AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #241 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har skrevet tidligere, har Botox pga tunge øyebryn/lokk, eneste andre alternativ for meg er operasjon. Er 40. Jeg har rynker i panna, men å sette Botox i sinnarynken måtte være en del av pakken for å få bort hodepinen og trykket. Botox KAN gjøres naturlig, bare se på Leslie Bibb som i mine øyne er Botox-perfeksjon. 51 år og glatt panne, ja, men hun har beholdt mimikken. Anonymkode: ce60e...e8b Du mener dette er gjort naturlig altså. En kvinne på over 50 med babyglatt panne og ikke en rynke mellom brynene. Ja da så. man blir blind på hvordan er menneske eldes naturlig. Anonymkode: c00ed...e89 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #242 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er naturlig da? For det finnes kvinner i 50-årene uten én eneste rynke (ofte fra afrikanske og asiatiske land) og så finnes det folk som får rynker tidlig. Hvorfor er det så galt at vi som er i den siste kategorien strekkes oss mot de i den førstnevnte? Jeg synes rynker i moderasjon er vakkert (feks Helen Mirren), men jeg synes ikke det er noe galt med å ønske å redusere dem. Det er for meg STOR forskjell mellom influenser-type inngrep hvor det ser ut som fillersene deres er på vei til å poppe ut av trynet og se ut som de står i en konstant vindmaskin, men å gjøre små grep for seg selv slik at man føler seg litt freshere fatter jeg ikke at andre dømmer så hardt som enkelte i denne tråden. Anonymkode: ce60e...e8b Dette innlegget sier mye om hvor skadet den unge generasjonen er ifh hva som et naturlig. Anonymkode: c00ed...e89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #243 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.5.2025 den 18.49): Så du tror «problemet» forsvinner hvis alle kvinner på min alder slutter å ta botox? Tror du virkelig våre holdninger og handlinger har så mye makt i dagens samfunn? Smigrende, men vi ansees som «over the hill» for lenge siden. Ingen bryr seg om hva vi driver med. Anonymkode: cf7db...4a7 Jenter som vokser opp med mødre som er fokusert på slanking har mye høyere sjanse for å få spiseforstyrrelser. Tenk lenger enn noe cm foran deg. Trekkene dine har vel barna dine arvet også. Hva tenker ditt barn som har arvet din smale munn? At hun ikke er god nok? Og nei, snakker ikke til deg direkte men til tankegangen om at man ikke er et forbilde for ungene sine. Du er en del av de som lar seg påvirke og det er bare så trist å se. Anonymkode: c00ed...e89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #244 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Dette innlegget sier mye om hvor skadet den unge generasjonen er ifh hva som et naturlig. Anonymkode: c00ed...e89 Det er mye som er naturlig, men som likevel ikke er bra. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange skal dømme ting som ikke er naturlig, når det ikke går utover dere? Mine barn tar ikke skade av at jeg tar Botox mot hodepine, men de kan ta skade av at de har en mor som har endret utseendet sitt så barna ikke ligner på dem (typ Khloe Kardashian). Jeg tenker man må se nyanser her og være forsiktig med å dømme. Anonymkode: ce60e...e8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #245 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er mye som er naturlig, men som likevel ikke er bra. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange skal dømme ting som ikke er naturlig, når det ikke går utover dere? Mine barn tar ikke skade av at jeg tar Botox mot hodepine, men de kan ta skade av at de har en mor som har endret utseendet sitt så barna ikke ligner på dem (typ Khloe Kardashian). Jeg tenker man må se nyanser her og være forsiktig med å dømme. Anonymkode: ce60e...e8b Så artig med alle disse som forsikrer at de kun tar botox for “hodepine” og “migrene” 😂 Anonymkode: 59f07...84c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #246 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så artig med alle disse som forsikrer at de kun tar botox for “hodepine” og “migrene” 😂 Anonymkode: 59f07...84c Og artig med dere som ser ned på oss for ting dere overhodet ikke har noe med eller påvirker dere på noe som helst måte🙄 Anonymkode: ce60e...e8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #247 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og artig med dere som ser ned på oss for ting dere overhodet ikke har noe med eller påvirker dere på noe som helst måte🙄 Anonymkode: ce60e...e8b Tja.. Jeg er slettes ikke enig i at botoxbruk ikke påvirker andre. Det påvirker i høyeste grad kommunikasjon mellom mennesker. I tillegg til at man er med på å skape uheldige holdninger. Anonymkode: 59f07...84c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #248 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er det jeg tenker også .denne lammingen av muskler kan det bety at alle muskler forsvinner etter hvert og så henger ansiktet? Det er det eneste jeg bekymrer meg ved botox. Så vurderer og kun ta mikro needling med hyalosinsyre i fremtiden. Anonymkode: 42a92...eeb Det spørs hvor. At sinnarynken atriferes gjør ingenting, det er mitt mål, men i pannen og rundt øynene er det verre. Anonymkode: c678e...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #249 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det spørs hvor. At sinnarynken atriferes gjør ingenting, det er mitt mål, men i pannen og rundt øynene er det verre. Anonymkode: c678e...190 Jeg synes synlig sinnarynke er i ferd med å bli en hedersbetegnelse. Signaliserer at man gir faen og ikke er så selvopptatt. Det er kult. Anonymkode: 59f07...84c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #250 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det er mye som er naturlig, men som likevel ikke er bra. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange skal dømme ting som ikke er naturlig, når det ikke går utover dere? Mine barn tar ikke skade av at jeg tar Botox mot hodepine, men de kan ta skade av at de har en mor som har endret utseendet sitt så barna ikke ligner på dem (typ Khloe Kardashian). Jeg tenker man må se nyanser her og være forsiktig med å dømme. Anonymkode: ce60e...e8b Er ikke botox mot hodepine som blir diskutert når folk har meninger om botox. Alle skjønner at i tilfeller der man har sterke smerter så er det noen som tyr til det. Ingen dømmer deg for det. Anonymkode: c00ed...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #251 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er ikke botox mot hodepine som blir diskutert når folk har meninger om botox. Alle skjønner at i tilfeller der man har sterke smerter så er det noen som tyr til det. Ingen dømmer deg for det. Anonymkode: c00ed...e89 Leser du noen få innlegg oppover så ser du at noen dømmer for det. Anonymkode: ce60e...e8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #252 Del Skrevet 11 timer siden Det er noe grunnleggende trist med mennesker som ikke klarer å akseptere aldringstegn. Anonymkode: 2c76e...bd5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #253 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Leser du noen få innlegg oppover så ser du at noen dømmer for det. Anonymkode: ce60e...e8b Fant det ikke. Hvilket? Anonymkode: c00ed...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #254 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har botox i sinnarynka. K30. Anonymkode: ffdb1...9d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 11 timer siden #255 Del Skrevet 11 timer siden 40 år har tatt botox i panna i 10 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #256 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har botox i sinnarynka. K30. Anonymkode: ffdb1...9d1 Skjønner ikke hvofor enkelte får rynker så tidlig😲 Anonymkode: f5dca...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #257 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner ikke hvofor enkelte får rynker så tidlig😲 Anonymkode: f5dca...c62 Jeg har ikke rynke der foruten når jeg rynker sammen med musklene, når jeg er sur eller ser på skarpt lys. Det ønsker jeg ikke å få til, derav botox. Anonymkode: ffdb1...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #258 Del Skrevet 11 timer siden Nei. 43 år. Ønsker meg ikke. Synes ikke det er pent. Anonymkode: 76cb7...b57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #259 Del Skrevet 11 timer siden Jeg er 48, og holder meg langt unna. Jeg syns det er veldig vanskelig å kommunisere med de jeg kjenner som bruker botox. Ansiktet henger ikke med, lite uttrykk for følelser. Det er nesten litt ubehagelig, og jeg blir usikker på hvor jeg egentlig har dem. Her er det ørsmå signaler det er snakk om, og jeg tror ikke de er klar over det selv. Anonymkode: 42662...514 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #260 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har i sinnarynken og profilo i ansiktet og hald. Det virker som en innvendig fuktighetskrem som fjerner rynker. Ingen vet og ingen ser det. Men jeg ser at huden fungere igjen. https://www.google.com/search?q=profhilo+før+og+etter&client=ms-android-samsung-rvo1&sca_esv=7b0a5527c83f8939&source=android-home&source=hp&ei=IIkWaNe0IcSpwPAPpp7BqAY&oq=profilo+før+&gs_lp=EhFtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1ocCINcHJvZmlsbyBmw7hyICoCCAAyBxAAGIAEGAoyBRAhGKABMgUQIRigATIFEAAY7wUyBxAAGIAEGAoyBxAAGIAEGAoyBxAAGIAEGApIsEVQqQpYpz5wAHgAkAEAmAGvAaAB_QuqAQQxLjExuAEByAEA-AEBmAINoALTDagCD8ICAhApwgIJECkYgAQYExgNwgIGECkYFhgewgIHECkYoAEYCsICCBApGIAEGKIEwgIFECkYoAHCAgUQKRiABMICBxApGIAEGA3CAhEQLhiABBixAxjRAxiDARjHAcICBRAAGIAEwgIIEAAYgAQYsQPCAgsQLhiABBixAxiDAcICCxAAGIAEGLEDGIMBwgIKEAAYgAQYQxiKBcICFBAuGIAEGLEDGIMBGMcBGI4FGK8BwgILEC4YgAQYxwEYrwHCAgUQLhiABMICChAAGIAEGLEDGAqYAyjiAwUSATEgQJIHBDIuMTGgB-tRsgcEMS4xMbgHqw0&sclient=mobile-gws-wiz-hp#imgrc=g4v0FANXUgAnyM&imgdii=2xi14uzH7xpsJM Anonymkode: 642aa...790 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå