botox for kråketær. Ingen av disse behandlingene gjør noe som helst med mimikken, så er svært fornøyd med det. Fillers i ansiktet holder jeg meg langt unna. Har tatt filler for noen linjer på halsen. Anonymkode: e6ab9...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #24 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er mann, og blant mannlige venner så har vi hatt den diskusjonen om botox og fillers. Det er faktisk så er det ingen som synes det er pent i det hele tatt, spesielt når leppene fremheves, ser helt unaturlig ut. Mange kvinner der ute som ødelegger utseende sitt i tro at de blir mer attraktive. Det er heller det motsatte. Anonymkode: 67ad4...7f4 Så en gjeng menn skal sitte å fortelle kvinner hvordan de skal se ut? Ellers takk. Dere kan heller ta ett tak i eget utseende. Anonymkode: d7735...220 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #25 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hva er du redd for? Anonymkode: da417...e52 At det skal se veldig unaturlig ut eller bli helt mislykket … Anonymkode: 94558...fe5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #26 Del Skrevet 14. april 2023 45. Vurderer botox som behandling mot migrene. Men det er jo ikke kosmetisk. Anonymkode: 788f8...dde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #27 Del Skrevet 14. april 2023 Er det sant at botox ikke hjelper mot solskader eller såkalte røykeskader forresten? At det kun hjelper mot mimikkrynker? TS Anonymkode: 85ca6...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #28 Del Skrevet 14. april 2023 Jeg har én «sur munnvik», og den er blitt verre med årene. Så jeg har lyst å fikse problemet. Men har ikke råd, og er litt feig. Kvinne 48 år. Anonymkode: 68aab...91b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #29 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kvinne 25. Har fillers under øynene pga genetisk store ringer under øynene og litt i nedre del av ansiktet for balanse da jeg har lang panne og er kraftig rundt kinnbeinene. Liker ikke den looken med de som fyller på for å få store lepper, fyldige kinn og markert kjeve, alle ser så like ut, ingen hensyn til personens naturlige trekk Anonymkode: f0f99...7e7 Hjelper fillers mot mørke ringer? Jeg har "dark eye syndrome" som ikke er noe man kan bare sove seg vekk fra akkurat. Ellers, 42 og har ingenting sånt, men har vurdert botox, og konkludert med at jeg ikke tør. Anonymkode: a54e1...e7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 14. april 2023 #30 Del Skrevet 14. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg er mann, og blant mannlige venner så har vi hatt den diskusjonen om botox og fillers. Det er faktisk så er det ingen som synes det er pent i det hele tatt, spesielt når leppene fremheves, ser helt unaturlig ut. Mange kvinner der ute som ødelegger utseende sitt i tro at de blir mer attraktive. Det er heller det motsatte. Anonymkode: 67ad4...7f4 Altså, dere har tatt diskusjonen om botox og fillers, og syns det ser unaturlig ut. Så langt fulgte jeg deg. Men så nevner du kvinner? TS spurte om du har tatt botox eller fillers, og om du vurderer å ta det senere. Hva mener du og dine mannlige venner om det? Har dere tenkt å endre utseendet? For du vet, menn eldes også og får rynker. Har dere tenkt å gjøre noe med det, eller vil dere eldes med verdighet? For å svare TS selv: Jeg er en kvinne på 48 år. Har ikke tatt noe, og har ingen planer om det heller. Endret 14. april 2023 av Hulderen 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 14. april 2023 #31 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er mann, og blant mannlige venner så har vi hatt den diskusjonen om botox og fillers. Det er faktisk så er det ingen som synes det er pent i det hele tatt, spesielt når leppene fremheves, ser helt unaturlig ut. Mange kvinner der ute som ødelegger utseende sitt i tro at de blir mer attraktive. Det er heller det motsatte. Anonymkode: 67ad4...7f4 Men så er det sånn at mange kvinner gjør dette uten at det ser unaturlig ut, uten å fortelle det til noen, og uten at noen kan se at de har gjort det. Så når du ser en vakker kvinne på gata, kan du ikke vite om hun har tatt botox eller om hun bare holder seg godt for alderen. Men ja, når man faktisk kan se at de har tatt botox/fillers, er det stygt. 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 14. april 2023 #32 Del Skrevet 14. april 2023 Jeg er 42 år. Har ikke noen inngrep eller tilsvarende. Men kunne jeg tatt det? Kanskje etterhvert - dersom jeg synes linjene ble veldig dype/tørre eller noe sånt. Men tror mest jeg hadde brukt «baby Botox» i såfall for å få litt glød. Oppsummert: kunne kanskje forsøkt litt, men tviler på jeg gjør det. Om jeg hadde hatt lassevis av penger hadde jeg nok en periode bodd litt på en hudpleiesalong en periode bare fordi jeg liker velvære - men hadde nok gått lei av tidsbruken og at det jo stadig lett trigger mer «behov». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #33 Del Skrevet 14. april 2023 Jeg er 50 år, har 0,5 ml i leppene, ikke for å få dem større men for å gi litt fukt for å jevne ut en "tørrhets linje" jeg har. Har også 0,5 ml i haka. Jeg kunne på èn måte tenke meg mer, men er redd for at det vil synes, syns også det er stygt når man tydelig ser at noe har tatt botox og fillers. Anonymkode: fca2e...b98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #34 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hva er du redd for? Anonymkode: da417...e52 Sikkert se ut som et monster, skjer jo med alle som havner i botox gryta. Anonymkode: 351b8...f5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 14. april 2023 #35 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er mann, og blant mannlige venner så har vi hatt den diskusjonen om botox og fillers. Det er faktisk så er det ingen som synes det er pent i det hele tatt, spesielt når leppene fremheves, ser helt unaturlig ut. Mange kvinner der ute som ødelegger utseende sitt i tro at de blir mer attraktive. Det er heller det motsatte. Anonymkode: 67ad4...7f4 Det er den gjengse oppfatning blant mine venner også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #36 Del Skrevet 14. april 2023 Jeg er 35, og tar botox for migrene. Jeg syns egentlig ikke at det endrer utseendet noe særlig, men det kan godt hende at jeg har blitt blind for det selv. Anonymkode: e28b4...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #37 Del Skrevet 14. april 2023 Jeg er 48 og tar Botox i sinnarynken (den er STOR) og litt for kråketær. Det beste jeg har gjort og føler meg så mye bedre. Så sur og sliten ut med den sinnarynken .. min lege er opptatt av at det skal se naturlig ut så ingen mimikk som forsvinner .. tar ikke fillers. Synes folk må få gjøre som de vil. Anonymkode: 3a075...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 14. april 2023 #38 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hva er du redd for? Anonymkode: da417...e52 Nei, kan det være å sprøyte nervegift i kroppen?🙄I tillegg til at folk blir blinde på hvordan de ser ut og fokuserer så mye på linjer at helheten ofte blir glemt. De som er finest med det er jo de under 35. Det ser mer unaturlig ut på folk over 40, og da er jo poenget ganske borte? Jeg er 48 og bestemte meg tidlig for å aldri vurdere det. Jeg hverken tør eller vil. Det er normalt å eldes og jeg har tenkt til å eie alderen min. Med klær og sminke og trening og sunt kosthold. Og de linjene som kommer. Har ikke grått hår, men det er på vei og jeg tror sannelig ikke jeg skal farge det heller. Skal heller bruke leppestift oftere. Kjipt at det er så normalt. Verden er rimelig koko. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #39 Del Skrevet 14. april 2023 Er 59, kvinne, har ikke tatt noe og skal det heller ikke. Ser jo at jeg har rynker, men hva så? Det er jo bare fint! Vil heller eldes med verdighet og stolthet over at det vises i ansiktet mitt at jeg har levd et liv, med smil, latter, gråt og sinne. Anonymkode: 0f064...da6 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #40 Del Skrevet 14. april 2023 Er uheldig genetisk og har røykerynker rundt munn og veldig smal overleppe som er kommet de siste årene. Har litt fillers i overleppa, pluss botox i rynkene rundt munnen. Det har gjort selvtilliten min langt bedre. Kvinne 40+ Anonymkode: 9d7c7...120 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå